Cindy: over level 16 heb ik al eens een hint gegeven…ff teruglezen dus
Myrella: mijn laatste aanwijzing over level 6 heeft misschien niet zo geholpen :oops:
Je kunt beter in http://maps.google.co.uk naar de grotere plaats op het kaartje Holyhead zoeken want anders stuurt’ie je naar Schotland en daar heb je nu niet zo veel aan :s
@Szus wrote:
Cindy: over level 16 heb ik al eens een hint gegeven…ff teruglezen dus
Zelfs met die aanwijzing om ik er niet uit. Volgens mij ben ik ook errug blond geworden. Dahct datik veel van wiskunde ed wist, maar dat valt dan nu weer tegen.
Yes, heb 'm toch gevonden.
En O IK VOEL ME ECHT BLOND. Heb net het ene level gehaald zit ik bij de volgende weer dom te kijken. Snap er werkelijk niets van. en kan trouwens ook niet lezen wat erop staat. Als ik ga inzoomen dan worden de letters alleen maar onduidelijker. :?
Chantal: level 17 Concentreer je op de geboortedatum (dd.m.jjjj) en ga die vervolgens google-en: voilÃ
Een andere optie (als het jaartal te onduidelijk is) is google-en op dag-maand en voornaam
@Szus wrote:Ziet: als je stopt gewoon ff een bookmark maken van de pagina waar je bent, dan kun je vanaf daar weer verder
:
Hoe doe je dat een bookmark maken?
Szus, ik zat idd verkeerd te zoeken voor level 6. Dank je voor de hints.
In het Nederlands heet het geloof ik ‘favoriet’. Daar moet je’m bij toevoegen. Maar dat hangt af van welke browser (internetsoftware) je gebruikt, hoe je dat precies moet doen.
Heb je links een lijst met internetpagina’s waar je als je er op klikt rechtstreeks heen gaat?
ik hang bij een vraag die schijnbaar errug makkelijk moet zijn… level 39
vanavond na csi maar weer eens blokken… nu eerst koken(hop mariek, nu eerst… braaf eten maken … :oops: geeft zichzelf schop onder kont )
Ik vond persoonlijk lvl 39 helemaal niet makkelijk :shifty:
maar ik zal de hints nog ff voor me houden tot je er om vraagt :lol:
kan iemand mij een hint geven voor level 10?
als je ff kunt omschrijven wat de vraag is wel
level 10 is met die automerken
Help de letters van level 20 dansen voor mijn ogen. Moet ik alle letters van een bepaalde kleur gebruiken of uit elke rij een vakje van een bepaalde kleur
en toevoegen aan favorieten ken ik wel . Dank je voor de tip.
Level 10: Het gaat om de beginletters van elk merk. Die vormen een woord…maar dat woord is niet het antwoord
Chantal, is level 20 het schaakbord?
@Szus wrote:
Chantal, is level 20 het schaakbord?
Nee, het is dat vlak met die rood/blauwe balken die je moet verschuiven.
Dat was een vraag Chantal
Ik heb het ff gechecked en het is het schaakbord niet, maar het zijn de strips…
Level 20: Lees wat er in elke strip staat en zie dat als aanwijzing…het antwoord bestaat uit 2 woorden