Geen kamers, wel raadsels

Ernstig moeilijke raadsels bij Qwyzzle

Ik ben ooit tot level 35 gekomen, maar nu opnieuw begonnen en blijf hangen op level 20 :doh:

Alsjeblieft geen antwoorden vermelden op het forum!!

Als je een (gedeeltelijk) antwoord wilt controleren stuur mij, Beebiedroom, Chantal of 1 van de anderen die nog regelmatig hier te vinden zijn dan ff een PBtje met dat antwoord, dan helpen wij je verder :smiley:

Szus het linkje werkt niet. Krijg te lezen dat de pagina niet beschikbaar meer is?

o ja, sorry, had’m niet getest. Probleem hersteld (in 1ste berichtje)

er zitten trouwens wel makkelijke raadsels tussen hoor, vooral in het begin … soms moet je niet te moeilijk denken :wink:

Ik ben er denk ik nu te moe voor, want ik kom niet eens voorbij de eerste vraag :mrgreen:

ik krijg na de eerste vraag een pagina van planet,

dus die werkt niet

klopt dat?

nee, dat betekend dat je antwoord fout is :twisted:

Elk goed antwoord leidt namelijk naar de volgende pagina met het volgende level. Een fout antwoord leidt dus naar een niet-bestaande pagina

hmm… ik ben totaal niet goed in acteurs… de naam van die donkere acteur uit de unbreakable?

overigens is er ene tijd geleden ook zo’n soort puzelhype geweest… ben alleen de naam kwijt, maar die was nederlands…

ok, hang inmiddels bij level 7,… maar moet naar bed… morgen na de fysio maar weer verder… :mrgreen:

thanks Szus voor de link… hahaha…

mogguh…

kwam er ineens op, weet niet of het allemaal nog werkt, maar die puzzels heetten mysteriax, en later mzteriax… wellicht dat er nog iets van te vinden is,… ik heb ze toendertijd allemaal uitgespeeld

je hebt ook nog de mona puzzels

erg irritant verslavend

(maar het antwoord is toch set?

of ben ik nou zo dom… :think:

@Ziet wrote:

je hebt ook nog de mona puzzels

erg irritant verslavend

(maar het antwoord is toch set?

of ben ik nou zo dom… :think:

Goed nadenken, je mist nóg een stukje :wink:

hm…

okee!

ik ben een eindje verder

bij die pearcing

hoe schrijf je dat?

piercing?

en wat moet ik daar mee??

het gaat om de naam van die specifieke piercing

@beebiedroom wrote:

hmm… ik ben totaal niet goed in acteurs… de naam van die donkere acteur uit de unbreakable?

Deze weet ik dus ook echt niet.

@Chantal wrote:

@beebiedroom wrote:

Deze weet ik dus ook echt niet.

Wat is google toch handig. Heb 'm gevonden.

Dat is de belangrijkste tip (ook van de makers): MET GOOGLE KOM JE HEEL VER IN DIT SPEL :lol:

Ga zo door dames :thumbup:

ja ik had hem ook gegoogeld

ik heb dus echt helemaal geen verstand van piercings

heb dat woord wat ik denk dat het is (letterlijk wat daar te zien is)

aan elkaar geschreven, los van elkaar

het is steeds fout… :frowning:

hellup!