wat betreft level 4 (die piercing):
Ziet: http://totallypierced.com.au
thanks!!!
oh god… nu de volgende
hoe zit dat met dat vraagteken???
Bij level 7 gaat het om de vraag en is het vraagteken alleen illustratie
Misschien is het makkelijk om als jullie een vraag hebben het level nr er ff bij te zetten. Als ik dan een hint heb kan ik die onder een spoiler-balkje zetten zodat mensen alleen de hints hoeven te lezen die ze ‘nodig hebben’ Ik weet de level nr’s nl niet uit mn hoofd maar heb ze nu ff opgezocht
Heb je nog een hint voor level 7? Ik heb even geen idee wat hiermee bedoeld word :think:
Heb 'm al
Level 8??? :eh:
uhm, dan moet je me ook ff vertellen wat het probleem is :shifty: Ik heb geen lijst van welk level wat is :silenced:
Leonardo da vinci meets… met een afbeelding van een verbouwde mona lisa?
Het is vast heel logisch. Heb de hele geschiedenis al doorgelopen maar weet het nog niet :think:
Doet het gezicht van Mona Lisa je niet ergens aan denken?
Het masker van scream bijvoorbeeld? Dat is weer geinspireerd op een schilderij/of schilderijen van een andere kunstenaar…maar wie?
Ja kijk, daar kon ik nou niet opkomen…
hoe die film heette. :wall:
Ben nu bij level 9. Zal eens kijken of ik morgen verder kom.
Ik kom niet voorbij die piercing. En heb de link hier al bekeken, maaar dan nog. Heb al van alles ingetoetst.
@Chantal wrote:
Ik kom niet voorbij die piercing. En heb de link hier al bekeken, maaar dan nog. Heb al van alles ingetoetst.
Ben er al voorbij. Had iets teveel getypt.
help…
Ben echt niet slim… kom niet eens voorbij level 0…
hoor een applause geloof ik…
Bren onder in de balk zie je uitleg/aanwijzingen wat je moet typen. Maar alleen bij level 0 hoor.
DUH… Thanx… :oops:
ik heb hier geloof ik geen geduld voor…
hoeveel vragen zijn het wel niet
meeeeeen
ben gisteravond naar bed gegaan
dus kon nu weer opnieuw alles invoeren
ik pas
Bij level 7 zit ik nu vast. Welk woord wordt er nu verkeerd gespeld???