Geen kamers, wel raadsels

dat woord staat er al

letterlijk lezen dus :wink:

En ik bij level 6, ben nog in Holy head geweest voor de boot naar Ierlandā€¦

Jeetjeā€¦

ik word gek van level 7ā€¦ heb al vanalles geprobeerdā€¦ Szus, wellicht ff een pb-tje??

heppum ineensā€¦ verkeerd geschreven :stuck_out_tongue: (wel goed gespeld, hahaha)

stomme hoofdletters of niet :wall:

nu dus bij level 9 stuckā€¦ leuk zoā€™n puzzel(kruiswoord) maarā€¦ ???

Ziet: als je stopt gewoon ff een bookmark maken van de pagina waar je bent, dan kun je vanaf daar weer verder

Bren: level 6 Gewoon ff een kaartje van dat eiland google-en en kijken wat er onder dat balkje hoort, nix raadselachtigs aan :snooty:

Beebiedroom (en Cindy alvast ;)): level 9 Er staat duidelijk wat je waar moet invoeren :stuck_out_tongue:

Het antwoord staat dan in de gekleurde vakjes :angel:

Voor iedereen die lichtelijk gefrustreerd raakt :hug: Ik heb ook lang niet alles zonder hulp gedaan :silenced:

het duurde ffā€¦ maar heb umā€¦ djeez zegā€¦ :wall: :wall:

Ben inmiddels vrij snel doorgestoomd naar vraag 13ā€¦ en ik ben echt niet bangā€¦ maar snap er geen jota van!! Heb de halve film al in zitten voeren :stuck_out_tongue: :wall: :wall:

Morgen weer een dag

Level 9 snap ik even echt niet. Ben ik nou zo dom ofā€¦ :wall:

het heeft bij mij ook wel ff geduurd hoorā€¦ maarruhā€¦

hoe is je engels en heb je wel eens een zweeds raadsel opgeglost?

Beebiedroom: level 13 die film is zo engā€¦je zou er een fobie (phobia) van krijgen :stuck_out_tongue: . Verder heeft het niets met de film te maken

pfffā€¦ gaan we van die tak maar eens wat woordjes invoerenā€¦ :wall: :wall: :wall: of zit ik dan weer in de verkeerde richting?

edit daā€™s dus onbegonnen werk ā€¦ er zijn er zo ontzettend veelā€¦

level 13 er is een heel specifiek woord voor angst voor vrijdag de 13deā€¦die moet je ff googlen want die verzin je zelf nooit :roll:

nee inderdaad zegā€¦ djeezā€¦ wat een woord :wall: :wall:

edit nou die is fijn, hij pakt hem nietā€¦ :wall: :wall: Hoofdletter, kleine letter, zonder het woordje phobiaā€¦ gewoon nietā€¦ :wall: :wall:

op sommige sites staat het woord verkeerd gespeld :roll: ā€¦ik zal je de juiste ff PBen

voor de anderen (niet echt een spoiler dus daarom niet verborgen :stuck_out_tongue: ) zorg dat je een antwoord hebt waar ā€¦eviā€¦ in staat

level 11, die met dat schaap, daar kom ik niet uit.

Hier ik weerā€¦ het ā€˜lampjeā€™ā€¦ waar haal ik de omschrijvingen vandaan die in dat kruiswoordpuzzel moeten dan???

denk aan een zweeds raadsel

zit zelf al weer een tijdje op level 14 te broeienā€¦ dat antwoord verandert per seconde hahahaā€¦

Ik puzzel veelā€¦ ik denk aan een zweeds raadselā€¦ maar kan de link echt niet leggenā€¦ stom he???

Misschien truttig, maar pb me ff met uitleg andersā€¦ :wink: