Geen kamers, wel raadsels

dat woord staat er al

letterlijk lezen dus :wink:

En ik bij level 6, ben nog in Holy head geweest voor de boot naar Ierland…

Jeetje…

ik word gek van level 7… heb al vanalles geprobeerd… Szus, wellicht ff een pb-tje??

heppum ineens… verkeerd geschreven :stuck_out_tongue: (wel goed gespeld, hahaha)

stomme hoofdletters of niet :wall:

nu dus bij level 9 stuck… leuk zo’n puzzel(kruiswoord) maar… ???

Ziet: als je stopt gewoon ff een bookmark maken van de pagina waar je bent, dan kun je vanaf daar weer verder

Bren: level 6 Gewoon ff een kaartje van dat eiland google-en en kijken wat er onder dat balkje hoort, nix raadselachtigs aan :snooty:

Beebiedroom (en Cindy alvast ;)): level 9 Er staat duidelijk wat je waar moet invoeren :stuck_out_tongue:

Het antwoord staat dan in de gekleurde vakjes :angel:

Voor iedereen die lichtelijk gefrustreerd raakt :hug: Ik heb ook lang niet alles zonder hulp gedaan :silenced:

het duurde ff… maar heb um… djeez zeg… :wall: :wall:

Ben inmiddels vrij snel doorgestoomd naar vraag 13… en ik ben echt niet bang… maar snap er geen jota van!! Heb de halve film al in zitten voeren :stuck_out_tongue: :wall: :wall:

Morgen weer een dag

Level 9 snap ik even echt niet. Ben ik nou zo dom of… :wall:

het heeft bij mij ook wel ff geduurd hoor… maarruh…

hoe is je engels en heb je wel eens een zweeds raadsel opgeglost?

Beebiedroom: level 13 die film is zo eng…je zou er een fobie (phobia) van krijgen :stuck_out_tongue: . Verder heeft het niets met de film te maken

pfff… gaan we van die tak maar eens wat woordjes invoeren… :wall: :wall: :wall: of zit ik dan weer in de verkeerde richting?

edit da’s dus onbegonnen werk … er zijn er zo ontzettend veel…

level 13 er is een heel specifiek woord voor angst voor vrijdag de 13de…die moet je ff googlen want die verzin je zelf nooit :roll:

nee inderdaad zeg… djeez… wat een woord :wall: :wall:

edit nou die is fijn, hij pakt hem niet… :wall: :wall: Hoofdletter, kleine letter, zonder het woordje phobia… gewoon niet… :wall: :wall:

op sommige sites staat het woord verkeerd gespeld :roll: …ik zal je de juiste ff PBen

voor de anderen (niet echt een spoiler dus daarom niet verborgen :stuck_out_tongue: ) zorg dat je een antwoord hebt waar …evi… in staat

level 11, die met dat schaap, daar kom ik niet uit.

Hier ik weer… het ā€˜lampje’… waar haal ik de omschrijvingen vandaan die in dat kruiswoordpuzzel moeten dan???

denk aan een zweeds raadsel

zit zelf al weer een tijdje op level 14 te broeien… dat antwoord verandert per seconde hahaha…

Ik puzzel veel… ik denk aan een zweeds raadsel… maar kan de link echt niet leggen… stom he???

Misschien truttig, maar pb me ff met uitleg anders… :wink: