dat woord staat er al
letterlijk lezen dus
En ik bij level 6, ben nog in Holy head geweest voor de boot naar Ierlandā¦
Jeetjeā¦
ik word gek van level 7ā¦ heb al vanalles geprobeerdā¦ Szus, wellicht ff een pb-tje??
heppum ineensā¦ verkeerd geschreven (wel goed gespeld, hahaha)
stomme hoofdletters of niet :wall:
nu dus bij level 9 stuckā¦ leuk zoān puzzel(kruiswoord) maarā¦ ???
Ziet: als je stopt gewoon ff een bookmark maken van de pagina waar je bent, dan kun je vanaf daar weer verder
Bren: level 6 Gewoon ff een kaartje van dat eiland google-en en kijken wat er onder dat balkje hoort, nix raadselachtigs aan :snooty:
Beebiedroom (en Cindy alvast ;)): level 9 Er staat duidelijk wat je waar moet invoeren
Het antwoord staat dan in de gekleurde vakjes
Voor iedereen die lichtelijk gefrustreerd raakt :hug: Ik heb ook lang niet alles zonder hulp gedaan :silenced:
het duurde ffā¦ maar heb umā¦ djeez zegā¦ :wall: :wall:
Ben inmiddels vrij snel doorgestoomd naar vraag 13ā¦ en ik ben echt niet bangā¦ maar snap er geen jota van!! Heb de halve film al in zitten voeren :wall: :wall:
Morgen weer een dag
Level 9 snap ik even echt niet. Ben ik nou zo dom ofā¦ :wall:
het heeft bij mij ook wel ff geduurd hoorā¦ maarruhā¦
hoe is je engels en heb je wel eens een zweeds raadsel opgeglost?
Beebiedroom: level 13 die film is zo engā¦je zou er een fobie (phobia) van krijgen . Verder heeft het niets met de film te maken
pfffā¦ gaan we van die tak maar eens wat woordjes invoerenā¦ :wall: :wall: :wall: of zit ik dan weer in de verkeerde richting?
edit daās dus onbegonnen werk ā¦ er zijn er zo ontzettend veelā¦
level 13 er is een heel specifiek woord voor angst voor vrijdag de 13deā¦die moet je ff googlen want die verzin je zelf nooit :roll:
nee inderdaad zegā¦ djeezā¦ wat een woord :wall: :wall:
edit nou die is fijn, hij pakt hem nietā¦ :wall: :wall: Hoofdletter, kleine letter, zonder het woordje phobiaā¦ gewoon nietā¦ :wall: :wall:
op sommige sites staat het woord verkeerd gespeld :roll: ā¦ik zal je de juiste ff PBen
voor de anderen (niet echt een spoiler dus daarom niet verborgen ) zorg dat je een antwoord hebt waar ā¦eviā¦ in staat
level 11, die met dat schaap, daar kom ik niet uit.
Hier ik weerā¦ het ālampjeāā¦ waar haal ik de omschrijvingen vandaan die in dat kruiswoordpuzzel moeten dan???
denk aan een zweeds raadsel
zit zelf al weer een tijdje op level 14 te broeienā¦ dat antwoord verandert per seconde hahahaā¦
Ik puzzel veelā¦ ik denk aan een zweeds raadselā¦ maar kan de link echt niet leggenā¦ stom he???
Misschien truttig, maar pb me ff met uitleg andersā¦