Geen kamers, wel raadsels

Ik was het even helemaal zat, maar ik ga nu weer verder!! Level 32… vorige keer kwam ik er al niet uit, nu nog maar eens kijken!

@Szus wrote:

Rivella: level 17 concentreer je op de geboortedatum, die is het duidelijkst. Google die datum dan vind je de beroemde persoon die het antwoord van dit level is

Nou als ik me niet heel erg vergis is het antwoordeinstein of albert einsteinmaar dat pakt hij niet :? of zit ik nou zo ver naast??

Hoi hoi

Ik zal je ff helpen:

Het gaat om een andere albert :mrgreen:

Ik kom niet uit level 32… wie kan me helpen!!!

Gaat volgens mij over scheikundige elementen

Ik zit nu weer vast bij evel 54. Die foto in negeatief. Shroud.

Ik weet wie de man is, maar kom er verder niet uit. Heb gegoogled op shroud, maar nog steeds niets.

Ik zit nu redelijk vast op 28, ik heb 4 woorden waarvan er 1 helemaal niks mee te maken heeft… :think:

Dit heb ik:

Spades, Clubs, Food, Diamonds.

ben het kwijt

:wall:

Riv… check even je msn

Ik zit in de knoei bij level 80 :think:

Sorry, daar ben ik nog lang niet!

@Chantal wrote:

Ik weet wie de man is, maar kom er verder niet uit. Heb gegoogled op shroud, maar nog steeds niets.

Kijk in het negatieve even verder dan het gezicht!!!

lager bijvoorbeeld Combineer dit met het gezicht en je krijgt je antwoord

Ondanks de hints van Claud (thnx :mrgreen: ) kom ik geen steek verder :shock: :?

Wie oh wie kan mij helpen met level 32. Gaat over scheikunde!!

Szus al uitgespeeld???

Jammer dat ze die hall of fame nog niet geupdate hebben. Ziet er nog steeds hetzelfde uit als een aantal weken geleden. :think: Ik wil daar ook mijn naam!! :mrgreen:

@beebiedroom wrote:

@Chantal wrote:

Volgens mij staan er letters, maar ik kan ze niet lezen???

@Claud wrote:

Hier sluit ik me bij aan, ik op een na alle elementen gevonden maar die cola…koolzuur?

@Chantal wrote:

@beebiedroom wrote:
@Chantal wrote:

Volgens mij staan er letters, maar ik kan ze niet lezen???

toch misschien effe wat scherper proberen te maken… want dat woord heb je echt nodig

@Rivella wrote:

@Claud wrote:

Hier sluit ik me bij aan, ik op een na alle elementen gevonden maar die cola…koolzuur?

Scheikunde…was blij toen ik het kon laten vallen.

Level 32:

Je bent bij deze puzzel op zoek naar elementen, maar dat was waarschijnlijk wel duidelijk uit de titel.

Elk element heeft een bepaalde ‘afkorting’ van 1 of meer letters.

Het is niet altijd het meest voor de hand liggende element, dan moet je iets verder zoeken.

Coca Cola: denk hier niet aan cola, maar aan verlichting.

@toedels19 wrote:

Level 32:

Je bent bij deze puzzel op zoek naar elementen, maar dat was waarschijnlijk wel duidelijk uit de titel.

Het is niet altijd het meest voor de hand liggende element, dan moet je iets verder zoeken.

Ik snapt het principe maar ahm…komt caffeïne in het periodiek systeem voor? :think: want verder zou ik niet weten welk ingrediënt van coca cola verlichting zou kunnen geven :think: Verder heb ik: S (Sulfer) HE (Helium) O (Oxigen) ? (cola) en C (carbon) of PB (lead) maar ik denk dat het C is. Koolzuur is een verbinding dus dat vormt al geen woord met 2 cijfers er tussen. :think:

Snapt het nu nog minder :think:

@Rivella wrote:

@toedels19 wrote:

Level 32:

Ik snapt het principe maar ahm…komt caffeïne in het periodiek systeem voor? :think: want verder zou ik niet weten welk ingrediënt van coca cola verlichting zou kunnen geven :think: Verder heb ik: S (Sulfer) HE (Helium) O (Oxigen) ? (cola) en C (carbon) of PB (lead) maar ik denk dat het C is. Koolzuur is een verbinding dus dat vormt al geen woord met 2 cijfers er tussen. :think:

Snapt het nu nog minder :think:

Kijk eens verder als het woordje coca-cola… er zou ook bijvoorbeeld OPEL kunnen staan ofzo…

ofwel het heeft NIKS met cola te maken(als ik me nou niet vergis

en voor wat betreft je PB…(lood) ga eens meer

denken in de wat modernere metalen