Inmiddels door naar level 20, maar snap er geen fluit van. Ik heb van onder naar boven gelezen, maar haal er geen hint uit.
HELLUP!!!
Juudje: Level 20 Vergeet het schuiven en kijk goed naar wat er in de strips staat (van boven naar onder ). Als dat je niet aan iets doet denken (hangt een beetje van je leeftijd af ) moet je er ff een paar google-en…
Heb gisteren ff flink mijn best gedaan, maar blijf nu steken op level 55. Ik kom er echt niet uit.
ik heb al gezocht naar eerdere hints voor level 34, maar niet gezien. Kan iemand mij er eentje geven? Het is dat schaakspel, horseplay.
(al vanaf level 30 heb ik jullie hulp hard nodig het lukt me niet in m’n eentje :oops: )
Level 34:
Zoek eerst het begin punt, kijk hiervoor goed naar de letters.
Horseplay…hoe verzet je een paard met schaken?
Een * staat voor een spatie. Als je het goed doet krijg je 7 woorden die een zin vormen.
level 55:
Zet voor elk woord een letter.
En kijk goed naar de aanwijzing in de statusbar
Ben toch verder gekomen dankzij jullie hulp. Meiden bedankt.
Ben nu bij lvl 48, maar zie alleen een gezicht erin. Snap niet echt wat de bedoeling is. Kom er later wel weer op terug.
Sorry dat ik gisteren niet geantwoord heb, maar heb de hele dag op bed gelegen en ge :sick: Zelfs water kwam er meteen weer uit :eh: Wel alles gelezen maar ff geen energie om te antwoorden. Maar toedels heeft het mooi overgenomen, zie ik :thumbup:
Maar heb vannacht heerlijk gedaan en voel me alleen nog een beetje slapjes, maar ik kan weer eten dus dat komt wel weer goed :mrgreen:
Chantal: level 48 Buig je hoofd eens richting je rechterschouder en kijk dan naar het plaatje, wat zie je dan?
Verder is het zo dat als je er eenmaal een gezicht in ziet je je vaak focust op de ogen: probeer meer naar het midden te kijken…
Szus, jij geeft altijd een aanwijzing…tenzij je er niet bent.
Gelukkig voel je je al een stuk beter.
Het zal wel heersen, ik heb van de week ook op bed gelegen en hield niks binnen. (nu heeft mijn zusje er last van)
Iemand tips voor level 70? Die met al die dobbelstenen?
Groetjes,
Judith
Juudje: level 70 kan ik je niet echt mee helpen Ik had bedacht dat het waarschijnlijk een boel gepuzzel zou zij en het sneller was om gewoon alle getallen in te voeren en te kijken welke me naar het volgende level zou brengen :oops: ik zal je een paar minuten besparen: het antwoord is hoger dan 100
Het voelt als vals spelen, maar ik had geen dobbelsteen bij de hand …
Thanks Szus! Dat heeft geholpen! Nu hopeloos in de knoei met level 90.
tis een afbeelding van Escher, toch?
Juudje: wat ga jij snel :shock:
level 90 Ja, dat klopt, maar dat is niet van belang. De term die je uit het plaatje moet halen die belangrijk is, is ‘mirror’. Het woord uit de title die van belang is, is engine (een moderne interpretatie van het woord)
Als je er nu nog niet uit komt moet je me ff PBen, dan kan ik je wat meer verklappen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, met dank aan Szus en Toedels… :-*
IK HEB HEM UITGESPEELD!!! :dance: :dance: :dance:
Ja hoor en nu zit ik weer vast in level 49.
Het gaat toch om een personage uit een film. Kom er alleen niet achter welke film.
Chantal: level 49 het is een sci-fi film…een hele serie films ondertussen
Ik zit helemaal vast in level 17, ik heb wel het antwoord, weet zeker dat het goed is, maar hij pakt 'm niet
WHLEP!!! (in Bert Visser stijl )
Rivella, wat was level 17 ook al weer?
met de grafsteen en geboorte- en sterfdatum
Rivella: level 17 concentreer je op de geboortedatum, die is het duidelijkst. Google die datum dan vind je de beroemde persoon die het antwoord van dit level is
@Juudje26 wrote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, met dank aan Szus en Toedels… :-*
IK HEB HEM UITGESPEELD!!! :dance: :dance: :dance:
Toppie…gefeliciteerd!!!
Zelf nog steeds niet verder gespeeld :roll: