Szus, deze herkent tekst niet. Hoe verander je dat?
Dat klopt, je moet elke letter zelf ff vervangen door een cijfer
Ik zit in een qwyzzle-dipje :? en dat met nog maar 9 levels te gaan :silenced:
Maar ik geef niet op :snooty: ik blijf gewoon net zo lang aan 91 puzzelen tot ik er zelf uit kom…hoop ik :shifty:
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik denk dat ik er maar mee stop, want level 45 kom ik echt ni uit. heb al allerlei dingen/variaties geprobeerd. Jammer.
Chantal, niet stoppen, hoor! Ik kwam er ook niet uit. Stom level!
Szus, kom op, die laatste nog!!!
Hoe gaat het dames?
Szus inmiddels al uitgespeeld???
Chantal niet opgeven. Je bent al een heel eind. Als ik je kan helpen dan hoor ik het wel.
Kom op Chantal, niet opgeven!!!
Szus, hoe gaat het bij jou??
Kan iemand ff een tipje van de sluier oplichten hoe ik level 29 kan gaan uitzoeken. Ik weet dat het hier om een kaartje van de Alpen gaat, maar heb geen idee hoe ik dit het beste kan gaan googlen…
Ben er al uit!!
Chantal: ik zal je vanmiddag als ik thuis ben, nog een flinke zet in de goede richting geven
Met mij gaat het op zich goed hoor…maar ben nog geen millimeter vooruit gekomen sinds gisteren…vanavond (vannacht?) zal ik weer een serieuze poging wagen
Kan iemand me helpen met level 31?
Welk level is dat Claud?
Iemand een hint voor level 60? Die met de regenboog.
Ik zat aan money te denken, maar dat is niet het antwoord
Elka: level 60 wat je doet is dat je vòòr elk woord een kleur zoekt… Daarna kun je met behulp van die kleuren en de regenboog een woord maken
Wie kan mij een tip geven voor level 32? Gaat over scheikunde
Claud: level 32 Kijk bij elk plaatje wat het meest gebruikte scheikundig element is. Als je daar de wetenschappelijke afkorting van neemt krijg je vanzelf het antwoord
Hallo spelletjesfanaten!
Ik heb dit topic pas ontdekt, maar kom met geen mogelijkheid voorbij level 6 :oops: . Iemand tips?
De titel is behind the black bar en het is een kaart met holy island
Groetjes,
Judith
@Szus wrote:
Level 6: Dan moet je ook ff google-en (http://maps.google.co.uk/) naar een kaart maar dan niet naar Holy Island maar naar Holyhead (de grootste plaats op de kaart)
De meeste moeilijke levels zijn al van hints voorzien, heb deze keer ff de ‘oude’ hint voor je opgezocht Ik weet dat het veel werk is om ondertussen 32 :shock: pagina’s hints door te zoeken, maar dan hoef je iig niet op een antwoord te wachten
Trouwens: welkom Juudje en veel plezier met je nieuwe verslaving :lol: Ik zie dat je pas nog een nieuw kleintje erbij hebt gekregen :mrgreen: gefeliciteerd!
Cindy: ik blijf hangen op level 96 (analoge klok, spiegelbeeld). Heb 2 mogelijke antwoorden gevonden, maar die zijn het blijkbaar niet :roll: Tips?
@Szus wrote:
op sommige sites staat het woord verkeerd gespeld :roll: …ik zal je de juiste ff PBen
voor de anderen (niet echt een spoiler dus daarom niet verborgen ) zorg dat je een antwoord hebt waar …evi… in staat
Kan je mij die dan ook ff PB’en, want ik heb via Wiki twee woorden gevonden en allebei zegt ie dat het niet goed is.
O, ja, gaat om level 13, vrijdag de 13e.
Groetjes,
Juud
Tsja Juudje, er staan in wiki dan ook 3 verschillende manieren om het woord te spellen (en nog een wat ander woord, dus eigenlijk zijn er 4 die je kunt proberen) dan heb je zeker net die ene niet geprobeerd :think:
Ik zal je ff PBen