Geen kamers, wel raadsels

Elka: 48 is inderdaag grappig :lol:

Claud: klopt en verdere hints zijn overbodig want het is overduidelijk dan

Beebiedroom: ik ben het helemaal met je eens

(hoewel ik ondertussen naar een groot aantal levels een bookmark aangemaakt heb :wink: )

Level 23, de dobbelstenen

De hints waren:

• Kijk goed naar waar de stippen op de dobbelstenen staan
  • Je bent blind als je deze niet ziet

Kan er nog een hint bij…??

Ik zit nu al dagen op level 45. Die met de 1-tjes en de nullen. Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kom er gewoon niet uit.

Claud: level 23 Als je wel blind zou zijn, wat had je dan gelezen als je die dobbelstenen voor je had gehad?

Chantal: level 45 Vanaf de start ga je naar beneden en kun je de 1ste 3 kaartjes maar 1 kant op. Vanaf de finish ga je naar links (onder start langs) en kun je de 1ste 10 kaartjes maar 1 kant op.

Je kunt dus de route die je al gehad hebt kruizen en 1 kaartje eerst als een ‘op’-kaartje en een tijdje later als ‘neer’-kaartje gebruiken.

In het midden moet je met 7 kaartjes de 2 uiteinden met elkaar verbinden. Succes :thumbup:

Oh die level 45 was verschrikkelijk :wall: Sterkte!

Szus, weet jij wat ik met de cijfers van de biljardballen moet doen van level 53?

1. got it… ben echt blind :wink:

Elka: level 53 Gewoon vertalen naar letters…via de methode die al vele malen is gebruikt

Claud: :lol: :lol:

Hellup: Level 25:

ankH Wat doe ik fout???

Szus,

Ik kom tot het woord abnking

Claud: level 25 staat een hoofdletter normaal gesproken achteraan?

Elka: level 53 bijna goed, maar kijk eens goed naar de 1ste 2 ballen

Duh :wall: :wall: :wall:

Wie wil me ff helpen met level 28. Ben er al een tijdje mee bezig en heb het eerste woord, maar de rest is voor mij één groot ?

@Claud wrote:

Wie wil me ff helpen met level 28. Ben er al een tijdje mee bezig en heb het eerste woord, maar de rest is voor mij één groot ?

Waar gaat dit level over?

Claud: ben je al wat verder gekomen sinds mijn PBtje?

@Chantal wrote:

@Claud wrote:

Waar gaat dit level over?

Over de advocaten en the roadmap!

@Szus wrote:

Claud: ben je al wat verder gekomen sinds mijn PBtje?

Nope, nog niet. Hubby heeft ook al gekeken maar komt er ook ff niet uit.

woord 1 is :thumbup: en met de rest komt het ook wel goed :slight_smile:

Oké, bedankt alvast. Ik ga morgen verder puzzelen. Vanavond sporten!

Doegie

Szus, heb jij een goede website met een sudokosolver? Degene die ik gevonden heb, snapt 'm niet

Elka, deze heb ik gebruikt: http://www.sudokusolver.co.uk