Nou ja ik heb alle hints van level 9 3 keer gelezen , alles ingevuld , maar kom geen stap verder :?
Kan iemand me helpen met level 14? Ik snap er helemaal niets van, ook niet van het binair…
Dank je wel Claud!! :thumbup:
Beebiedroom, level 47 is puzzle 47, to narrow to fit en die met de 6+2+6.
Pfff dit is echt te moeilijk voor mij , zit nu vast in level 10 , met die automerken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik zit nog steeds met level 14… HELLUP!!
Ik kom eraan Claud , ben nu bij 12 :lol: :lol:
Tsja Claud…alle aanwijzingen over lvl 14 die gegeven kunnen worden zonder het antwoord te verklappen zijn toch wel gegegevn. moet je alleen ff de 1ste 10 pagina’s ofzo ff doorlezen
Szus, wi jij me nog een keertje helpen met level 47?
@Szus wrote:
Tsja Claud…alle aanwijzingen over lvl 14 die gegeven kunnen worden zonder het antwoord te verklappen zijn toch wel gegegevn. moet je alleen ff de 1ste 10 pagina’s ofzo ff doorlezen
Heb maar 1 aanwijzing gevonden in de 1e 10 pagina’s. Daarna komt niets meer. Maar die aanwijzing wist ik al…
Hij was pittig, maar ben eruit :dance: Op naar de volgende… maar eerste eten koken
Kan ik ook een hint krijgen van jullie voor level 14 :think:
Elka: level 47 google op de 1ste 6 woorden van de ene aanwijzing en zoek aan de hand daarvan een oplossing van 6 + 2 + 6 letters
Monique: level 14 binary clock
Claud :dance: ik dacht dat er meer aanwijzingen waren (misschien op een latere pagina :think: ) maar als jij zegt dat het te weinig is… vandaar 1 extra woord aanwijzing voor Monique Succes met level 15 :lol:
@beebiedroom wrote:
@myrella wrote:Ik blijf steken op level 33. Dat is die tekst die je met ms paint moet bewerken. Ik kom er niet uit. Kan iemand mij helpen?
dit is een dubbele hint…
je moet het eerst wat negatiever zien… om het vervolgens wat positiever te bekijken!!!
Ik heb het plaatje negatief gemaakt, maar wat moet ik dan zien?
Ik snap deze echt niet hoor :doh:
Myrella: Is er niet 1 woord wat er op het negatieve plaatje anders uit ziet als de anderen?
Bedankt Szus!
level 48 honestly an easy one??? Nou voor mij niet. Ik snap er geen jota van :lol:
Ik heb hem! Grappig!
Heeft er iemand een hint voor level 18:
Ik denk aan een morsecode, zit ik in de goede richting??
lieverds… even voor de hints… als je een vraag hebt… vertel dan heel even wat de opgaaf was, want mijn en ongetwijfels ook szus geheugen is niet zo goed dat we bij elk nummer de vraag nog weten… :oops: :mrgreen: