hihi dat is waar…
Maar op de een of andere manier heb ik dat altijd… Op het moment dat ik dan denk dat ik het echt niet meer weet en maar om hulp ga roepen… dan lukt het ineens… :eh: Heel raar…
Hey!
Daffie, welkom op dit verslavingsforum!
@Szus wrote:
Chantal: level 43 Als je alle goede engelse namen van de dwergen hebt en je kijkt naar de getalletjes die er onder staat maak je echt een woord. Het enige waar je nog ff moet letten is de titel van het level, want anders lijkt het woord nergens op.
Who ‘appears’ first?
Ik moest eerst heel erg goed kijken, want ik zag helemaal geen getalletjes. Maar ik denk dat ik er nu wel uit kom. iig bedankt.
hoi,
bedankt voor deze verslaving!!
Ik hang nu op lvl 25
dat level met dat egyptische teken
Ik weet de naam, en ik dacht ook te weten wat het bovenschrift betekende, maar… blijkbaar niet :think:
:doh:
Zo, Daffie, je gaat rap!
Szus, volgens mij klopt die puszzel niet, want bij de finish kun je alleen maar twee keer omhoog en dat mag volgens mij niet, toch?
Kun je me nog een hint geven, want ik blijf maar hangen op dit level.
Groetjes
tsja… dat krijg je met te weinig werk onder werktijd!! :roll:
Kun jij me niet helpen??
nou, ik geef op voor vandaag!!
truste…
Elka: ik PB je wel weer ff
Daffie: level 25 Als je bij de titel de hoofdletter voorop zet (dat kan op 2 manieren, maar maar 1 levert een logische clue op) wat krijg je dan?
Doe hetzelfde met de naam van dat ding…
thanx!!!
ik zat op de goeie weg, maar juist dat ene wat ik nog niet geprobeerd had, was het natuurlijk!! :shifty:
Ik ken het gevoel: ik heb ook regelmatig een zetje de goede kant op nodig :doh:
nou… zit ik weer vast op 28… Om gek van te worden!!! :doh:
ik heb inmiddels 3 woorden gevonden, maar volgens mij kom ik er nou niet meer uit :wall: (en kan dus ook het laatste woord niet vinden)
heb ik in ieder geval vanavond weer wat te doen!!! :mrgreen:
Wie kan mij helpen met level 6. Kom er niet uit!!!
Claud: http://maps.google.co.uk/ daar moet je het kunnen vinden
Daffie: met die 3 woorden moet het lukken hoor…als het de goede zijn. Je mag ze me wel ff PBen dan kan ik zien of ze goed zijn en je niet over het verkeerde je hoofd breekt
Yes! Thanx… Ik voel me nu zo :wall:
Brenda: level 9 Bij een zweeds raadsel staat de vraag aan het begin van het in te vullen woord…hier ook
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr :shifty: Nog een hint???
@beebiedroom wrote:
@myrella wrote:Ik blijf steken op level 33. Dat is die tekst die je met ms paint moet bewerken. Ik kom er niet uit. Kan iemand mij helpen?
dit is een dubbele hint…
je moet het eerst wat negatiever zien… om het vervolgens wat positiever te bekijken!!!
Beebiedroom, dank je voor de hint. Ik snap het wel, maar ik weet nog niet hoe ik het moet doen. Ik ga er nog even mee stoeien.
@Claud wrote:
Brenda: level 9 Bij een zweeds raadsel staat de vraag aan het begin van het in te vullen woord…hier ook
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr :shifty: Nog een hint???
Niemand??? :eh:
vul de info die je hebt in…het staat er letterlijk!
Ik snap er echt helemaal niets van. Ik zal wel moe aan het worden zijn ofzo, of er is iets mis met de pagina, maar ik zie het echt niet.
Ik heb de hele zin in gevoerd, ik heb losse woorden ingevoerd, maar nog niets
Ik kap ermee voor vanavond denk ik.
Ik blijf nu steken bij vraag 13: Don’t be afraid, Friday13. Op pagina 4 staat al een hint, maar kan iemand mij nog een hint geven?
Bedankt alvast!
Viratine