Elka : level 39
Ik zie alleen een G E en B in het plaatje. Als je op deze letters googled (afbeeldingen) dan kom je hetzelfde plaatje tegen.
En zoals Szus al zei, kijk niet naar de titel, maar naar de auteur.
Zelf ben ik blijven hangen op lvl 85, lijkt mij een makkelijke, maar ff geen puf meer voor.
Waar zitten jullie Szus, Beebiedroom?
ik ben nog blijven steken bij 74, maar heb er ook de afgelopen dagen niet veel meer aan gedaan…
Beebiedroom : lvl 74
Dat is die met… y= (x-a)(x-b)…
Deze valt op zich wel mee. Al zou je het opschrijven met alleen de laatste 3 letters van het alfabet. Al weet je van al die andere het antwoord niet…van 1 weet je wel zeker wat de uitkomst is.
Hey!
Ik snap level 45 niet helemaal. Stepping up en down the cards. Moet ik nu een stap omhoog en dan een stap naar beneden maken? Een soort van zigzaggen?
Ja. Maar het gaat dus om hoe de kaartjes (meestal met de punten) over elkaar heen liggen.
Moeilijk level maar wel goed te doen :thumbup: (niet zo’n hopeloos geval waarbij je constant hints nodig hebt)
Was die laatste zin een stille hint :lol:
:lol: :lol: nee hoor, je mag altijd om hints vragen
:-*
Ik heb de vraag net uitgeprint en ik ga vanavond puzzelen.
Je mag dus niet twee keer naar beneden, begrijp ik. Ik snap namelijk niet helemaal hoe je rond komt op die manier. Als ik een stap naar beneden doe en daarna weer omhoog, dan ben ik weer bij het begin.
Vanavond maar eens mijn hoofd over breken :mrgreen:
Ik snap het inmiddels, maar ik ben er nog niet uit :lol:
Ik neem aan dat je mn ‘oude’ hints al gelezen hebt, dus daar kun je wel ff mee vooruit. Als je het over een tijdje zat bent moet je me maar ff PB wat je al hebt (qua route zegmaar ;)) en dan kijk ik ff of ik je een duwtje de goede kant op kan geven
@Szus wrote:
Chantal Level 38: De vlaggen vormen een bestaande code. Dus je moet ff gaan nadenken waar vlaggen worden gebruikt om te communiceren…
Nee sorry ik kom er niet uit. Heb eerlijk gezegd ook niets met vlaggen.
Chantal google eens met seinvlaggen
Succes
BEdankt, maar ik heb hem al. Ga dadeijk bezig met level 39. :mrgreen:
Ik blijf steken op level 33. Dat is die tekst die je met ms paint moet bewerken. Ik kom er niet uit. Kan iemand mij helpen?
@myrella wrote:
Ik blijf steken op level 33. Dat is die tekst die je met ms paint moet bewerken. Ik kom er niet uit. Kan iemand mij helpen?
dit is een dubbele hint…
je moet het eerst wat negatiever zien… om het vervolgens wat positiever te bekijken!!!
Ben inmiddels bij level 43 beland. Heb alle namen van de dwergen, maar dan kom ik er niet meer uit.
Chantal: level 43 Als je alle goede engelse namen van de dwergen hebt en je kijkt naar de getalletjes die er onder staat maak je echt een woord. Het enige waar je nog ff moet letten is de titel van het level, want anders lijkt het woord nergens op.
Who ‘appears’ first?
eeeuuuhhhmm… :shifty:
Ik ben een beetje later dan jullie begonnen en zit gelijk vast op level 6 (Holy Island) Wat hoort er nu onder dat balkje?? Ik heb inmiddels alle plattegronden op internet al voorbij zien komen en al vanalles geprobeerd, maar het lukt maar niet !!! :shifty:
ok, laat maar… ik ben er al! :oops: :oops:
De aanhouder wint Daffie :lol: