28 is een pittige: veel succes :thumbup:
Kan iemand mij helpen met level 10? Ik ben nog niet zo ver… Dat ik aan een Zweeds raadsel moet denken en dat het aan de zijkant zou staan, nou ik zie het niet. Wie geeft mij een andere hint???
Bedankt alvast!
Viratine
denk er eens goed aan hoe een zweeds raadsel werkt… (pak er desnoods een bij)
Hey, Ik zit nu vast op level 33.
Ik heb de foto van de mais in negatief gezet, maar wat moet ik dan zien?
oef, verhelder ff mijn momentje…
welke foto??(pb me anders ff het antwoord van 32, dan kijk ik ff mee, heb de antwoorden niet opgeschreven)
Level 33
Is dat het level met tekst, en in statusbar ‘Use MS-Piant’?
Het is niet alleen zwart-wit wat je ziet
heb ff met haar gepb-d en ze lijkt een ander besturingssysteem dan windows te hebben, dus geen paint… heb haar een eindje op weg geholpen… :mrgreen:
Grrrr, ik kan nog steeds mijn mail niet openen. Dus ik kom geen geen klap verder. Mijn laptop is erg oud en heeft soms kuren. Binnenkort krijg ik een nieuwe, maar daar schiet ik nu niets mee op.
Wil iemand me het antwoord pb en? Dan kan ik in ieder gevan verder. Ik ben wel heel nieuwschierig naar die foto :lol:
Bedankt, ik ben er uit!
Ik zal wel weer te moeilijk denken bij level 10 met die logo’s van automerken. Zoals al eerder gezegd, kom ik ook op Skoda, maar moet er iets voor het vraagteken worden ingevuld, dus ik dacht aan Ford Ka. Heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet. Kan iemand mij verder helpen???
Bedankt!
Viratine
uhhh… hoe kom je aan de letters s, o, d en a dan???
dan loopt Ford toch niet echt lekker in sFoda??
@Viragootje wrote:
Ik zal wel weer te moeilijk denken bij level 10 met die logo’s van automerken. Zoals al eerder gezegd, kom ik ook op Skoda, maar moet er iets voor het vraagteken worden ingevuld, dus ik dacht aan Ford Ka. Heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet. Kan iemand mij verder helpen???
Bedankt!
Viratine
Het gaat om merken en niet om modellen. En de Ka is een model van Ford.
Ben inmiddels aan beland bij level 38. Snap alleen de bedoeling niet.
Kan iemand mij een hint geven.
lieverd… level 38?? welke puzzel?? heb ze gedaan, maar weet niet meer bij elk nummer de puzzel…
Chantal Level 38: De vlaggen vormen een bestaande code. Dus je moet ff gaan nadenken waar vlaggen worden gebruikt om te communiceren…
Hey!
Ik ben inmiddels aan het blokken op level 39. Die met de twee blokken die letters op de muur projecteren. What’s in the middle.
Ik kan er geen kaas van maken. Iemand anders wel?
Elka: lvl 39 Ff bij google-afbeeldingen zoeken naar die letters of je dat kunstwerk ergens kunt vinden…
Hey!
Die afbeelding heb ik gevonden. Ik kom inmiddels ook bij het “bijna goed plaatje”. Verder kom ik niet.
Heb je nog een hint?
Elka: lvl 39 je moet niet naar de titel kijken, maar naar de auteur
Kom er nog niet uit.
Ik heb de middelste naam van de middelste van de drie geprobeert, de C, dus.