Geen kamers, wel raadsels

Ik was de rest van de dag niet meer online geweest, maar zal mn PBtje ook nog ff naar de andere ‘aanvragers’ sturen :lol: voor als die er zelf of met behulp van Cindy nog niet uit zijn gekomen :wink:

Hatsjieieie virusje van F’lien en Merel gekregen: mijn dank daarvoor, maar het zou fijn zijn als ik morgen weer een normale temp. heb :eh:

Beebiedroom, ben jij al verder gekomen dit weekend?

nee… ben niet veel verder gekomen… zit nog op 65…

mijn gedachten zitten nu ook ff bij morgenochtend… kan mijn kop er toch niet bijhouden nu…

Heb net je eigen draadje ff doorgelezen. Snap nu wat beter wat je allemaal doormaakt :shock:

Sterkte morgenochtend :hug: :hug: :hug:

:zzz:

Ik kom niet uit het veld met die zwarte balk bij Holey Island. Ik kan geen gedetailleerde kaart op Internet vinden…

Wie kan mij een hint geven/helpen?

Bedankt!

Viratine

Ikheb hem al. Nu zit ik vast bij Leonardo da Vinci. Heeft iemand een hint )heb eerder al een hint gelezen over een schilder)ij, maar kom er nog niet uit…

Iemand een hint voor level 20? Ik heb eerder gelezen dat hij makkelijk is, maar ik kom er niet uit :lol:

Viragootje, kijk eens goed wat de persoon op het schilderij doet en voer dat in in google.

Bedankt voor de tips!!! Maar hoe sla je op, zonder dat je iedere keer opnieuw hoef te beginnen?

Groetjes,

Viratine

gewoon de laatste puzzel bookmarken(toevoegen aan favorieten)… of je laatste antwoord invullen in de antwoordbalk werkt ook… maakt niet uit in welke puzzel je dan zit

babiedroom, heb je voor mij nog een tip voor level 20?

Ik zit nu de da vinci code te kijken. Wie weet doe ik nog inspiratie op :lol:

:shifty: dat laatste werkt alleen bij de 1ste 10 levels Beebiedroom. Daarna is de ‘stam’ van de URL wat anders en moet je die eerst weer goed hebben. Maar een bookmark/favoriet aanmaken bij het laatste level die je gedaan hebt is idd het makkelijkst.

Elka: level 20 Kijk heel goed naar wat er in elke balk staat…komen die teksten je niet bekend voor? Google er desnoods een paar bij elkaar dan vindt je het antwoord vanzelf. Het antwoord is trouwens net zo lang als het aantal strips maar 1 van de tekens is een spatie: 2 woorden dus :wink:

Bedankt voor de tip! Ik ben nu bezig met level 25. Het woord heb ik al Ankh

Maar hoe ik het ook schrijf: opz’n kop, binnenste buiten, achterste voren, ik kon er niet uit :think:

Elka level 25 Kijk eens goed naar de titel van het level en de plek van de hoofdletter daarin. Als je die op de goede plek zet dan krijg je een…?

ok, bij gebrek aan afleiding toch maar weer een poging, maarruh kan iemand me ff voorbij 65 helpen… ik zie het echt nie hoor…

Ik PB je wel ff over lvl 65 :wink:

:think: mijn hint voor level 65 toch te vaag?

Hoop dat je met behulp van Szus er nu wel uit komt.

Kan me voorstellen dat je nu wel afleiding kan gebruiken, wat een *:silenced:*dag.

ben er inmiddels al uit… solly :oops: hang nu bij 74… snapper nog nie veel van maar morgen weer een dag…

Sja, niet alleen een :silenced: dag, maar de eerste dag van een :silenced: :silenced: :silenced: jaar!!

Goedemorgen,

Szus, die ontdekking had ik ook al gedaan, maar ik snap nog steeds niet hoe ik dat woord daarmee moet gebruiken.

Elka: uhm, dit gaat niet lukken zonder bijna helemaal het antwoord te geven…ik PB je wel ff :wink:

Hey!

Ik ben nu aan het puzzelen op level 28. Ik heb het uitgeprint, dan kan ik makkelijker draaien. Eens kijken of ik er uit kom.