Nee, zelfs hier kom ik er niet mee uit. Ik schaam me diep. Ik ben geloof ik niet zo goed in kaarten, etc.
Wat is die naam nu, want dan kan ik verder. Anders stop ik er maar mee, geloof ik
Elka, nog 1 hint.
het gaat NIET om een plaatsnaam.
Hey!
Inmiddels gestrand in leven 12. De staten van amerika. Iemand een hint in welke richting ik de overeenkomsten cq verschillen moet zoeken?
@Elka wrote:
Hey!
Inmiddels gestrand in leven 12. De staten van amerika. Iemand een hint in welke richting ik de overeenkomsten cq verschillen moet zoeken?
Denk aan de oorspronkelijke bewoners van Amerika…
Level 65 had ik niet in een kwartiertje opgelost, duurde wel iets langer.
Maar ach…“Always look on the bright side of life”
hey toedels… heb jij 65?? ik kom er echt niet uit joh
Ja Beebiedroom, 65 ben ik inmiddels voorbij.
Zal 's kijken of ik een vage hint kan geven om je in de juiste richting te sturen.
Valt het je op dat elk 1ste,3de,5e…enz cijfer niet hoger is dan 3?
Probeer alle mogelijkheden met (x,y)
Als je het goed doet krijg je 3 woorden.
Het antwoord verwacht je niet, en dan snap je m’n vorige bericht ook.
Jullie zijn allemaal al zover en ik kom niet eens uit de eerste vraag!!! Wat moet ik nou invullen in de input line???
Groetjes,
Viratine
Viragootje:
Hier kan ik geen hint voor geven.
Lees de tekst goed door, hierin wordt uitgelegd waar de hints kunnen staan. Bekijk ook het plaatje, het wordt duidelijk aangegeven.
En bekijk dan goed je eigen IE, misschien heb je wel een hint over het oog gezien. Doe wat er in de hint staat, en je zult verder komen.
Hopelijk heb je er wat aan.
Wat bedoel je met IE???
Internet Explorer
Hoi!
Ik zit weer eens vast :wall:
level 14 het klokje: ik heb al flink zitten googlelen en ik heb horloges gevonden met binaire tijdsaanduiding, maar dat heeft 10 ledjes en level 14 veel meer. Ik heb nu de cijfers 4,9,3,34
Kan iemand me nog een stapje verder helpen???
Ik heb wel een hintje.
Het is idd een Binary clock. (binaire klok). Via deze link word je uitgelegd hoe je deze kunt aflezen http://www.bestel.nl/catalog/binary-clock-p-837.html
Ha, Cindy, dit is inderdaad een heel ander exemplaar dan degene die ik heb gevonden. Thanks!
Kan iemand mij please een pb sturen over de elementen van level 32
Ik kom er echt niet uit
@myrella wrote:
Kan iemand mij please een pb sturen over de elementen van level 32
Ik kom er echt niet uit
En als je dan toch bezig bent, wil je die dan ook naar mij sturen. ALvast bedankt.
@Chantal wrote:
@myrella wrote:Kan iemand mij please een pb sturen over de elementen van level 32
Ik kom er echt niet uit
En als je dan toch bezig bent, wil je die dan ook naar mij sturen. ALvast bedankt.
En ook naar mij??? :oops:
Ik zou jullie graag een hint willen geven voor level 32 maar ik zou echt niet meer weten hoe we daarop zijn gekomen.
Heb er net even naar gekeken maar kom nu maar tot de helft van het goede antwoord.
Ik heb wel het antwoord nog.
@cindy25 wrote:
Ik heb wel het antwoord nog.
mag je ook pb-en…! Ben nieuwsgierig naar de volgende…
Groetjes,
Noortje
Szus, bedankt voor je pbtje. Ik had er één verkeerd en kwam er maar niet uit. Maar dankzij jou heb ik em nu :dance: