Geen kamers, wel raadsels

Je mag het me pb-en…

Maar ik heb gegoogled en de woordenboeken erbij gepakt en de dikke van dalen uit mijn hoofd geleerd, maar ik kom er gewoon niet op. En als ik het antwoord lees, denk ik vast: Ooooooh dat! Wat dom van me.

Liefs,

Noortje

Hmm, ik snap de eerste vraag niet. On Your Marks,…, go! Hint graag?

als ik me goed herinner… (lang geleden)

maar hoe luidt die uitspraak, bij bijvoorbeeld een sportwedstrijd?? ofwel, wat vul je in op de puntjes?

setdacht ik, maar die werkt niet

nee hij is uitgebreider…

twee woorden!!!

hebbes, thanks!!

Na een tijdje vast gezeten te hebben op level 32 en 33.

Heb ik vanmiddag een sprintje getrokken naar level 47…

45 heb ik wel ff op gezeten.

:clap: toedels :smiley:

Elka: welkom in dit verslavings-topic :wink:

Ik ga ff kijken hoever ik vanavond (vanacht :oops: ). Morgen ga ik t/m zondag naar Duitsland en daar heb ik geen internet meer, dus dan gaan jullie me vast allemaal voorbij :lol:

Beebiedroom: lvl 65 is helemaal niet moeilijk: kwartiertje werk :mrgreen: :mrgreen:

Oke, daar ben ik weer. Beland in level 54.

Heb hier een plaatje met de tekst shroud? erboven.

Moet ik erachter komen wie er op het plaatjes staat?

Of heeft het iets te maken met een rock-band?

Zit ik in de goede richting te denken???

Toedels: level 54 Je moet eerst uitvogelen wie er op het plaatje staat, maar dan heb je het antwoord nog niet. Eerst moet je nog een aanwijzing vinden…

Vond 'm lijken op die vent uit V for Vendetta. FOUT !!!

Maar heb 'm gevonden.

Blijven hangen op lvl 69. Maar 3 levels per 1.5 uur vind ik persoonlijk niet slecht :wink:

:zzz:

Ik ben gisteren gestopt, omdat het me niet lukte een goede kaart van Holy island te googelen. Ik krijg steeds kleine overzichtskaarten, met maar een plaatsnaam. Vandaag wil ik weer een poging wagen, maar heet iemand een link voor een duidelijke landkaart?level 6

Ik weet het niet zeker meer, maar probeer het volgende eens.

holy head

Level 32.

Ik geef het op. Kom er echt niet uit. Ondanks jullie aanwijzing. Misschin dat ik er ooit nog uit kom.

Chantal, die naam klopt niet, helaas. Ik heb hem met hoofdletters en zonder geprobeerd.

Heb even gekeken. Je moet het volgende doen.

Kijk bij google maps. En probeer een andere naam op de kaart.

Grrr :twisted: ik wordt knettergek! Via de spoiler krijg ik een blanco kaart met alleen de plaatsnaam vermeld die ik heb ingevoerd.

Ik ben hier geloof ik niet echt goed in :lol:

Elka: Holy Island ligt in het noorden van Wales (UK), maar dat wist je waarschijnlijk al.

Denk dat je aan deze site wel iets heb. Kies de map die je wil bekijken. Je moet wel zelf ff inzoomen.

http://www.uk.map24.com/

Szus: Veel plezier in Duitsland!!!