Geen kamers, wel raadsels

level 60 is ook goed te doen hoor…

kom je me dan gauw helpen bij 65???

Hmmm, ik dacht: als ik de puzzels van Mona snap, kom ik hier vast ook wel door. Maar ik snap bij level 0 al niet wat ik moet doen… :shifty: Ik las ergens dat ik de statusbalk moet gebruiken, maar daar kom ik niet verder mee. En ik heb niet altijd geluid op mijn laptop (ding heeft een eigen willetje). En nu? :roll:

ze zeggen gewoon letterlijk wat je moet doen

de eerste twee dingen die je in moet vullen zijn gewoon gegeven, en als je bij de eerste vraag een fout melding krijgt, dat klopt, dat moet zo

OMG :shock: :shock:

Hoe lang ben ik hier nu mee bezig? Twee weken?

Ik kreeg het alleen dus niet voor elkaar. Dus samen met een paar vriendinnen aan de Qwyzzle geslagen :stuck_out_tongue:

We zijn er uiteindelijk na veel puzzelen en zoeken uitgekomen!

Ja, ja ook ik sta eindelijk in de Hall of fame!! :dance:

Het ergste is eigenlijk dat onze mannen het meeste opgelost hebben :wink: :mrgreen:

Cindy: :dance: :clap:

Wel jammer dat je het niet alleen aan kon hoor :silenced: maar ook als groepswerk is het een goede prestatie :clap:

Ik ben blij met 2 of 3 levels per dag…dus gaat nog wel 2-3 weken duren voor ik zover ben :? :mrgreen:

Alleen lukte het me echt niet. Maar was wel erg gezellig om met zijn allen hiermee bezig te zijn :thumbup:

alleen is wel saaier vind ik, zo heb ik een aantal van die mysteriaxen samen met een vriendin op i-net zitten doen… en ach szus… wij doen het ook niet helemaal alleen, hehe… jij helpt mij… en nu wacht ik ff op jou(ik kom er niet uit :wall: :wall: :wall: )

Dank je wel Szus, ik ga vanavond even verder met puzzelen.

Ik ben er samen met mijn moeder aan begonnen, samen op MSN.

Helaas heeft zij nu wat minder tijd, omdat ze het huis aan het opknappen is.

Zij is bij 30 en ik bij 32, dus dat scheelt nog niet zoveel. Kan ik haar straks hints gaan geven :think:

Thnxs Szus, je hint heeft geholpen, 't was ff doorzoeken

Goh, wat was ik blij op school dat ik scheikunde kon laten vallen.

Heb geen scheikund-knobbel, maar ben eindelijk door level 32 heen.

Kom ik aan in level 33, waar ik MS-Paint moet gebruiken.

Waarvoor? Heb geen idee :think:

De tekst is mij ook ff een raadsel, geen idee wat het betekend.

En dan te bedenken dat ik nog niet eens op de helft ben…pffff

komt goed Toedels :wink: Paint is bij dat level inderdaad onmisbaar…beetje rondspelen met het plaatje kan veel verduidelijken :roll:

Ik ga maar weer eens verder met leven 60… :think:

Na een uur spelen in MS-Paint ben ik nog geen stap verder. :? :?

Hou het even voor gezien.

Toedels: level 33 Probeer de kleuren eens in negatief te zetten…wat valt je dan op?

Uhm ik vraag niet graag om hulp maar level 62, daar mis ik geloof ik iets :shifty: Het gaat om de ****…maar wat nou uiteindelijk het antwoord is daar kijk ik blijkbaar overheen. Heb van alles geprobeerd wat met het voortbestaan van de vogel te maken heeft of met het veranderen van de vrucht door kweek…en dat is het blijkbaar allemaal niet :wall: Heel wiki over allebei doorgelezen en er gaan geen lampjes branden :doh: edit heppum al…maar vind’um niet echt logisch :silenced:

Ja, dank je.

MS-Paint aan de kant geschoven, ik werk liever met Paintshop.

Ik merk wel dat je bij dit spel meer aan wiki heb dan aan google bij het zoeken.

Leuk (lees: verslavend) spel, maar schaken is niet mijn ding. :thumbdown:

EDIT: Goh, was toch makkelijker dan ik dacht. Wist gelukkig wel iets van schaken.

Plaatje gekopieerd naar Paintshop en zo uitgetekend…het antwoord was duidelijk te zien, moest het alleen ff opzoeken.

@Szus wrote:

edit heppum al…maar vind’um niet echt logisch :silenced:

niet logisch??? vrij logisch… je moet alleen wel in het engels zoeken… en elk ding in de biologie heb gewoon twee namen… hahahah… (zegt zij die na heel lang zoeken erachter kwam dat het ene puzzel in het engels was dus dat de nederlandse wiki niet echt op zou schieten :wall: :wall: )

Sorry dat ik je geen hint kon geven, maar lag er voor de verandering eens vroeg in…(ben nu dan ook vroeg wakker) vanwege mijn rug…

Ow nee ik zou het anders zeggen hahaha, ik heb effe niks gedaan zodat jij de kans kreeg om bij te komen, en mij te helpen met 65 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben tot level 65 gekomen, maar heb er nog niet echt naar gekeken…vond het een mooi punt om te stoppen.

Ik zoek altijd in het engels, dat was het probleem niet… maar er is geen verwijzing naar de naam die ze uiteindelijk zoeken :?

Toedels: ik werk normaal gesproken ook liever met andere programma’s maar daar kun je ‘te’ veel mee. Paint is simpel en beperkt de mogelijkheden wat je ermee kunt wat voor dit doel wel handig is.

Ik ben met dat schaakbord toen echt best lang bezeg geweest, maar de aanhouder wint. Dat geld eigenlijk voor heel veel levels :think:

Ik vind het ook niet altijd leuk, vooral niet als ik lang op een level blijf hangen, maar zodra ik daar dan doorheen ben wil ik toch altijd weer verder :stuck_out_tongue: Verslaving noemen we dat geloof ik :twisted:

Ik spring maar eens onder de douche, want ga zo weer op Merel passen :inlove:

vandaag overdag ook weinig tijd… moet zo naar vk, dan tandarts, dan advocaat… en alles duurt nu wat langer, omda tik met mijn rug zit…

spring nu dus ook maar in de douche, nou ja, springen :wall: :wall: :wall:

Even over level 32.

Moet ik iets met het chemisch symbool van de elementen doen. Of zit ik nu weer verkeerd te denken.

@Chantal wrote:

Even over level 32.

Moet ik iets met het chemisch symbool van de elementen doen. Of zit ik nu weer verkeerd te denken.

als ik me niet vergis wel… elk element heeft een ‘afkorting’ juiste element geeft juiste afkorting=antwoord

Ik gooi de handdoek in de ring.

Kan echt het antwoord op level 28 niet vinden. :cry:

Groeten,

Noortje

Noortje, misschien kan ik je helpen het antwoord te vinden?