Geen kamers, wel raadsels

Meer dan de 2de hint (13:11 uur) op pagina 4 kan ik echt niet zeggen. Als het met google niet lukt kun je het ff met http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page proberen

Of even een kijkje nemen op mijn weblog (klik op de WWW-knop). Staat een logje over vrijdag 13 Oktober.

Klik dan rechts op Diversen, kom je vast een stukje tegen dat je kan gebruiken.

Het staat wel in het Nederlands en Qwyzzle is in het Engels.

Claud: vergeet de titel en aanwijzingen (als die er zijn, weet ik ff niet meer) en kijk alleen naar de puzzel. Wat staat er in de puzzel zelf???

@Szus wrote:

Claud: vergeet de titel en aanwijzingen (als die er zijn, weet ik ff niet meer) en kijk alleen naar de puzzel. Wat staat er in de puzzel zelf???

Ik zal wel heel erg dom zijn, maar ik zie het echt niet. Er staat niets in de puzzel…

Ja, er staat echt iets in de vakjes :wink:

Niet verdrietig worden Claud :hug:

je kijkt naar de puzzel, je ziet vakjes en…?

Ben niet verdrietig hoor :mrgreen: maar ik begrijp niet dat ik het niet zie.

Heb zelfs hubby erachter gezet, en die snapt er ook niets van. (en hij is meestal heel slim in dit soort dingen.)

Oké, wat zien ik. vakjes en cijfers… toch?

klopt, en je komt nu zo dichtbij dat ik je ff PB :wink:

Jij gaat straks zooo hard :wall: dat je dit niet eerder hebt gezien :lol:

Hoe stom!!! IK BEN ERUIT :dance: Uit level 9 dan!!!

Serieus, ik was hier echt niet uitgekomen! Maar nu ik jullie hints teruglees snap ik 'm pas :doh:

THANX

Wie kan me helpen met Level 10?

Ik weet het 3e merklogo niet…

Claud: Level 10 Google eens: “car brands”

hoi hoi

@Szus: ik heb even een paar dagen nix gedaan, maar vandaag ga ik er weer ff tegen. Als ik het morgen nog niet snap, ga ik je pb-en!

Wat een piep-verslaving is dit zeg!!! :naughty: :silenced: :liar:

Daffie: ik doe ook wel eens een paar dagen nix (behalve dan jullie vragen beantwoorden :stuck_out_tongue: ).

Ik zit ook al weer 2 dagen ofzo op level 90, zonder er echt energie in te steken. Gisteren ff de pagina geopend, een blik op geworpen en snel weer afgesloten :lol:

Claud: als je het niet kan vinden gewoon ff de dichtsbijzijnde volwassen manspersoon vragen ;): zijn allemaal bekende automerken

Pffff vandaag dochtertje ziek dus ik ga nu pas weer verder. Ben wel sinds gisteravond op zoek geweest naar het logo, maar weer zonder resultaat. Twee volwassen manspersonen erbij gehaald, zonder antwoord… :doh:

Yep, ben eruit! Uit het merk dan… nog niet uit het raadsel. Nou dat weer :wall:

Kan iemand me ook helpen met level 5 :oops:

Dat is diezelfde met die berg met die 4 gezichten , maar dan zie je de achterkant van die mensen.

Level 5:

Als je googelt op afbeeldingen op één van de namen van de mensen die in die berg staan, zou je erachter kunnen komen…

heb m!

nu 6 :think:

Nou ik zit alweer vast … in 6

Heb gegoogeld en alles