Szus ik vind het echt heel knap van je dat je deze raadsels oplost :thumbup:
Ik snap helemaal niet wat er bedoeld word met die symbolen in level 21 :?
Ben het helemal met je eens. Zit nu te kijken naar level 25 met dat kruis. Ik weet wat het is, ik weet waarme/met wie het te maken heeft en toch kom ik er weer niet uit.
Level 25: Je neemt de naam van dat symbool en vervolgens kijk je heel goed naar de titel en vooral de plek waar de hoofdletter staat
Wat betreft mijn slimheid om deze puzzels/raadsel op te lossen…ik heb (te) veel tijd, ben erg geduldig…en als ik er niet meer uitkom haal ik zelf hints van een engelstalig forum van puzzelaars De moderator daar is erg streng dus alleen vage hints :twisted: …dat probeer ik hier ook zo te houden, want het moet wel uitdagend blijven :lol:
Myrella: level 23 je bent blind als je deze niet ziet (dit is een hint, geen beschuldiging )
Chantal: level 28 je zoekt 4 woorden gescheiden door sterretjes. De letters staan per woord gehusselt en die moet je nog zelf in volgorde zetten, dus ‘rakat’ kan ‘kaart’ zijn. Als je 1 van de 4 woorden gevonden hebt kun je de rest ook gewoon gokken (dat heb ik iig gedaan). De 4 woorden zijn een aanwijzing voor het uiteindelijke level-antwoord.
Chantal: level 28 je zoekt 4 woorden gescheiden door sterretjes. De letters staan per woord gehusselt en die moet je nog zelf in volgorde zetten, dus ‘rakat’ kan ‘kaart’ zijn. Als je 1 van de 4 woorden gevonden hebt kun je de rest ook gewoon gokken (dat heb ik iig gedaan). De 4 woorden zijn een aanwijzing voor het uiteindelijke level-antwoord.
Sorry, ik kom er echt niet uit. Krijg er gewoon koppijn van.
Chantal: level 28 probeer vanuit de uitgang achteruit te werken (dus dan kun je alleen maar linksaf) en 6 letters te vinden waarvan je een woord zou kunnen maken.
Als je me dat woord (of de letters die je vermoed) ff PBt zal ik je de rest van de woorden verklappen.
Cindy: level 27 Het is letterlijk een getal waar van als je het uitschrijft de letters allemaal in alfabetische volgorde staan: bijv f o u r u staat voor r dus deze is het niet.
MAAR het is een getal wat wij als simpele hollanders waarschijnlijk anders (=fout) zouden spellen, dus daarom is het ff zoeken