Geen kamers, wel raadsels

@cindy25 wrote:

Szus ik vind het echt heel knap van je dat je deze raadsels oplost :thumbup:

Ik snap helemaal niet wat er bedoeld word met die symbolen in level 21 :?

Ben het helemal met je eens. Zit nu te kijken naar level 25 met dat kruis. Ik weet wat het is, ik weet waarme/met wie het te maken heeft en toch kom ik er weer niet uit.

Cindy:

Deel dat verticale rijtje eens door midden… Verticaal…

Als je dan de linkerhelft wegdenkt, wordt het je denk ik wel heel erg duidelijk!

Snap het groene kruis bij Level 25 ook niet…

Weet ook niet goed waar ik op moet zoeken…

Level 25: Je neemt de naam van dat symbool en vervolgens kijk je heel goed naar de titel en vooral de plek waar de hoofdletter staat

Wat betreft mijn slimheid om deze puzzels/raadsel op te lossen…ik heb (te) veel tijd, ben erg geduldig…en als ik er niet meer uitkom haal ik zelf hints van een engelstalig forum van puzzelaars :stuck_out_tongue: De moderator daar is erg streng dus alleen vage hints :twisted: …dat probeer ik hier ook zo te houden, want het moet wel uitdagend blijven :wink: :lol:

Ben hier echt te blond voor. Of ik heb te weinig tijd om er rustg naar te kijken :mrgreen:

Hihi en nou kan ik er toch niet opkomen hoe die lui op die foto in level 22 heten :wall: :wall:

Chantal: level 25 het is een egyptisch symbool met een naam van 4 letters

Cindy level 22 Je popgeschiedenis een beetje weggezakt? Het is niet helemaal mijn muziek…ik word er een beetje :zzz: van :lol:

@Szus wrote:

Chantal: level 25 het is een egyptisch symbool met een naam van 4 letters

Cindy level 22 Je popgeschiedenis een beetje weggezakt? Het is niet helemaal mijn muziek…ik word er een beetje :zzz: van :lol:

Ja de naam weet ik, maar ik zie de link niet met de aanwijzijng boven het symbool.

@Szus wrote:

:lol: :lol: :lol:

Ik heb volgens mij nog steeds last van zwangerschapsdementie :eh:

Kom er later nog wel op. Hoop ik :mrgreen:

edit: :lol: haha ja nu weet ik het!!! :zzz:

Kan iemand mij nog een hint geven voor level 17, die grafsteen. Zelfs met eerder gegeven hint kom ik er niet achter.

Ik heb het gevonden hoor. Nou ja, mijn vriend heeft het gevonden voor me.

ik zit inmiddels op level 23 met de dobbelstenen. vreemd genummerd. Heeft iemand een hint voor me?

Myrella

kijk goed naar waar de stippen op de dobbelstenen staan

Zelf zit ik nu bij 28. Gaat over auto’s die niet linksaf kunnen en die onderweg wat verloren zijn. Kom er niet echt uit.

Myrella: level 23 je bent blind als je deze niet ziet (dit is een hint, geen beschuldiging :stuck_out_tongue: )

Chantal: level 28 je zoekt 4 woorden gescheiden door sterretjes. De letters staan per woord gehusselt en die moet je nog zelf in volgorde zetten, dus ‘rakat’ kan ‘kaart’ zijn. Als je 1 van de 4 woorden gevonden hebt kun je de rest ook gewoon gokken (dat heb ik iig gedaan). De 4 woorden zijn een aanwijzing voor het uiteindelijke level-antwoord.

@Szus wrote:

Chantal: level 28 je zoekt 4 woorden gescheiden door sterretjes. De letters staan per woord gehusselt en die moet je nog zelf in volgorde zetten, dus ‘rakat’ kan ‘kaart’ zijn. Als je 1 van de 4 woorden gevonden hebt kun je de rest ook gewoon gokken (dat heb ik iig gedaan). De 4 woorden zijn een aanwijzing voor het uiteindelijke level-antwoord.

Sorry, ik kom er echt niet uit. Krijg er gewoon koppijn van.

Snap van deze gewoon geen hout.

Ik weet niet waar ik bij de woorden aan moet denken.

Zijn auto-onderdelen die ze verloren zijn? zoja dan weet ik het in het engels al helemaal niet.

Heb level 27 bereikt. Maar heb hem nog niet door.

This number is spelled in alphabetical order?

Chantal: level 28 probeer vanuit de uitgang achteruit te werken (dus dan kun je alleen maar linksaf) en 6 letters te vinden waarvan je een woord zou kunnen maken.

Als je me dat woord (of de letters die je vermoed) ff PBt zal ik je de rest van de woorden verklappen.

Cindy: level 27 Het is letterlijk een getal waar van als je het uitschrijft de letters allemaal in alfabetische volgorde staan: bijv f o u r u staat voor r dus deze is het niet.

MAAR het is een getal wat wij als simpele hollanders waarschijnlijk anders (=fout) zouden spellen, dus daarom is het ff zoeken

Ik zou echt niet weten welke dat dan zou moeten zijn :think:

Cindy: kijk eens goed naar de ronde getallen (de anderen zijn allemaal te lang om alfabetisch te kunnen zijn)

Zoek desnoods een engelstalige site waar alle (ronde) getallen op uitgeschreven staan

nou level 28 dan maar eens proberen. Maar jeee wat ben ik hier slecht in :mrgreen: