Chantal: zonder level nummer wordt het echt heel moeilijk een hint te geven… geheugen als gatenkaas enzo
En de hints mogen wel iets subtieler, want niet iedereen wil ze zo duidelijk …anders moet je ze ff PBen naar de vrager
Noortje (en Cindy nog steeds?) level 18:
Je zoekt een woord (als ik het me goed herinner 5 letters) en de korte en lange (broeken) staan symbool voor een hele bekende, maar ietwat ouderwetse code. bliep blieieiep bliep
Ik bedoel level 21.
Chantal: je bedoelt dat level met het verticale rijtje symbolen?
Die symbolen zijn toch allemaal symmetrisch?
JA en toch kan ik het niet vinden. Ik probeer het later wel weer eens. Nu even een time out.
Phoe wat een raadsels zeg. Zit nu bij level 19. Ik kan zo even niets uit dat verhaaltje halen :think:
Cindy: level 19 het is de beschrijving van een verzonnen feestdag die in een sitcom is bedacht/gebruikt. Gewoon ff 1 of meerdere zinnetjes met niet zo gebruikelijke woorden google-en en dan vind je’m zo :lol:
Bij level 24 kom ik er niet uit. Heb van alles geprobeerd. Bij 1 antwoord krijg ik niet de planet pagina, maar dat tekeningetje.Toch kom ik er niet . Wat doe ik fout of vergeet ik. ZElfs met de hulp van mijn man lukt het niet.
Cindy, pb me ff het antwoord van 23… dan kijk ik ff mee en kan ik wellicht een hint geven??
szus… ik geef het op hoor… ga wel steppen op zo’n blok hehe… dan krijg ik in elk geval nog een goede conditie van het op en neer stappen… :wall: :wall: :wall: ik loop keer op keer vast…
Jammer Beebiedroom, het was net zo gezellig 's avonds :lol:
Chantal:level 24 Zo’n tekening is een aanwijzing dat je in de buurt zit OF een heel logische fout gemaakt hebt :? Als je de vraag invult op google (in z’n geheel met " ervoor en erachter) en je zoekt in de uitkomsten (gewoon bij de eerste 10) naar iets wat met de foto te maken heeft dan moet je het antwoord makkelijk kunnen vinden
ik wil wel… maar kom echt niet voorbij 45… down down mag niet… up up ook niet… en daar kom ik toch telkens op uit
(kan het niet laten om er naar te blijven kijken)
@Szus wrote:
Chantal:level 24 Zo’n tekening is een aanwijzing dat je in de buurt zit OF een heel logische fout gemaakt hebt :? Als je de vraag invult op google (in z’n geheel met " ervoor en erachter) en je zoekt in de uitkomsten (gewoon bij de eerste 10) naar iets wat met de foto te maken heeft dan moet je het antwoord makkelijk kunnen vinden
Ja dat weet ik, maar we hebben het antwoord op verschillende manren ingevoerd, maar daarna geeft hij heel de tijd fout antwoord aan. Zelfs met z’n 2en komen we niet uit.
level 24 Er zit een spelfout in het antwoord
Oke level 20 was erg makkelijk maar nu level 21 met die symbolen die in een vertikaal rijtje staan :think: Ik heb er wel wat over gevonden maar bij mij gaat nog geen belletje rinkelen :mrgreen:
hehe ik heb 'm
hier had ik dus nooit aan gedacht.
Cindy: Level 21 niet te moeilijk denken … dit zijn echt de meest simpele tekens die een beetje bewerkt zijn zodat het symbolen lijken Beter luisteren want in de verte rin kelt het belletje al :lol:
Chantal: tis ook niet altijd zo moeilijk als je denkt … probleem is dat je nooit weet wanneer het wel kneitermoeilijk is en wanneer niet :? :mrgreen:
Zo denkt Beebiedroom dat ze er bijna is met level 45…maar als ze de code heeft is ze er nog niet :shifty:
@Szus wrote:
Chantal: tis ook niet altijd zo moeilijk als je denkt … probleem is dat je nooit weet wanneer het wel kneitermoeilijk is en wanneer niet :? :mrgreen:
Zo denkt Beebiedroom dat ze er bijna is met level 45…maar als ze de code heeft is ze er nog niet :shifty:
he grapjas… spreek me ff moed in dan :wall: :wall: :wall: Ik vraag niet zo rap om antwoorden, vind ik helemaal niet leuk… maar AAAHH ALSJEBLIEFT… GEEF!!!
Tis ook met mn PBtje van vanochtend niet gelukt om een route te vinden van de lengte die ik eerder verklapt heb? :o
Ik zit nu nog op zolder en mn ‘aantekeningen’ van dat level liggen beneden dus je moet nog ff geduld hebben Krijg je er meteen een goede hint bij hoe je de code moet ontcijferen (is niet zo moeilijk als je het niet zelf probeert te doen: binary -> decimal calculator
Szus ik vind het echt heel knap van je dat je deze raadsels oplost :thumbup:
Ik snap helemaal niet wat er bedoeld word met die symbolen in level 21 :?