Geen kamers, wel raadsels

haha, dat maakt niet uit, je bent verslaafd en blijkbaar heb je er ook nog wel lol in, somehow :wink:

28 is trouwens een pittige :shifty: maar je kunt het!!! :smiley:

Wat een rust hierā€¦hebben jullie het allemaal opgegeven?

Ik zit in level 56, maar die is nogal arbeidsintensief :shifty: maar zolang er nog vooruitgang in zit ga ik door :lol:

Beebiedroom, waar zit je meid? Noortje ook al 24 uur niet gezienā€¦

Ik ga vanavond een poging doen tot vroeg :zzz: want voel me niet 100% en morgen een intakegesprek bij een wervingsbureau. Laptop dus maar niet mee naar bed vanavond :lol:

hoiā€¦ heb ff een paar avondjes rustā€¦ hehe

ga van het weekend me weer storten op qwizzleā€¦ heheā€¦ had er ff tabak van, en eigenlijk ook ff van de rest van de wereldā€¦ ach komt goedā€¦ ooit

Morgen ben ik er weerā€¦

@Szus wrote:

Noortje ook al 24 uur niet gezienā€¦

Maar ik ben er wel hoor! Zit dus ook al ruim 24 uur te zweten op level 28.
Normaal ben ik best goed in puzzelen, maar deze?????? En ik wil niet elke keer van alles vragen! Eerst zelf proberen! Maar ........ kom er echt niet uit hoor! Kom zelfs niet op 1 woord!

Succes met je gesprek trouwens....

Groet,
Noortje

@NoortjeP wrote:

Maar ik ben er wel hoor! Zit dus ook al ruim 24 uur te zweten op level 28.

Normaal ben ik best goed in puzzelen, maar deze??? En ik wil niet elke keer van alles vragen! Eerst zelf proberen! Maar ā€¦ kom er echt niet uit hoor! Kom zelfs niet op 1 woord!

Succes met je gesprek trouwensā€¦

Groet,

Noortje

Hier dus hetzelfde. Ik ben er ook nog niet aan uit. Ik heb wel wat letters maar kan er nog geen woord van maken dus ik denk dat ze niet goed zijn.

Ik ben er ook nog. Ik zit nu te zweten op 31. Die met die handen. Volgens mij doe ik iets fout.

Sorry meiden, nu ff geen tijd voor de ā€˜helpdeskā€™ :oops: moet zo de deur uit voor mn gesprek.

Voor de level 28 zweters: van achteren naar voren werken (dan mag je dus niet rechts af) zoek dan 6 letters gevolgd door een sterretje en PB me wat jullie gevonden hebben, want zonder dat is het moeilijk jullie in de goede richting te sturen.Level 31 weet ik nu ff niet, maar vanmiddag als ik terug ben ben je de eerste Chantal :slight_smile:

Laters!

Chantal: level 31 De handgebaren vertalen is stap 1, de vraag/ het raadsel beantwoorden is stap 2 :lol:

Het raadsel is dus wie datgene gezegd kan hebben en hoe zijn :silenced: dan heet. De taal die gebruikt wordt is in dit geval een heel duidelijke hint.
Een hint voor als je er nog steeds niet uit komt:

Het gaat om een beroemde componist en zijn publiek was zeker niet doof

Hey Szus, hoe was het???

Level 28ā€¦ Daar kom ik echt niet uit :wall: :wall: :wall:

Cindy, hoe ver ben je gekomen met mijn aanwijzing van vanmorgen?

Het gesprek ging goed. Het was bij een detacheringsbureau. Op die manier kan ik wat ervaring krijgen in de farma. Hij was heel positief datā€™ie snel een opdrachtgever zou kunnen vinden die mij wel zou willen hebben :mrgreen: Ff afwachten dus nog

Ik duim voor je :thumbup:

Ik ben helemaal niks opgeschoten. :eh: Ja, ik heb wat letters maar geloof er niks van dat je daar een woord van kunt maken :lol:

Niets is niet veel. Laten we bij de basis beginnen dan: als je omgekeerd werkt kun je bij elke splitsing/kruising alleen rechtdoor of linksafā€¦je kunt niet meteen naar links, want dan loop je met je kop tegen de muur omdat je niet naar rechts kuntā€¦ je kunt ook niet de 2de links want die komt net zo hard aan :wall: Ik heb je al verklapt dat je 6 letters en daarna een sterretje zoekt,was dan valt de 4de links ook afā€¦blijft de 3de over. Vanaf daar heb je eigenlijk nog maar 1 mogelijkheid en die mag jer zelf ff uitvogelen. Kijk of je van die 6 letters een woord kunt maken en PB me dat ff. Vermeld dan ook of ik je dan de andere 3 woorden mag verklappen of dat je liever nog zelf doorpuzzeld :wink:

Ik pas vanavond bij Fā€™lien thuis op Merel :mrgreen: Niet dat ik haar wakker heb gezien :eh: Ik ga nu schaatsen kijken :silenced:

Jaaaaah het is me gelukt met level 28 :dance: . Jee, wat was dat zweten zeg.

En nu 29 weer, :think: . Nou morgen weer dag.

Hai meiden,

Paar dagen niet kunnen meespalenā€¦

jullie gaan hard!!!

Ik zit hier nog naar leven 14, die klok te turenā€¦ helpā€¦

Nee sorry, hier weet ik echt te weinig van. Heb er verschillende opgezocht en nagetrokken, maar ik kom er weer eens niet uit.

Welkom terug Bren. En succes

hey chantalā€¦ bedoel je die met die 7 handen?

valt je iets op aan de stand?? zoek daar eens opā€¦ dan betekent het ietsā€¦ waar slaan die handen nog meer op?/ in combinatie met de betekenis eens gaan googlen?

en natuurlijk bren, welkom terugā€¦ kijk ff terug voor hints over 14ā€¦

help needed bij 47ā€¦ sosā€¦ sos

Beebiedroom: level 47 Let op de aanwijzingen onderaan. 6+2+6 is gewoon het aantal letters van de 3 woorden die het antwoord vormen maar die andere moet je ff een stukje van google-en

Bren: Het voordeel van achterlopen is dat er van alle moeilijke levels al hints zijn: dus zoals beebiedroom zegt: ff terugbladeren en dan kun je het spoor van aanwijzingen volgen

Chantal: het gaat om componist (1 van de klassieke groten) die op een gegeven moment erg slechthorend werd Als je die hebt gevonden is het antwoord op de vraag ook zo opgezocht