Hoi, ik ben Wilma, 32, en wil ook graag proberen met een ovulatietest.
Ben 2 weken geleden begonnen met tempen.
Welke ovulatietest kan ik het beste nemen en is het makkelijkste.
Wat kost een ovulatietest voor een hele cyclus ongeveer???
Groetjes Wilma
He Wilma: welkom hier!!!
Ik heb de testen van matcare, kun je heel makkelijk via internet bestellen en kosten rond de 12 euro geloof ik dan heb je 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten.
Je hebt verschillende soorten en pakketjes.
Die van Clearblue schijnen erg makkelijk te zijn met wel of niet een lachend gezichtje als je eisprong er aan komt maar die kosten dacht ik rond de 40 euro :roll:
@anoniempje wrote:
Dan zijn die lachende gezichtjes van cb makkelijker maar die vind ik zo duur :oops:
Ja, die van cb zijn idd duur, maar dan liever wat meer betalen dan voortdurend die onzekerheid, vind ik
Hey Wilma,
ik heb deze cyclus voor het eerst de ovutesten van cb gebruikt. Ik ben er erg tevreden over, maar zoals je al hebt kunnen lezen: ze zijn duur !
Ik had een pakje met zo’n 7 testen erin voor om en bij 40 euro.
Maar het heeft wel het voordeel dat ze heel erg duidelijk zijn: ofwel een bolletje ofwel een lachend gezichtje… Geen gestress dus !
Vandaag weer getest en geen streepje meer te zien dus denk toch dat het dan gisteren duidelijk genoeg was.
Had gisteren vanaf de middag ook steeds last van mijn buik, een heel drukkend gevoel in mijn onderbuik.
Dat is nu vandaag weer minder geworden dus denk dat gisteren in de loop van de dag mijn ei is gesprongen dan toch?
Donderdagavond geklust :inlove: dus wie weet…
Jaaaa, goede timing Anoniempje :mrgreen:
Ik hoop met je mee
@anoniempje wrote:
Vandaag weer getest en geen streepje meer te zien dus denk toch dat het dan gisteren duidelijk genoeg was.
Had gisteren vanaf de middag ook steeds last van mijn buik, een heel drukkend gevoel in mijn onderbuik.
Dat is nu vandaag weer minder geworden dus denk dat gisteren in de loop van de dag mijn ei is gesprongen dan toch?
Hoi dit had ik dus ook woensdag. Twee strepen, de een wel iets lichter dan de ander maar toch. Ook veel last van mijn buik, mijn broek drukte tegen mijn buik aan en dat zat niet echt fijn. Donderdag geen streep te zien. Maar wel woensdag geklust.
Maar hoe gaat het nu met iedereen?
Liefs, Chantal.
@Krabje wrote:
@anoniempje wrote:Vandaag weer getest en geen streepje meer te zien dus denk toch dat het dan gisteren duidelijk genoeg was.
Hoi dit had ik dus ook woensdag. Twee strepen, de een wel iets lichter dan de ander maar toch. Ook veel last van mijn buik, mijn broek drukte tegen mijn buik aan en dat zat niet echt fijn. Donderdag geen streep te zien. Maar wel woensdag geklust.
Maar hoe gaat het nu met iedereen?
Liefs, Chantal.
Ik heb lange tijd een licht streepje gehad, maar geen één dag een vette streep. Mijn ovulatietesten waren dinsdag op en toe ben ik ook gestopt met testen. Zondag wel draden gehad. Maandag en dinsdag was de streep lichter dan in het weekend. Ik koop geen ovuteste meer. Ik baal ervan, dat je zo weinig mag drinken en ik vind het een hoop gedoe. Bovendien durf ik de testen niet te vertrouwen dus we klussen toch wel :roll:
Wawa: Das wel balen dat je geen duidelijke streep hebt gehad. Hoe lang heb je getest? Ik heb zelf 10 dagen getest. En wbt het drinken, ik drink overdag tijdens mijn werk toch al niet veel dus dat was geen probleem.
Ik hoop dat je wel goed geklust hebt en straks alsnog een positieve test hebt.
Liefs, Chantal.
@Krabje wrote:
Wawa: Das wel balen dat je geen duidelijke streep hebt gehad. Hoe lang heb je getest? Ik heb zelf 10 dagen getest. En wbt het drinken, ik drink overdag tijdens mijn werk toch al niet veel dus dat was geen probleem.
Ik hoop dat je wel goed geklust hebt en straks alsnog een positieve test hebt.
Liefs, Chantal.
Ik heb van dag van dag 10 tot dag 22 getest. Begon negatief. Toen heel licht positief. Toen twee dagen nog ietsjes donkerder, maar nog vele malen lichter dan de controlestreep, daarna weer twee dagen lichter.
Ik ben twee dagen nadat ik veel slijmdraden had gestopt met de ovulatietesten. Ik heb dus geen dikke vette streep gehad helaas.
Hallo dames hoe gaat het hier? Ben benieuwd of er nu al een andere postieve test is!!!
Laten jullie even weten hoe het gegaan is deze maand?
Hier moet ik nog een weekje wachten tot ik wat weet. Heb geen idee of het raak en en ik durf er ook niet aan te denken.
Liefs, Chantal.
@Krabje wrote:
Hallo dames hoe gaat het hier? Ben benieuwd of er nu al een andere postieve test is!!!
Laten jullie even weten hoe het gegaan is deze maand?
Hier moet ik nog een weekje wachten tot ik wat weet. Heb geen idee of het raak en en ik durf er ook niet aan te denken.
Liefs, Chantal.
Uhm, geen positieve ovulatietest, maar wel een positieve zwangerschapstest. :mrgreen:
Wawa: Van harte gefeliciteerd!!! Wat weet je dat al snel zeg. Maar wel gek, je maakt je aan die kant zorgen dat je geen positieve ovutest hebt maar de belangrijkste test is wel positief. Meid geniet ervan.
Liefs, Chantal.
wawa gefeliciteerd!!! maar ben je stiemkum niet al langer zwnager dan, dat zou de ovutesten nl verklaren
ik doe ook weer mee… :mrgreen:
gsiteren was ie licht en vanmorgen lichter…ik hoop niet dat we te laat waren :lol:
Heksje: Ik hoop dat je op tijd was. succes!!!
Liefs, Chantal.
@Heksje wrote:
wawa gefeliciteerd!!! maar ben je stiemkum niet al langer zwnager dan, dat zou de ovutesten nl verklaren
Dat weet ik dus niet?
Maarre leuk, dat jullie er ook weer voor gaan. :mrgreen:
Wawa, wat gaaf!!! Vind het altijd zo leuk staan van die banner met drie weken en een paar dagen.
Heksje super dat alle onderzoeken goed waren en dat jullie er weer voor mogen gaan en ook zo snel de knoop doorgehakt. Hier wordt geduimd.
Ik ben zelf een paar dagen niet op kok geweest. de compu was overleden, hij kon geen eten meer krijgen en tja dan houd het snel op. Gelukkig een handige broer die het voor ons gefikst heeft met behulp van een soldeerbout en wat contactspray. Scheelt ons toch weer 200 euro aan repratiekosten. :dance: :dance:
Hier wachtend op mijn ongi (of juist niet). Merk dat ik het er op dit moment best wel weer moeilijk mee heb. We willen zo graag een tweede en het duurt allemaal zo lang. We zijn nu alweer ruim een jaar verder nadat we de keuze hebben gemaakt om direct voor een tweede te gaan.
Zat me net te bedenken dat mocht ik wel zwanger zijn dat dit mijn derde zwangerschap dit jaar zou zijn en drie keer is scheepsrecht toch?
Voor de meiden die nog meer de komende dagen hun nod hebben, wanneer willen jullie gaan testen? Hier pas as donderdag, dan zou ik 4 dagen overtijd zijn.
ach lieve jorien :hug:
het spijt me zo te lezen dat dit je 3e zwangerschap van dit jaar zou zijn…
ik :thumbup: :kaars: dat het nou toch eens snel raak mag zijn :hug:
dat verlangen is zo heftig en niet in tijd te vatten :hug:
tommie heeft ook ruim een jaar, een korte onderzoeksperiode en 1x iui gekost…dus we proberen het maar kort zelf en rennen al vlot weer naar ome dokter hoor :shifty: we geven onszelf tot juni :shifty:
@jorien wrote:
Wawa, wat gaaf!!! Vind het altijd zo leuk staan van die banner met drie weken en een paar dagen.
Heksje super dat alle onderzoeken goed waren en dat jullie er weer voor mogen gaan en ook zo snel de knoop doorgehakt. Hier wordt geduimd.
Ik ben zelf een paar dagen niet op kok geweest. de compu was overleden, hij kon geen eten meer krijgen en tja dan houd het snel op. Gelukkig een handige broer die het voor ons gefikst heeft met behulp van een soldeerbout en wat contactspray. Scheelt ons toch weer 200 euro aan repratiekosten. :dance: :dance:
Hier wachtend op mijn ongi (of juist niet). Merk dat ik het er op dit moment best wel weer moeilijk mee heb. We willen zo graag een tweede en het duurt allemaal zo lang. We zijn nu alweer ruim een jaar verder nadat we de keuze hebben gemaakt om direct voor een tweede te gaan.
Zat me net te bedenken dat mocht ik wel zwanger zijn dat dit mijn derde zwangerschap dit jaar zou zijn en drie keer is scheepsrecht toch?
Voor de meiden die nog meer de komende dagen hun nod hebben, wanneer willen jullie gaan testen? Hier pas as donderdag, dan zou ik 4 dagen overtijd zijn.
Je bent een lieverd, dat j zo enthousiast voor mij bent. Ik duim ook heel hard voor jou en de andere meiden met een zwangerschapswens.
Meiden jullie zijn juist lieverds. Vind het nog steeds bijzonder dat meiden die elkaar amper kennen (heksje ietsie beter dan ) elkaar toch steunen in moeilijke tijden, en zo enorm blij voor elkaar zijn.
Heksje, wij hebben een aantal maanden geleden ook gezegd dat als het in januari nog iet zo ver zou zijn dat we dan de medische molen in willen stappen, maar nu januari ipv van maanden weg, eerder nog maar een paar daagjes weg is, word het allemaal wel wat te benauwend.
Ik vind het maar moeilijk om te accepteren dat mijn lichaam niet doet waar het in principe voor gebouwd is. Verder speelt er ook een stukje ongeloof mee, waarom is het met Robbert wel gelukt in werkelijk waar one lucky shot?
Jorien: ik herken ook heel goed wat je zegt over wanneer in de medische molen stappen.
Ik was een aantal maanden geleden bij de huisarts met last van mijn buik, toen ook onze kinderwens besproken en toen zei hij van nou het is nog heel normaal hoor geef het nog even de tijd en als het aan het eind van het jaar nog niet gelukt is gaan we verder kijken.
Toen dacht ik: jeetje moet ik nog een aantal maanden afwachten en nu is mag ik als ik volgende week ongi wordt naar hem toe gaan en de onderzoeken gaan beginnen.
Maar nu het zo dicht bij kom, twijfel ik zo van zal ik al wel gaan of nog even afwachten?
Maar aan de andere kant kan ik maar beter gaan stel dat er iets is kan ik beter zo snel mogelijk er achter komen en evt. verdere stappen ondernemen.