Pfff zeg wat onzettend herkenbaar. Wij hadden ook tegen elkaar gezegd dat we het tot dit jaar zouden proberen en dan de arts te gaan. Hubbie wil daar nog een maand bij aanplakken.
Ik weet het niet…Zie er erg tegenop om naar de huisarts tegaan maar ik wil ook wel graag weten of het een reden heeft waarom het nog niet is gelukt.
Maar dames, ik :thumbup: :thumbup: en voor ons allemaal dat we volgende week een positieve zwangerschapstest in de handen houden.
Liefs, Chantal.
wil uit ervaring wel even zeggen dat de eerste tests echt lichamelijk heel makkelijk zijn…het wachten op de uitslagen is het moeilijkst :shifty: :-*
ik heb vergeten te testen vandaag :wall:
Heksje :wall: :wall: Is het vandaag wel gelukt, of ben je er voor deze cyclus maar mee gestopt.
Ik ben niet bang voor de medische onderzoeken, maar heb er geestelijk meer problemen mee dt het op de natuurlijke manier niet wil lukken.
Vandaag nog niet ongesteld, maar kan natuurlijk nog komen. Volgens mij waren meer meiden die rond vandaag hun nod hebben, hoe is het daar mee???
heleba meiden,
heb nog 2 dagen voor de boeg, ben eens benieuwd of ik mijn rode :twisted: zal krijgen, tot nu toe nog geen last van enige mentruatie klachten, dus gaat nog heel goed, maar als het deze maand niet is zal ik er niet echt om treuren, eigenlijk gaan we ergens begin volgend jaar pas echt van start.
het klussen is gelukt
het testen niet :shifty:
ik wil eigenlijk zo in mn achterhoofd ff op de ongi wachten,…k heb met mn suffe kop niet bijgehouden hoe en wat…ik menstrueer nu weer 3-4 maanden maar hoe en wat :roll: een tweede was ABSOLUUT niet aan de orde dus…
dus ik durf pas een cyclusbanner aan te maken vanaf dag 1 :lol:
ja ik begrijp heel erg goed dat het geestelijk een hele grote stap is…maar toen wij voor de onderzoeken moesten zei ik tegen mijn man…" he…als er een leiding verstopt zit dan moet er maar een loodgieter bij komen :mrgreen: " en met die luchtigheid vol spanning zijn we ook die onderzoeksmaanden, EN de iui in gegaan…
we zaten in de iui…komt ze binnen met dat buisje zaad…laat ze het ons zien…KNALROZE spul :shock: dus ik zeg doodleuk…zie! het wordt een meisje :mrgreen:
iedereen in een stuip, het ijs gebroken en met complimenten door de gyn weer vertrokken…zo kan het dus ook…
ik voor ons allemaal :kaars:
Heksje: goed zeg dat jij toch zulke positieve ervaringen hebt met de medische molen, nu zie ik er toch niet zo tegen op.
Dacht wel dat mijn ha de vroige keer zei dat hij een echo wilde laten maken als ik nog niet zwanger was en de zwemmertjejs van mijn vriend wilde testen, kan het kloppen dat de ha dat regelt of ga je eerst naar de gyn?
kan allebei…het is maar waar jij je het lekkerst bij voelt…
alleen zal de gyn vrolijk alle onderzoekjes opnieuw doen als je daar uiteindelijk toch beland :shifty:
:roll: wordt het dan gewoon dubbel gedaan?
Schiet ook weer lekker op.
Eh, ik neem aan dat het gelijk een inwendige echo wordt toch of niet?
nou de gyn wil gewoon zelf de onderzoeken doen voor in je dossier…ze nemen niets over van een ander
echo’s ligt eraan…wat wil de arts weten?
je kan op een echo vanalles zien en dat moet op verschillende tijdstippen in de cyclus…en ja inwendig en dat voelt niet ! raar en niet pijnlijk :oops: :shifty:
Gelukkig maar.
Wel fijn om te horen dat het allemaal best mee valt van iemand die er ervaring mee heeft.
Nog even afwachten dan maar, wie weet kan ik hier wel over een paar dagen vertellen dat het allemaal niet nodig is
Maar ik verwacht niks eigenlijk deze maand, voel werkelijk helemaal niks wat ergens op kan duiden, maar de afgelopen maanden had ik steeds al de laatste week last van mijn buik en toen werd ik ongi en nu merk ik niks dus wie weet
Voor ons geen medische molen :dance: :dance: :dance:
:shock: :o
ow ik heb er hartkloppingen van :inlove:
gefeliciteerd :inlove: :dance: :thumbup: :dance:
oh wat gaaf!
en nu voor een prachtig brusje :-*
Jorien: gefeliciteerd.
Wat een geweldige banner is daar weer te zien!!!
Goed nieuws zeg, had je al je vermoedens, merkte je iets of niet?
Jorien: gefeliciteerd!!!
Ik denk dat het hier niet is gelukt. Heb de hele tijd al hele erge buikpijn. De :twisted: :twisted: zijn er nog niet maar ik verwacht ze ieder moment. Volgende week ga ik naar de HA, heb ook altijd veel last van buikpijn, de hele cyclus door. Ik wil dat laten onderzoeken, dus voor ons wel de MMM.
Liefs, Chantal.
Ik denk dat ik toch weer te voorbarig met mijn conclusie ben geweest.
Buikpijn was zo weer weg en nog geen :twisted: :twisted: te zien.
We wachten dus nog af…
Liefs, Chantal.
En toch zijn ze weer gekomen :twisted: :twisted: Ik ga door naar een volgende ronde en volgende week naar de HA.
Liefs, Chantal.
He Krabje wat balen. knap hoor dat je toch de stap neemt naar de huisarts.
Anoniempje, achteraf had ik al wel tekenen van een zwangerschap, nl. slijmverlies, zere borsten, zin in gewone naturel chips. Niet kunnen kiezen wat voor een avondeten en zondag ging ik spontaan langs de mac om 1 menu te halen voor ons drieen voor tussendoor. Als ik 1 ding normaal niet zou doen dan is het langs de mac rijden.
Jorien, gefeliciteerd en tot zo bij de augustusstoppers :mrgreen:
@Wawa wrote:
Jorien, gefeliciteerd en tot zo bij de augustusstoppers :mrgreen:
Je bedoelt toch hopelijk de augustus mama’s?