Hier vanmorgen opnieuw 36,7 gemeten - dus nog steeds niet echt een stijging - ik denk dat ik dus geen eisprong zal gehad hebben deze keer
kan altijd, nu nog niet wanhopen, we hebben bij de geboorte eitjes in overvloed mee gekregen, en begrijp heel goed als je echt zwanger wilt geraken dat het keer op keer een teleurstelling is, leef wel met je mee een dikke :hug:
Dank je wel voor de :hug:
Soms zakt de moed me in de schoenen
Maar dan effe weer mezelf oppeppen en keep on smiling
mijn motto is wat er ook gebeurd altijd blijven lachen, en soms is dat helemaal niet gemakkellijk hoor
Wat een spanning en verdriet kan zwanger worden toch met zich mee brengen he. Ik besef destemeer dat ik met Robbert heel erg veel geluk heb gehad dat het in 1 keer raak was. Nu behoor ik zelf tot de mensen waar het niet meer zo 123 lukt.
dat klopt jorien, zwanger worden bekijken wij meestal als iets vanzelf sprekend, maar dat is het helemaal niet, als je al bedenkt, jou eitje leeft maar 12 uur en de sperma cellen max 72uur en dat op 1 cyclus, uit gaande van een normale cyclus van 28 dagen is dat op een jaar heb je dan 12 keer kans dat je zwanger wordt, en dan moet je al een heel regelmatige cyclus hebben, het sperma van de man moet goed zijn, je eitje moet goed zijn en de baarmoeder moet er juist op voorbereid zijn en je moet ook nog juist geslachtgemeenschap hebben op je vruchtbare dagen,
Zwanger worden is niet zo van zelf sprekend :naughty:
even nog, heb vandaag verschrikkelijk last van mijn borsten, ze doen pijn en zijn ook groter geworden, ze spannen een beetje, het doet in iedergeval geen goed, vooral rechts doet het meeste pijn
Idd, meiden, zwanger mogen worden is echt een groot wonder !
Zoveel maanden wachten - zou het wel of zou het niet…
Bij elke teleurstelling steeds een beetje meer verdriet.
Maar hoe langer je moet wachten, hoe meer je het als een wondertje ziet
Elke keer weer die onzekerheid ,positief blijven,
het vertrouwen MAG niet kwijt.
Misschien sta ik er wel teveel bij stil, maar dit is echt wat ik het allerliefste wil!
Ik probeer echt nuchter en sterk te zijn
Maar hoelang moet ik nog wachten?
Van binnen doet dit me zo pijn…
Anneke, mss raar om zeggen: maar het feit dat je nu last hebt van je borsten is wel een heeeeeel goed teken! :thumbup:
ok kan wel, maar ik heb juist mijn eisprong gehad, kan toch niet zo snel zijn, ben juist ook naar het toilet geweest, is me toch iets raars opgevallen, doe het ander nooit overdag, alleen s’morgen met het tempen, ik keek omlaag en het viel me op dat mijn schaamlippen donkerder waren dan anders meer blauwig dan rood, maar toch
Tja, zo te horen gebeurt er vanalles met je lichaam nu voor het moment.
Zoals altijd zal het weer afwachten zijn…
ja vindt het gek, maar zoals je al zegt, afwachten maar, meer kunnen we niet doen, vindt het wel straf, ik moet nog niet zwanger zijn, maar vandaag voel ik me wel zo, is welkom in ieder geval, maar als het niet is, geen probleem, gaan we gewoon door naar de volgende ronde
Hoi ik heb vandaag last van mijn buik (duidt bij mij vaak op eisprong) en een positieve ovutest. (denk ik. twee bijna gelijke streepjes)
Dus ik ga vanavond hubbie opwachten als hij thuis komt van zijn werk :inlove: :inlove: :inlove: …moet alleen tot half 12 wachten.
Liefs, Chantal.
hey chantal, zet hem op meid, wie weet test je volgende maand positief, ik :thumbup: alvast voor jou, kan je ondertussen dat je moet wacht iets doen voor hem dat hij je zeker niet kan weerstaan :mrgreen:
Hier deze morgen een hoge temp.
De vorige twee dagen had de wekker een half uur vroeger afgelopen, dus die twee temps waren niet echt betrouwbaar. ( Hubbie had vroege dienst gehad en vergeten het alarm opnieuw in te geven )
Dat heb ik aangepast op FF en nu geeft ie daar toch een eisprong aan op dag 22 ( toen ik klein beetje rozig bloed verloor - dat zal dus ovulatiebloeding geweest zijn ). Mijn positieve ovutest had ik op dag 20. En dan hebben we ook geklust. Zou dus toch raak kunnen zijn deze keer :dance:
goede morgen ikke, hoop dat je volgende maand een positieve test hebt meid, gun het je van harte, zal in ieder geval al voor je :thumbup: :thumbup:
Zo ben ik ook weer.
Mijn pc was finaal gecrasht dus even een poosje niet geweest.
Heb niet alles terug gelezen hoor, maar jullie hebben dus duidelijke positieve testen?
Ik had gisteren een goed streepje maar nog wel wat lichter dan de 1e dus verwachhte vandaag een goede positieve test maar weer een licht streepje terwijl ik zeker 5 uur niet geplast had van tevoren en weinig gedronken dus daar lag het niet aan :?
Misschien morgen dan?
Temp is nog niet echt omhoog dus ei nog niet geweest denk ik
hey anoniempje, hoop dat je morgen een positieve test mag hebben, allee een duidelijke dan.
Ben heel blij, en ik weet waarom en nee ben nog niet zwanger??? :mrgreen:
Anoniempje, ik duim ook voor je dat je morgen een goeie test in handen mag hebben ! :thumbup:
Nou net weer getest.
Streepje wordt steeds duidelijker maar toch denk ik dat het nog net wat lichter is dan het teststreepje :think: .
Was er bij jullie echt goed verschil te zien?
Want in de bijsluiter staat dat als het hetzelfde is dan is het ook positief maar volgens mij is het toch echt iets lichter :roll:
Moet denk ik morgen afwachten als hij dan lichter is was het misschien toch vandaag goed???
Wat stom zeg dat je nu zelfs over zoiets nog gaat twijfelen he van is het nou wel of niet donker genoeg? :wall:
Dan zijn die lachende gezichtjes van cb makkelijker maar die vind ik zo duur :oops: