gebruik ovulatie testen

Dol gelukkig: Das fijn zo’n positieve test. Dan kun je gerichter klussen.

Ach en ik vertel hubbie niet dat we nog steeds geen posotivie test hebben. Maar als hij wel posotief is vertel ik het hem want dat weet hij ervan.

Tja en wbt van het klussen op commando, hier hebben we nooit echt om de dag geklust. We deden het als we daar zin in hadden, maar nu echt om de dag. Zaterdagavond gingen we naar een jaren tachtig party en voor die tijd zijn we op tijd naar huis gegaan om te klussen zodat we na die tijd weg konden. Hubbie ziet het nu ook wel als een moetje maar hij vind dat hij het er maar voor over moet hebben. want het wordt tijd voor een klein krabje.

Liefs, Chantal.

als ik tegen mijn man zou zeggen dat het tijd is om te klussen, dan heeft hij gewoon geen zin meer en dan kan ik er alles aan doen, maar dan lukt het gewoon niet, hij wil ook nog een kindje, maar we hebben nog tijd hoor.

Tja mannen zijn soms rare wezens… Maar gooi je charmes vandaag extra in de strijd en veel plezier vanavond :wink: :wink: :wink:

Liefs, Chantal.

Hier nog geen positieve test, mar zelf denk ik dat ie al geweest is. (zou ik logisch zijn in het cyclus verband). We hebben in elkg eval ons best gedaan.

Jorien: Ik hoop voor jullie dat het raak is. We gaan voor een positieve test over twee weken!!!

Liefs, Chantal.

wij ook ongeveer rond die tijd :mrgreen: , hoop dat het raak is :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier hubbie al in volle vorm toen ik net thuis kwam :inlove:

Ik vrees dat mijn hubbie altijd zin heeft. :mrgreen:

Soms kan dat ook wel eens lastig zijn hoor, dames !

Maar wat betreft het zwanger willen worden, wel handig natuurlijk :lol:

Tjee, daarnet wat lichtroze bloed bij het afvegen. ( sorry :oops: )

Zal dit ovulatiebloeding zijn? Voor een innesteling is het nog te vroeg, dacht ik? :think:

Hmmmm… het maakt mij weer helemaal onzeker :roll:

Ikke: Sorry, ik heb geen idee. Ik ken het niet. Maar miss een bloeding van het klussen? Kan ook wel zijn.

Liefs, Chantal.

hey ikke, ik zou het zo nog niet kunnen zeggen, maar voor de innestelling is het bij mijn weten nog wat te vroeg, wij hebben hier ook dat probleem, alleen ik sta altijd parraat en soms is dat wel lastig, dat ondervind ik zelf ook, als ik zwanger ben heb ik dat nog erger :oops:

Haha, en dan is hubbie waarschijnlijk héééél tevreden mee :lol:

Vanmorgen was temp hier 36,7 - dus nog niet echt hoog te noemen ( ik had aan het begin van mijn cyclus 36,8 ) - maar ook niet echt laag omdat ik over het algemeen een temp had van 36,5

Ik vraag me af of je 100% zeker bent van een eisprong als je een positieve ovulatietest gehad hebt. Of kan het dat je eisprong toch niet komt? :think:

Als ik de positieve ovutest zaterdag had, dan zou ik dat nu toch al aan mijn temp moeten kunnen merken?

Ik begrijp er niets meer van ! :roll:

hey ikke,

mijn man is daar niet altijd tevreden mee, hij is vrachtwagen chauffeur en soms als hij s’avonds thuis komt is hij echt heel moe, maar kan daar wel mee leven, hij heeft er nu al wel 3dagen aan moeten geloven :oops: , hij was gister heel moe, maar ik had toch geen moeite moeten doen om hem in de juiste stemming te krijgen, ze zegen ook dat als een vrouw vruchtbaar is dat de man dat op een of ander manier weet en dat ze dat meer zin hebben, hoop dat het waar is.

je kan een posietieve ovu test hebben en toch geen eisprong, dat heeft de gyn mijn verteld, een vrouw heeft niet elke cyclus een eisprong, hoe dat het komt dat weet ik ook niet, hoop dat ik er eentje gehad heb, heb maar 1 eileider en dan heb je ook niet elke cyclus een eisprong, soms 2 tot 3 cyclussen niet, dus afwachten maar.

mijn temp tot nu toe is:

36.7 37.5 36.5 36.5 36.5 36.7 36.8 36.5 38.8 37 36.5 36.8

nu moet ik gewoon afwachten hoeveel ik morgen heb en dan weet ik of dat ik mijn eisprong heb gehad, maar denk het wel 37 en dan 36.5, ik ga eerst even omhoog en dan weer even naar beneden en dan blijft hij hoog, weet het ook nog niet zeker, maar aan de ovu test zondag, zou ik toch wel een eisprong gehad moeten hebben, vorige keer was het streepje belangena niet zo donker.

Hier een tempkaart waar ik niet goed aan uit kan… Zaterdag positieve ovutest, maar aan de temp te zien nog geen eisprong. Of zie ik dat verkeerd?

Ikke, ik kan er ook niks in ontdekken, maar heksje schreef volgens mij ergens dat een pos test niet altijd wil betekenen dat er ook echt een eitje is gesprongen.

Hier was de test vandaag amper te zien dus ik ga er nu echt vanuit dat ik hem zaterdag gespot heb.

@jorien wrote:

Ikke, ik kan er ook niks in ontdekken, maar heksje schreef volgens mij ergens dat een pos test niet altijd wil betekenen dat er ook echt een eitje is gesprongen.

Hier was de test vandaag amper te zien dus ik ga er nu echt vanuit dat ik hem zaterdag gespot heb.

ik heb dat gezegt, dat de gyn dat tegen mij had gezegt, ook al heb je een positieve ovi test dan kan het nog zijn dat er geen eisprong is.

Meiden, vandaag mijn laatste ovulatietest gebruikt. Deze was lichter dan de afgelopen dagen, maar ik heb deze maand dus geen vette streep gezien. gek he? we wachten maar af. We hebben genoeg geklust!

Vandaag was mijn test weer duidelijker dan gisteren. Dus ik wacht nog af. heb nog 2 testen liggen…

Liefs, Chantal.

wie weet he meiden, hoop dat jullie allemaal zwanger mogen zijn, uit de grond van mijn hart

wij hebben zaterdag, zondag en maandag geklust en zondag had ik een duidelijke test een vette streep dus wie weet???