Tjee, 15 tests voor 12 euro !
Dat is wel veel goedkoper als die van mij! Wat een prijsverschil zeg !
Waar bestellen jullie de testen?
Vanmorgen temp nog niet omhoog. Ik denk morgen op dag 22 wel, net zoals de vorige cyclus
ik heb ze op wee wee wee punt baby brabbel punt enel gekocht. Je mag geen reclame maken voor sites, dus dan maar even op zo’n manier. Het zijn echt van die goedkope dingetjes hoor.
Vandaag nog steeds geen positieve test, hij was zelfs weer lichter :? :?
Kun je de lh piek ook net missen ofzo? Ik ga in elk geval nog wel een paar dagen door met testen.
@jorien wrote:
Vandaag nog steeds geen positieve test, hij was zelfs weer lichter :? :?
Kun je de lh piek ook net missen ofzo? Ik ga in elk geval nog wel een paar dagen door met testen.
Hier precies hetzelfde. Vreemd he? ik ga vanavond nog een keertje testen :oops:
Hey dames, ik heb vandaag ook een ovi test gedaan van cb met het gezichtje, en ja hoor een gezichtje kwam erop en toen ik de teststrip uit de houder deed verchoot ik wel heel erg het streepje van de controle en het andere streepje was bijna even donker dat van het controle streepje was iet of wat lichter, maar het scheeld bijna niets, nu maar hopen dat het raak is, we hebben vandaag namelijk al geklust :oops:
He Anneke, bij mij was de tweede streep op het teststaafje ook zo duidelijk te zien.
Wij hebben ook op het goede moment geklust…
Mss deze avond voor alle zekerheid nog een keertje :mrgreen:
Hey ikke, ik hoop dat het voor ons alle 2 raak mag zijn, maar jij bent al wel langer bezig als mij, dus hoop ik het nog eerder voor jou, wij kunnen nog even wachten.
ik heb normaal een cyclus van 24 dagen, maar mijn laatste 2 waren 25 dagen en dat heb ik ook op mijn banner gezet, maar wij kunnen dan op de zelfde dag testen he, jij moet ook nog 16 dagen
Ik moet ook nog 16 dagen, dus ik test hopelijk straks met jullie mee
Ja wawa dat zou geweldig zijn en dan ook nog alle 3 zwanger???
Wie weet
@Dol Gelukkig wrote:
Ja wawa dat zou geweldig zijn en dan ook nog alle 3 zwanger???
Wie weet
Ik ben van plan om dit keer ook niet eerder te gaan testen. Jullie wel?
ik ook niet hoor, ik wacht gewoon af, kan goed zijn dat ik mijn mentruatie gewoon door krijg, heb ik ook gehad bij Ellen, en we 7 maand
@Dol Gelukkig wrote:
ik ook niet hoor, ik wacht gewoon af, kan goed zijn dat ik mijn mentruatie gewoon door krijg, heb ik ook gehad bij Ellen, en we 7 maand
jee, dat is lang. Hoe ontdekte je dan dat je zwanger was?
ik ging naar de gyn voor een spiraaltje en die vertelde me doodleuk dat ik 3 maanden zwanger was, nooit niets gemerkt
Dat is een verrassing! Maar jullie waren dus ook niet bezig om zwanger te raken?
(Ik ga trouwens naar bed, maar morgen kijk ik weer)
nee hoor helemaal niet, maar ik was heel hard verschoten, maar was zeker welkom
Ja, zou heel leuk zijn zo met z’n drieën zwanger !!
Ik hoop het even hard voor jullie als voor mij ( doet er niet toe hoor, dat ik al zo’n lange tijd bezig ben )
Tjee, wel vreemd dat je gewoon ongi geworden was toen je zwanger was. Lijkt mij niet zo leuk dat die drie eerste maanden van de zwangerschap voorbij zijn zonder dat je het weet.
Hier nog geen hoge temp. Ik had deze morgen een sprongetje verwacht, want zaterdag had ik een positieve ovulatietest…
Gisteren trouwens niet meer :inlove: , want we hadden schoolfeest en ik was bekaf toen ik terug thuis was…
Jammer, want ik wil wel echt mijn eitje ‘benutten’…
dames… ik heb het gevonden
DUs…tijdstip maakt echt niet uit…gewoon niet teveel drinken van te voren
( had het tijdstip wel uitgemaakt dan had je bergen en dalen gezien wat nu 1 strakke lijn omhoog is )
ow en het progesteron zorgt voor een hogere temp :shifty:
ja he, zou wel fijn zijn, maar ik weet ondertussen dat mijn lichaam mij in de maling kan nemen, gister was het juist of dat er iets in mijn buik zat, was geen lucht maar kleine plopjes, dacht ook dat mijn buik al aant bewegen was, is heel gok, we zullen wel zien, heb mijn verhaal ook bij zwanger gezet, vindt het allemaal maar iets raars, en dat uit de mond van iemand die al 3 keer zwanger is geweest :oops:
Hoi, hier nog steeds geen positieve ovutest. Vandaag was de streep al wel een stuk beter te zien maar hij was nog te licht. Balen dan moet ik morgen weer laat testen…
Maar hoe staat het bij jullie?
Liefs, Chantal.
dat is balen krabje, ik heb gister een gezichtje gehad met de digi van cb en een dikke vette streep waar dat je niet langs kan kijken, en ja hoor we hebben ook geklust, kijken of hij vandaag nog in de stemming is voor te klussen, ik in ieder geval wel, hij heeft tegen mij gezegt dat ik maar moest kijken en dat hij niets van die testen wil weten of het tijd is om te klussen, dat is dan op comando en dat kan hij niet, zegt hij