gebruik ovulatie testen

Er stond van 10 tot 22 uur testen en ik test dus altijd rond 6 uur. Morgen maar eens tussen-de-middag testen. Misschien maakt het verschil?

:think:

ik ga dit eens uitzoeken …hoe weet Lh nou hoe laat het is?

is toch een continue proces?

Hey allemaal !

Ik had vanmorgen een positieve ovulatietest ( heel erg duidelijk van cb: een lachend gezichtje :smiley: ) :dance:

We hebben er dan maar meteen gebruik van gemaakt :inlove:

Ik heb de testen gewoon elke morgen gedaan, na het tempen.

In de bijsluiter stond niet dat dit niet mocht… en ik vond het wel zo handig .

Ik denk dat het deze keer de eerste keer is dat we het echt op het goeie moment hebben gedaan… Vroeger was het met mijn onregelmatige cyclus toch steeds gokken en raden… Met de ovulatietest heb je toch gewoon meer zekerheid !

Hopelijk deze keer raak :pray:

Ikke, wat spannend!!! Leuk he dat de test dus wel werken. Ik zit nu te wachten, kan hem zodadelijk aflezen, maar zag net al dat de streep er al een beetje was.

Ikke spannend hoor.Nu maar hopen dat het ook werkt.

Ja, spannend hé! Ik kan haast aan niks anders meer denken !

Jorien, en?

Wawa, ga je deze middag nog testen?

Ikke: Spannend, hoop dat het gelukt is!!!1 Ik zal voor je :thumbup: :thumbup:

Ik heb net de test gedaan en zit nu weer te wachten tot die 10 minuten voorbij zijn. We wachten af.

Liefs, Chantal.

@ikke wrote:

Ja, spannend hé! Ik kan haast aan niks anders meer denken !

Jorien, en?

Wawa, ga je deze middag nog testen?

Ja, ik wilde tussen de middag testen, maar om half 12 moest ik zoooooooooooooooooo nodig plassen en toen waren er nog maar twee uurtjes voorbij. Ik ga dus nu voor 4 uur. Nog een half uurtje ophouden dus! Ik laat het straks even weten.

Nog steeds een negatieve test :roll:

Wawa balen, Hier was ie ook nog niet positief, maar hij was wel weer een stuk donkerder dan gisteren.

En Krabje?

Hoop wel dat ie snel komt, omdat mijn moeder van de week komt logeren en aangezien we weinig ruimte hebben in huis, slaapt hubbie dan op de bank en mijn moeder en ik in ons bed. Dan kan er weinig geklust worden. :?

Wat is dat wachten toch vervelend hé!

Krabje, jij al nieuws?

Hoop op snel veeeeeel positieve ovutesten hier :thumbup:

@jorien wrote:

Wawa balen, Hier was ie ook nog niet positief, maar hij was wel weer een stuk donkerder dan gisteren.

Als ik naar de info op internet kijkt, mag je de tests niet met elkaar vergelijken, maar ik doe het ook hoor. Die van mij was vandaag juist iets lichter dan die van gisteren. Maar ja, ik varieer ook nog wel een beetje in tijd :oops:

lijkt me vervelend die strepen die nu eens licht zijn en dan weer ietsie donkerder… zou ik tuureluut van worden en errug onzeker…

Die van cb ofwel met bolletje ofwel lachend gezichtje… veel duidelijker toch!

Of maak ik nu teveel reclame :think: :mrgreen:

@ikke wrote:

lijkt me vervelend die strepen die nu eens licht zijn en dan weer ietsie donkerder… zou ik tuureluut van worden en errug onzeker…

Die van cb ofwel met bolletje ofwel lachend gezichtje… veel duidelijker toch!

Of maak ik nu teveel reclame :think: :mrgreen:

Ikke, hoe duur zijn die tests dan? Enne als jij ze niet meer nodig hebt, kan ik ze dan overnemen?

Tja, dat is mss wel een nadeel. Die test waren wel duur hoor. Ik had een doosje gekocht met 6 teststaafjes erin. Was om en bij 40 euro geloof ik…

Ik heb nog drie staafjes over, maar die gebruik ik volgende cyclus ( als niet raak is tenminste ) Als ik zwanger ben dan krijg je ze van mij voor niets :mrgreen:

ik had nog steeds een negatieve test vandaag. wel een heel licht streepje te zien maar niet genoeg. Ach we zien het morgen wel weer. Enne ik houdt me niet echt strak aan die 4 uur.

Liefs, Chantal.

Krabje, zo aan je banner te zien, zal het toch ook niet zooo lang meer duren voor je een positieve test in handen hebt!

ik ben benieuwd !

@ikke wrote:

Tja, dat is mss wel een nadeel. Die test waren wel duur hoor. Ik had een doosje gekocht met 6 teststaafjes erin. Was om en bij 40 euro geloof ik…

Ik heb nog drie staafjes over, maar die gebruik ik volgende cyclus ( als niet raak is tenminste ) Als ik zwanger ben dan krijg je ze van mij voor niets :mrgreen:

Ik heb dus van internet 15 tests voor 12 euro zoveel inclusief verzendkosten. Het is onze tweede maand, dus “noodzakelijk” is het niet. Ik ben gewoon benieuwd.

@Krabje wrote:

ik had nog steeds een negatieve test vandaag. wel een heel licht streepje te zien maar niet genoeg. Ach we zien het morgen wel weer. Enne ik houdt me niet echt strak aan die 4 uur.

Liefs, Chantal.

We lopen ongeveer gelijk op, dus ik ben heel benieuwd wanneer jij positief test.

Volgens mij lopen we allemaal een beetje gelijk, morgen is het voor mij ook dag 14 van mijn cyclus, spannend hoor. Hier ook testen van internet.