Gaaaaaaaaaaaaaaaaap...

Jassie, super!! :dance:

op de duur kunnen we niet eens meer zelf doorslapen :wink:

Hier is het een beetje hetzelfde… :slight_smile: Mea eet nog rond 19u en slaapt dan wel vanaf ongeveer 20u tot de laatste, ongeveer 22.30

gaaaaaapppp :zzz:

Ik dacht: ik moet hier maar even weer iets neerzetten. Leonie wordt de laatste nachten weer wakker 's nachts. Eerst was dat van de pijn van doorkomende tanden en kiezen (och arm, zo zielig was dat! En dan ook nog een poepluier 's nachts…), nu is dat ook van een verkoudheid (verminderde weerstand door de tanden?). Ze kan gewoon niet ademhalen, zit helemaal vol.

Maar goed, mijn verhaal heeft niets met borstvoeding te maken, ze kan 's nachts toch nauwelijks drinken met een verstopte neus, maar ik wilde wel even zeggen: wat een verschil! Ik merk dat ik een nacht niet doorslapen nu veeeeeel beter kan hebben dan een maand of wat geleden! Nu ik lichamelijk sterker ben gaat me dat veel gemakkelijker af.



Zo, dat wou ik even kwijt. Hoest met jullie? :-*

Biebels, ocharme Leonie, zielig is het als ze niet kunnen ademen :cry:



Sinds deze week ben ik weer aan het werk en Mea is in de creche. Daar slaapt ze zo weinig, drie keer half uurtje… :eh: dat ze s nachts heel goed slaapt :inlove:

Ze wordt bijna stipt om 3.60u wakker, is dus perfect :wink: . Zaterdag heeft ze ons zelfs tot 8u laten uitslapen :thumbup:



Die allerlaatste voeding heeft ze wel nog nodig, denk ik, hoe lang zal ik dit nog moeten doen? :think:

@Vicky S wrote:

Die allerlaatste voeding heeft ze wel nog nodig, denk ik, hoe lang zal ik dit nog moeten doen? :think:
Hier in huis zeg ik wel 's … nog 18 jaar ofzo… ik heb ook géén idee, maar zonder die laatste voeding mag ik er 2x per nacht uit, dus we gaan daar maar even mee door :wink: !

Wij zitten hier weer op 1 à 2 nachtvoedingen :roll: Johan zegt al: als ze er maar niet aan went! (maar ik vind het veel handiger om haar meteen aan te leggen als ze wakker is, dan om haar te sussen en te troosten, wat me veel te lang duurt :oops: ) Ze heeft denk ik last van haar tanden/kiezen, nog een restje verkoudheid en een sprong :think: Dus het gaat wel weer over :mrgreen: (en ik blijf er bij: ik kan het véél beter aan nu ik zelf weer goed in mijn vel zit!)

@Biebels wrote:

maar ik vind het veel handiger om haar meteen aan te leggen als ze wakker is, dan om haar te sussen en te troosten, wat me veel te lang duurt :oops:


Doe ik ook :oops: terwijl hij dat helemaal niet nodig heeft, want wanneer hij een keer(door vriuendlief) in slaap gesust wordt, slaapt ie de keer daarna veel langer door, dus misschien toch ook maar proberen :roll:

@Biebels wrote:

Wij zitten hier weer op 1 Ã 2 nachtvoedingen… Ze heeft denk ik last van haar tanden/kiezen, nog een restje verkoudheid en een sprong …
Hier nét zo. Ze komt iedere nacht nog en ik heb overwogen om haar 's te laten piepen, maar dat is zooooo zielig, en even voeden is sneller gedaan, en ik wil ook niet het risico lopen dat Saba wakker wordt om 4.00 uur 's ochtends en … en … nou ja… het blijven dus gebroken nachten. Dubbel gevoel hè? Eigenlijk wil je slapen, bijkomen en gewoon eens een nacht doorhalen, maar van de andere kant kun je zo’n klein mensje toch niet negeren of de borst ontzien…?

Hier ging het tot ongeveer half zeven, maar nu met de verkoudheid is het weer vijf uur geworden…

Probleem hier is nu ook dat ze bij de late minder drinkt… :?

Dames, hoe gaat het met de nachtelijke avonturen… :wink: :hug: ?! Tosca heeft 2 nachten doorgeslapen… sssssssssst… :wink:

Hier weer eventjes wat minder… Ze heeft een tijdje maar 1 nachtvoeding nodig gehad, maar sinds een paar nachten komt ze weer wat vaker. Niet om te drinken, maar om mama te tanken. :inlove:

Moet ook kunnen natuurlijk. :mrgreen:

:cry: om te huilen… ze komt niet voor een voeding, maar wordt gewoon wakker. Speentje wil soms wel helpen, maar soms moet ze echt even gesust worden. In beide gevallen zijn we gewoon wakker, en dat dus 2 keer per nacht :zzz: Daarbij opgeteld dat mijn werk nu erg veel energie vraagt… :silenced:

:hug: Biebels… is het een troost om te weten dat je niet de enige bent die zich soms zo wanhopig moe voelt :-* ?! En dat er echt ooit een einde aan gaat komen en dat er zelfs een moment komt dat we onze kinderen uit bed moeten sleuren omdat ze zich anders verslapen voor school? Echt waar. En als dat punt komt gaan we om deze gebroken maanden nog een keer enorm lachen, beloofd!

De reden waarom ze weer wat vaker kwam: het zevende tandje is een feit! :dance:



Biebels :hug:

Hier was hetv weer gezellig vannacht, huilen drinken, in slaap en zodra ik hem in zijn bedje legde wakker. En ik kon hem dus niet teveel lawaai laten maken, want het is hier een tikje gehorig. Dus wegleggen, optillen, wegleggen, optillen. Hij sliep bijna meteen zodra hij in mijn armen lag. Ik was moe, flink gefrustreerd en ik durfde hem niet in bed te nemen want we hebben een waterbed. Nadat man naar slaapbaardere oorden gegaan was (lees bank in de woonkamer) hem op het middenstuk gelegd, dat is stevig omdat we twee matrassen hebben en weer sliep meneertje meteen. En vanochtend had ik het dus eindelijk door: hij had het koud. Ik voel me behalve moe dus ook buitengewoon stom. Arm jochie, vanavond komt er een kruik.

ogossie :hug: nou, hopen dat jullie lekker slapen vannacht!!

Hier redelijk lange nachten, voor Mea dan toch :wink:

Ze drinkt nog rond 19u, dan slaapt ze door tot 5u stipt… Langs de ene kant is dat goed, kan ik vroeg gaan slapen, maar aan de andere kant: 5u :shock:

Daarna slaapt ze nog een uurtje verder… 8)

@Vicky S wrote:

Ze drinkt nog rond 19u, dan slaapt ze door tot 5u stipt…
Ooooooooooooh, mag ik ruilen met je… :wink: :mrgreen: !?

Hoe is het daar dan de laatste tijd? :wink:

Deze week 4x doorgeslapen van 23.00 uur - 5.30 uur. Er komt dus al wat verbetering in :dance: ! Vicky, voel je je al een stukje fitter, nu na wat langere nachten?

@Jassie wrote:

@Vicky S wrote:
Ze drinkt nog rond 19u, dan slaapt ze door tot 5u stipt…
Ooooooooooooh, mag ik ruilen met je… :wink: :mrgreen: !?
Ik denk dat we geruild hebben… :eh:



8)