Ik denk dat ik het nu wel hardop mag zeggen (of ik krijg snel weer spijt, dan was het ontzettend stom van me :doh: :mrgreen: ) maar Tosca slaapt sinds ruim een week van 22.00 - 7.00 uur… :shock: :dance: :inlove: :shock: :dance: ! Zou het dan écht, bijna 8 mnd. na haar geboorte…
?!
Hoe gaat het bij jullie… :hug: ?
@Jassie wrote:
Ik denk dat ik het nu wel hardop mag zeggen (of ik krijg snel weer spijt, dan was het ontzettend stom van me :doh::mrgreen: ) maar Tosca slaapt sinds ruim een week van 22.00 - 7.00 uur… :shock: :dance: :inlove: :shock: :dance: ! Zou het dan écht, bijna 8 mnd. na haar geboorte…
?!
Hoe gaat het bij jullie… :hug: ?
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@Jassie wrote:
Ik denk dat ik het nu wel hardop mag zeggen (of ik krijg snel weer spijt, dan was het ontzettend stom van me :doh::mrgreen: ) maar Tosca slaapt sinds ruim een week van 22.00 - 7.00 uur… :shock: :dance: :inlove: :shock: :dance: ! Zou het dan écht, bijna 8 mnd. na haar geboorte…
?!
Kijk, dit soort berichten maken de moeders van deze wereld weer moed :mrgreen: :dance: :thumbup:
Hier is er nog steeds weinig verbetering :think: Ook al maken we hem rond 22:00 wakker voor een voeding, dan komt ie nog rond half 3 of half 4 en dan rond 6 uur weer (en is dan klaarwakker :roll: ) Maar ja het is al beter dan half 1, half 3 EN half 5

@eisblume wrote:
Kijk, dit soort berichten maken de moeders van deze wereld weer moed .Komt bij jullie ook helemaal goed hoor, kijk maar naar ons, ik had de moed echt al 100x opgegeven, maar dan ineens, als je het niet meer verwacht: voila, een week van slaap, slaap en nog eens slaap. Komt goed hoor :hug: !
Mea slaapt sinds vier nachten door! :dance:
Ik geef haar als ik thuis kom van werken groeimelk verdikt met granen (met een lepel), erna nog bv die ze goed drinkt en dan rond 20.30u (later dus) naar bed, gisteren tot 7u, vandaag tot 8u!
Ik doe haar nu ook een tshirt met lange mouwen over haar pyama en zo haar slaapzak in met nog een deken erover…
Koude, honger, weet niet wat de oorzaak was, maar hoop dat het zo verdergaat!
Hoe gaat het bij jullie?
Vicky, wat hééééérlijk! Geniet van de extra slaap die je nu krijgt!
@Vicky S wrote:
Hoe gaat het bij jullie?… ik weet dat dat niet bij iedereen zo opgaat… maar sinds een paar weken geven wij kv met granen als late voeding (rond 22.00 uur), beetje wat jij dus ook doet, en dan houdt ze het tot 6.30 uur vol! Maar de afgelopen 10 slapeloze maanden zou ik voor geen goud gemist willen hebben, want oh oh oh, wat mis ik het om 's nachts even met haar alleen te zijn in alle stilte van het huis op dat moment…
@Jassie wrote:
Maar de afgelopen 10 slapeloze maanden zou ik voor geen goud gemist willen hebben, want oh oh oh, wat mis ik het om 's nachts even met haar alleen te zijn in alle stilte van het huis op dat moment…
Echt?? :shock: Ok, in het begin, en ok, als het niet om uren aan een stuk ging, en ok als ik niet moest gaan werken
:-*
Geef je het met een lepel of drinkt Tosca van een fles?
Hier slaapt Jayden ook nog steeds niet door (sterker nog hij komt zo’n 3 a 4 keer nog snachts :? )
En dan zeggen ze bij het CB dat ik hem water moet geven :think: denk je dat ie dat pikt?? :naughty: :naughty: Ik denk van niet hij wil veeeeeeeeeel liever mamas (.) (En geef hem eens ongelijk )
Julia, water geven werd hier echt een gevecht… ben haar blijven voeden 's nachts, bleek makkelijker dan te ruziën met water. En ze bleek ook echt gewoon enorm veel honger te hebben iedere keer. Daar helpt water niks bij. Je kunt het natuurlijk altijd wel proberen, misschien werkt het voor Jayden wel. Hakt erin hè, die korte nachten :hug:.
Vicky, ja, klinkt stom hè… 's ochtends word ik wakker van haar (of Saba) en dan denk ik echt even… sh^t… het is echt óver nu. En dan denk ik met weemoed terug aan de nachtvoedingen. 't Is ook nooit goed hè :roll: :mrgreen: … kun je niet slapen, gemopper. Kun je eindelijk wel slapen, ook gemopper :oops: .
Julia, heb het ook gedaan tot een week of twee geleden, toen werd ik ziek: keelontsteking en griep, handig als je moet werken (oververmoeidheid) … Mea dronk ook grote slokken toen… Vanaf dat ze gedronken had, bleef ze onrustig slapen… Nu denk ik soms: zou ze daar geen last van gehad hebben om snachts te drinken, haar maagje? :think:
Ik weet het niet, maar sinds ik snachts geen eten meer geef (en haar nog warmer kleed natuurlijk), slaapt ze door…
Jassie, gevoelsmatig snap ik het wel een beetje hoor. Ze hebben je niet meer nodig, geen uitvluchten meer om moe te zijn
Ik ben nog wel veel wakker snachts, dan luister ik of ga ik kijken :roll: , maar stukken slaap zijn langer :dance: