Ga jij voor merk(boodschappen)

Eigenlijk heel veel b en c merken maar vaak met gerechten ook wel honig en knorr mixen.



oja en jus van knorr



Als het goed smaakt dan koop ik het liefste dus b en c merk

oja en bier amstel natuurlijk

Van veel dingen vind ik het B-merk net zo goed maar van sommige dingen het A-merk toch lekkerder. Dan koop ik het gewoon minder vaak. Dus liever een zak chips van lays met een bijzondersmaakje dan 2 zakken huismerk.

Ik kies overigens ook vaak biologisch, maar niet de laatste week van de maand :mrgreen:

Hier zowat alleen B Merken.



Het geen wat wij wel van a merken hebben. is Verzorginsartikelen.en Smeerboter Blue band,en A merken als ze in de aanbieding zijn en hier wel altijd prijzig brood hoor goedkope vinden we niets maar het meeste is euroshopper of eigen merk stukken goedkoper :wink: :wink:

Valt me op dat iedereen Calve pindakaas noemt, maar hebben jullie de pindakaas van de Aldi al eens geprobeerd???



Is echt veeeeeeel lekkerder

vind ik ook hoor annemarie

die hebben mijn ouders ook altijd die is echt lekker!!

hier ook a ,b en c door elkaar luiers alleen a maar dan wel in de aanbieding broodbeleg a en b maar drinken dan weer b en c en geen a-merk ice tea en sap van de lidl is bijv. lekker en goedkoop en zoveel mogelijk in de aanbieding halen.

Ik vind serieus heel veel dingen van de Aldi gewoon lekkerder dan van een A-merk.



Bijvoorbeeld

Uniekaas :sick: Aldi-kaas :dance:

Mona Chocolademouse :hand: Aldi Chocolademouse :dance:

Verkade chocolade :think: Aldi-chocolade :dance:

Nutricia chocomel:sick: :sick: Aldi chocomel :inlove: :inlove:



En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Heb er vandaag weer voor 75 euro ingeslagen!

Behalve Coca-cola, Lay’s Chips Unox tomatensoep Honig macaroni en brood, koop ik er voor de rest vrijwel alles

@Anne-marie wrote:

Ik vind serieus heel veel dingen van de Aldi gewoon lekkerder dan van een A-merk.



Bijvoorbeeld

Uniekaas :sick: Aldi-kaas :dance:

Mona Chocolademouse :hand: Aldi Chocolademouse :dance:

Verkade chocolade :think: Aldi-chocolade :dance:

Nutricia chocomel:sick: :sick: Aldi chocomel :inlove: :inlove:



En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Heb er vandaag weer voor 75 euro ingeslagen!

Behalve Coca-cola, Lay’s Chips Unox tomatensoep Honig macaroni en brood, koop ik er voor de rest vrijwel alles




haha jou lijstje is bij mij precies andersom :mrgreen:

Vooral de chocomel die moet bij mij gewoon van Nu**cia zijn.

grappig dat smaken zo kunnen verschillen :slight_smile:



(overgins heb ik niets tegen de Aldi hoor, kom er vaak genoeg ;-))

Echt waar, maar heb je al eens die van de Aldi geprobeerd, is echt hele goeie. Ik moet ook geen andere dan die hoor!

ja die van de Aldi komt zeker op een goede 2e plaats hoor :slight_smile:

Maar ik blijf mijn Nu**cia erg trouw hoor :mrgreen:

Ik selekteer er zelfs de drink tentjes op :oops:

Ik weet precies waar ik mijn warme choco met slagroom van die merk kan krijgen :oops:

Want die oploszakjes met water vindt ik weer :sick:

@mayo28 wrote:

coca cola, lays chips, zwitsal, friso…

overige boodschappen vaak eigen merk van de AH



Al valt me trouwens wel eens op dat het AH eigen merk soms duurder is dan een A-merk :think:




Klopt, dat is mij ook opgevallen inderdaad :eh:

@Anne-marie wrote:

Valt me op dat iedereen Calve pindakaas noemt, maar hebben jullie de pindakaas van de Aldi al eens geprobeerd???



Is echt veeeeeeel lekkerder




die vind ik zoooo vies :sick:

Het is natuurlijk ook een questie van smaak he…



En wat voor man je hebt 8) Mijn man is namelijk echt een pietepeut…



Die wil van bepaalde dingen gewoon bepaalde merken hebben…



Tja, ik vind het niet zo erg. Eten is het laatste waar we op willen besparen dus hier gewoon een combi…

Bij mij is het ook gewoon niet een kwestie van besparen!

Ik ben toen ik net op mezelf woonde voor het eerst eens naar de aldi gegaan omdat we het destijds wel wat krapper hadden.



Nu ga ik 1 keer per 2 weken alles inladen wat ik daar gewoon lekkerder vind dan wat de A-merken verkopen.

Ik ben zelf nogal kieskeurig qua smaak, maar toevallig vind ik het echt gewoon lekkerder.

Mooi meegenomen natuurlijk dat het ook goedkoper is!

Ik heb even in de kast gesnuffeld en ook wij hebben hier Calve staan :mrgreen: Zo heb ik ook sommige dingen echt van Honig zoals de Mie.



Wat ik al eerder zei: Sowieso de Coca Cola, chocomelk inderdaad ook van Nutricia en de kattengrind van Catsan.



Oja, ook mijn kaas is van Old Amsterdam, maar ik lust dan ook echt geen andere kaas op mijn brood. Gesmolten dan weer wel, maar niet als plakje.



Amstel bier. Andere dingen zijn dus echt van huismerk, want ook de energie drankjes haal ik gewoon van euroshopper. Ik vind het lekkerder dan Red Bull en het is stukken goedkoper! Scheelt gewoon bijna een euro per blikje :shock:



Grappig om al die reacties zo te lezen! Meiden bedankt!

oja de smeerkaas moet van goudkuipje zijn :drool:

Hier toch ook iets van een A-merk, namelijk het kattengrit, dat moet van Catsan zijn…(van al het andere gaat de bak eerder stinken vind ik).

Pindakaas van de Aldi ga ik eens proberen! Ik had laatst pindy van de Dirk en die is ook erg lekker!

@oessie wrote:

oja de smeerkaas moet van goudkuipje zijn :drool:




ow ja dat ook ja, die anderen vin dik zooo vies… :sick: en kruidenmix voor de spaghettisaus moet ook van honig zijn…

@Anne-marie wrote:

Valt me op dat iedereen Calve pindakaas noemt, maar hebben jullie de pindakaas van de Aldi al eens geprobeerd???



Is echt veeeeeeel lekkerder




Ik wilde dit dus ook posten. Aldi heeft nu nieuwe pindakaas met stukkies noot. Heeeeeeerlijk!