ff geen IUI meer, 3e iui mislukt. nu pauze.

We gaan er weer voor: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ikke duim ook mee :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Klinkt goeeeed zeg, spannende dagmorgen voor de boeg lijkt me.

Ik zit er zelf nog niet in, maar ik hoop dat alles er goed uitziet en dat je voor poging nr 3 mag gaan.

Alle succes weer en de duimen draaien. Eens moethet weer raak zijn en goed verlopen. Houdt de moed…

• duimmodus weer aan *

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

inmiddels blauwe duimen, maar we gaan stug door :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag DUZZZZ :thumbup: :thumbup:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: succes!

nou daar zijn we weer :smiley:

Tom vannacht ineens 39 graden koorts :shock: en poepte zijn paracetamolletje al heel snel weer uit…dus vanmorgen…nog steeds 39.1…maaar praatjes voor 10 en lekker rondstappen, dus weer een paracetamol erin ( die er nu binnen 3 minuten weer uit kwam :roll: ) en op weg naar het ziekenhuis want ik ben maar een half uur van huis in totoaal :wink: en ik denk dat moet maar even kunnen met die boef…

dus wij daar aangekomen, direkt aan de beurt :thumbup: ennnnn verrek…1 ei van 14 mm :shock:

nu moet ik dus alweer ovulatietesten gaan doen :wall: terwijl er al meerdere cycli bekend is dat het eerste ei stopt met groeien en dat er een 2e bij komt die wel doorgroeit en dat de eisprog dan ron dag 20 is ( is nu dag 10)…dus dan zou ik me suf testen :shifty: voor nope en wel veel geld aan die testen uitgeven.

nou geeft me dat geld niet echt, maar ik vind het zooooo suf dat iedere keer weer het zo loopt…dat ik 10, vorige maand 14 dagen :eh: voor pietsnot die ovutesten doe voordat ie positief wordt :wall: en wel 2x daags he :doh: :silenced:

maar goed…we doen maar weer braaf wat ze zeggen :roll: en gaan zaterdag maar weer op 2e eierjacht :shifty:

tom slaapt nu en ik kruip ook maar even terug…3 uur slaap is niet genoeg :wink:

wat lief dat jullie alweer zo in de startblokken staan zeg :inlove: :-* :inlove:

veel succes met testen!!

besterschap voor Tom, en slaap lekker

succes en idd beterschap voor thom,

groetjes bianca

Spannend weer :pray:

enne beterschap voor Tom :hug: :-*

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :-*

Hoi,

Ik duim ook voor je.

Groetjes Wilma32

succes en beterschap voor TOM !!!

enne het is bijna pasen dus het moeten nu toch goede eieren zijn meid!!!

:-* natas

ik zeg, dit is een TÓPTIJD voor eieren hoor! :thumbup: it’s the season… :wink: (en ook vast dé tijd voor eitjes met strikjes)

Ook hier wordt weer volop :pray: :kaars: :pray: :kaars:

En een :-* en :hug: voor Tom (en ook voor jou natuurlijk) Het is inderdaad een prima tijd voor mooie eitjes :thumbup:

tom knapt aardig op, maar ik ben benieuwd hoe het met hem zal gaan NA de ab :shifty:

zaterdag zat er 1 ei, 16 mm :thumbup:

vandaag 2 van 14 :shock:

we gaan maar eens kijken wie er wint :mrgreen:

woensdag m/weer :wink:

ik heb eig geenv erstand van eitjes :?

maar euhm succes wensen wel :dance: :thumbup:

Dus bij deze,

en voor Tommieboy ook alle goeds gewenst

Ik duim weer voor je :thumbup: :pray: