nou update dusssss
ik heb 10 minuten met haar gesproken, we kennen elkaar goed na 3 jaar dus dat werkt :mrgreen:
- ik MAG geen clomid gezien mijn medische status…he he…eindelijk iemand die me gelijk geeft. een meerling is absoluut ongewenst en dus voegt clomid niets toe.
- de eisprong wordt niet verbeterd door clomid, alleen het aantal follikels neemt toe. dus ook daarom hoe ik het niet te doen…ze keek in de computer en eisprong is ok :thumbup:
- we mogen nog 4 keer de standaard iui :dance:
we doen er nu nog 1 deze maand en dan 6 maanden “rust”.
- ik had een voorstel voor tijdens de “rust”: alleen pregnyl prikken.
geen echo;s (die eisprong dat weten we nu wel) en geen inseminatie aangezien mijn man geen goed, maar superzaad heeft voegt ook de inseminatie an sich niets toe.
dus wel zelf ovulatie testen doen, en dan in het zh de pregnylspuit halen omdat idd de luteale fase keurig erdoor verlengt wordt ( zoals dus deze maand de tijd tussen eisprong en menstruatie volgens het boekje 14 dagen was).
deze pogingen worden dan niet als iui-poging geteld omdat er geen inseminatie plaatst vind. eventueel zou ik dus zelfs wel echo’s kunnen doen :shifty:
kortom: het was een helder gesprek waarin ik gelijk kreeg en alle vrijheid te doen wat wij als “een goed plan” beschouwen :dance: :dance: