tuurlijk niet, hij wil het eigenlijk van de daken schreeuwen…
oef…hoestnu?
duimt nog steeds
nou, ik ga slapen, ik lees het morgen wel weer
hai lieve lieve meelev/zende dames :-
ik heb vanmorgen tegen beter weten in een zwangerschapstest gedaan en idd…negatief.
het bloeden begint al door te zetten dus we gaan ons maar weer klaar maken voor poging 3 :?
ik heb gisteren al gebeld met het ziekenhuis, en nu heb ik woensdag tussen 14.30 en 15.30 een telefonisch consult met de fertiliteitsarts over hoe en wat, en vooral over het wat nu :shifty:
want technisch gezien was ik 6 dagen overtijd, maar volgens de normale regels was ik keurig 14 dagen na eisprong ongesteld…snappen jullie het nog
dus op zich heeft de behandeling wel geholpen om het innestelingsprobleem ( een te korte tijd tussen eisprong en menstruatie) aan te pakken…dus het heeft gewoon niet zo mogen zijn deze keer…
ik heb er wel al vrede mee…en kijk weer vooruit…zal wel komen omdat de zon in mn ogen schijnt nu 8)
HEEL ERG BEDANKT voor jullie meeleven :hug: :-
:-* :hug: meis .
wat jammer dat het niet zo mocht zijn.
:-*
Nou Ik hoopte toch stiekem op ander nieuws ! Jammer dat het heeft doorgezet. Vind je wel dapper hoor, positief als je vooruit kijkt ! Hou daaraan vast en als je het even niet trekt weet je ons te vinden :-*
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: We blijven er voor je zijn hoor, dikke knuf van mij :hug:
He meid bah!
Wens je in ieder geval even heel veel sterkte!
Je krijgt alle steun in ieder geval die je zo nodig hebt!
:thumbup: voor de volgende keer allemaal weer mee! Al is dat een schrale troost!
Liefs gwen
Dan stuur ik nog wat zonnestraaltjes je kant op! 8) :hug:
ach meid, wat jammer, hoopte zo met je mee.
ergens ook wel gezellig om samen voor een volgende ronde te gaan… al was het niet de bedoeling.
ik hoop dat jullie er met het telefonisch conslut goed uitkomen met de arts over wat er nu allemaal staat te gebeuren, ik hoop dat je jullie wensne goed duidelijk kan maken.
we duimen weer mee voor mooie eitjes en werklustige HCG hormonen…
Liefs Fietje
P.S. heb je nou weer nieuwe bloemetjes nodig??
Ach jeetje Heksje, ik wist niet dat dit nu allemaal speelde… vanuit hier ook alsnog een hele dikke digitale knuf :hug: en ik blaas wat zonnestraaltjes over dat kleine stukje A2 tussen ons in naar je toe, in de hoop dat de zon nog even in je ogen blijft schijnen en het de volgende keer wel zo mag zijn:
:hug:
Ook van mij een hele dikke :-* en :hug: meid!
:-* !
deze ongi is wel heel erg erg hoor
mijn man denkt dat het dan toch ergens is mis gegaan…sneu he
vanmiddag maar eens horen wat ze zegt :shifty:
:hug: Ik denk aan je meis, ik ben benieuwd wat ze vanmiddag zeggen…
Laat je voor de rest heerlijk verwennen meis, mischien ook weer even wat Retailtherapie? :-*
:hug: :hug:
Wat jammer dat het niet zo heeft mogen zijn meid!
:-*
O meid ik had het zo voor je gehoopt… :hug: voor jullie