kei lief bedoeld, maar helaas zijn 99% van de sypmtomen die een ongi aankondigen ook nou net de symptomen van een beginnende zwangerschap :? dus about mixed messages gesproken hhahaha
het enige wat me op de been houd is het uitblijven van een doorzettende menstruatie…maar misschien is dat ook een kwestie van tijd :?
hahahahahaha ja ik zit mezelf lekker gek te maken…
ik denk dat ik straks maar weer ga shoppen 8) :lol: :mrgreen:
zonder mijn man waren hier toch al wel wat glazen gesneuveld :oops: :doh: :lol: hij is echt mijn rots als ik dobber :inlove:
ja fietje idd…ik voelde me zoooo schuldig dat ik geen clomid wil…misschien impliceert die keuze wel dat ik daarmee de komst van een tweede kindje niet wil weet je en wat moet hij daar dan weer van denken…maar we waren er gelukkig snel uit :inlove:
ja fietje idd…ik voelde me zoooo schuldig dat ik geen clomid wil…misschien impliceert die keuze wel dat ik daarmee de komst van een tweede kindje niet wil weet je en wat moet hij daar dan weer van denken…maar we waren er gelukkig snel uit :inlove:
dat is natuurlijk lariekoek, of je wel of niet verder gaat met medisch ingrijpen staat los van de grootte van de wens voor een tweede kindje, maar heeft veel meer te maken met de keuze voor je gezin zoals hij nu is.
ik hoop dat het voor jou in iedergeval meer rust brengt te “weten” waar je aan toe zult zijn.
en maakt het ook maar iets uit wat een ander er van denkt??? nee dus.
jullie hebben een prima keuze gemaakt, want die past bij jullie situatie zoals hij nu is. Het belangrijkste is dat jullie de keuze samen gemaakt hebben, en dat jullie er allebei achter staan, en weet je, mischien is het wel helemaal niet nodig, en in er nu al nieuw leven??