dames dames …
wat jullie NIET weten is dat ik stiekum toch een iui heb gehad donderdag 8 maart
in het ziekenhuis zeiden ze op 5 maart ¨eisprong is al geweest of dit follikel is niet goed …dussss deze cyclus is een verloren cyclus. wacht maar op menstruatie en dan aan de climid¨
-wat ik dus pertinent weigerde tot nu toe-
ik boos, verdrietig en vooral opstandig naar huis
op 7 maart deed ik voor de grap een ovulatietest omdat mijn slijm ¨mooi¨ werd en ik zowiezo het verhaal vh ziekenhuis wel erg vaag vond…en verrek…bijna positief :shock:
dus ik als de bliksem een echo afgedwongen en jawel hoor…1 mooi groot ei :eh:
dus savonds de pregnyl en de volgende dag de iui :dance:
NA de iui, terwijl ik mijn broek aantrek- zegt ze doodleuk dat er 3 follikels zaten, 2 kleine waarvan er 1 gesprongen was en dus die ene grote.
de paniek sloeg ons om het hart…tom en ik hebben met moeite de zwangerschap overleefd en een meerling is gewoon levensbedreigend voor mij :twisted:
ze probeerde me gerust te stellen dat die kans wel heeeeelel erg klein is …maar toch…dan moeten we een reductie (met alle gevaren van dien) of in het ergste geval een abortus
gelukkig kregen we niet de tijd om daar over te piekeren want tommie en ik werden echt onwijs ziek (diaree).
door toestanden met hap, dreigende opnames voor tom en later voor mij (ik heb letterlijk 12 uur op het toilet gezeten) uitzieken en bijkomen waren er ineens veel dagen voorbij 8)
na wat rekenwerk (halfwaarde tijd pregnyl is 33 uur) is na ongeveer 10 dagen de pregnyl uit je lijf…en na ruim 8 dagen mag ie geen test meer positief maken.
vorige cyclus werd ik 9 dagen na de iui ongelooflijk ongesteld …
nu, op dag 9 is mijn temp 37.4, normaal 36.4-36.6 :shifty:
de persona-ovulatietesten zijn ram dik vet positief 8)
EN ik ben nog geen druppel bloed verloren :thumbup:
na dit lange verhaal wil ik jullie vragen te en te :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:mrgreen: :shifty: 8)
vrijdag mag ik van het zh testen, 16 dagen na iui…DAT ga ik niet redden hoor hahaha
hoe het verder gaat? depri volgende week advies vragen aan de ha want ik ben mezelf aan het verliezen…ik glij af…glij weg…maar eerst wil ik de iui-uitslag afwachten …bij tom werd ik nl ook onwijs ongelooflijk mega verschrikkelijk depressief…wilde scheiden, schreeuwde als een viswijs, en van mij mocht iedereen aan het gas…en dat is nu weer zo :shifty: :wall:
Oh wat ontzettend spannend zeg
Maar wel vervelend dat je je zo depri voelt :hug: :hug:
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: heel hard voor je dat je zwnager bent, en wens je veel succes met de keuze die je eventueel moet maken als je zwanger bent.
:-*
Debbie
Lieve Heksje,
Meid, wat een verhaal! Maar wat goed dat je er zo assertief mee omgegaan bent! En nu duimen! De duimen draaien hier overuren!
Ik wil je heel veel sterkte wensen met je depristemming. Helaas weet ik maar al te goed wat je doormaakt, maar daar gaan we het nu niet over hebben
En dan nu:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Oh wat spannend meis, de duimen draaien hier overuren hoor :-*
Ik duim voor je, dat weet je… :hug: :-*
ook hier branden de kaarsjes en draaien de duimen… :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
duimerdeduim dan maar meis, heel veel sterkte en iig goed om je zelf blijven denken hoor, niks niet je zelf verliezen no way!!!
TOY TOY TOY !!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
whoei! Ik duim voor je dat alles lukt, en dat je je snel weer wat beter gaat voelen! :thumbup: :hug:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
We duimen :mrgreen:
Mijn duimen draaien meid :-* :hug:
:thumbup: :dance:
OOOHHH geweldig!!! Hier draaien ze overuren hoor!
Wel goed blijven praten hoor, ik snap dat je er depri van wordt, maar praten is juist DAN zo belangrijk! Dikke knuf van mij :hug: :hug: :hug:
:thumbup:
ooh heksje ook ik duim verschrikkelijk metje mee… !!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Spannend!!
Hier wordt hard meegeduimd!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Wat goed dat je toch nog die echo hebt kunnen afdwingen !!
Dus heb je alsnog de IUI gehad.
Ik hoop dat je je snel wat beter mag voelen door goed nieuws dat zich aankondigt !! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars: :kaars: :kaars:
Ik moest vanochtend ineens aan jou denken!
Dus hier draaien mn duimen ook overuren voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !
En ik zal vanaf NU beginnen met het me suf branden van kaarsjes!
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
En alvast een hele dikke knuffel :hug: !
Ach meid :hug: ik schrik ervan om te lezen dat jij je zo klote voelt dikke :hug: en ook hier draaien mijn duimen voor jullie :thumbup: :-*
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ze draaien overuren voor je