ff geen IUI meer, 3e iui mislukt. nu pauze.

oohh spannund :pray: :pray:

Oeh de spanning stijgt…

en ook ik zie een streepje hoor :dance: :dance:

pak de midalgan of tijgerbalsem maar, gooi je arm maar in de mitella voor de hoognodige rust :? want hier is mijn dreigende zenuwinzinking voorbij :cry:

ik bloed…niet veel maar wel helder rood :cry:

denk dat ik morgen als dag 1 mag gaan tellen :?

helaas helaas pindakaas…

normaal zit er bij mij hooguit 6 tot 8 dagen tussen eisprong en ongi…nu dus bijna 12…snif…positief punt met negatieve afloop …

en wat nu? mijn nachtmerrie komt uit…clomid slikken :evil:

moet nu binnen 2 dagen beslissen of ik het wel doe :?

ik ¨weet¨ dat het ooit ¨goed¨ komt maar waneer dan toch :?

misschien een testverbod instellen tot 7 dagen overtijd :think: :lol:

och lieverd…Wat verdrietig… :hug:

Je weet mij te vinden he… :-*

huh jameer zeg, zacht gezegt, tis eerder vet klote.

:hug: :-*

O meid wat jammer… Ik had het zo gehoopt voor je :frowning: (en Sydney zat hier ook al mee te duimen). Een dikke knuf en je weet me te vinden he :-* :hug:

kom net thuis, dacht meteen… even kijken…

K*T

maar geef de moed niet op he??? (hoewel clomid je de moed natuurlijk wel een beetje in de schoenen laat zakken)

Ik hobbel gewoon met je mee naar de volgende ronde…

Fietje

enne testvervod lijkt me zinloos, dat lukt toch niet… :wink:

nou, ik blijf toch gewoon duimen voor een goede afloop hoor! Al moet ik nog even door-draaien :wink: . :thumbup:

:hug: :hug: :hug: he bah, meid ik had het je zo gegund :hug: :hug:

:mrgreen: die fietje

:-* voor jullie !

nou…net ff een helder gesprekje gehad met hubbie ennnnn de clomid mag in de kliko :dance:

we doen nog 1 poging zonder clomid -te grote kans op meerling- en dan minimaal 6 maanden geen iui vanwege nare timing in zijn studie tav examens die 3 dagen duren en de loodzware voorbereiding daarop.

als het dan toch ¨gewoon¨ op de ouderwetse manier :wink: lukt dan zijn we zeer gelukkig en zo niet, dan kunnen we dan weer verder kijken. we mochten zowiezo 6x iui omdat ik bij tom door iui gelijk zwanger raakte…en ik persoonlijk gewoon geen ivf/icsi wil. we zijn al zo gezegend met 1 kindje :shifty:

maar mijn man riep net om het hardst dat ik bij tom ook zo hyperde en ik toch wel zwanger bleek en bleef ondanks veel bloedingen tot wel 23 wk :shifty:

heerlijk zo-n kalme optimist :inlove:

Wat jammer toch altijd weer. Heel veel succes met de komende poging! :thumbup:

Maarre…mag ik vragen hoe lang jullie al “bezig” zijn voor een tweede kindje?

@Heksje wrote:

maar mijn man riep net om het hardst dat ik bij tom ook zo hyperde en ik toch wel zwanger bleek en bleef ondanks veel bloedingen tot wel 23 wk :shifty:

Ik vertrouw blindelings op de intuïtie van mijn vriend. Ik blijf dus gewoon nog even voor je duimen. :thumbup:

jacqueline, dit was iui-poging 2 (van max. 6)

hoelang we bezig zijn? hmmm 2 cycli :wink: want ¨gewoon¨ lukt het toch niet bij ons :? dus mochten we vrijwel meteen met iui starten zonder zelf proberen (ok 1 maand omdat we moesten wachten op de intake hihihi ) nadat ik groen licht kreeg voor een tweede :thumbup:

Ohhh shit zeg :frowning: Toch :pray: ik nog, alles kan !

ik word gek :roll:

geen bloed meer, en ook aan de net 5 seconden ingebrachtte tampon :wink: maar een een mini plukje donker bruin :?

de achtbaan wordt vervolgd :roll:

Tjee zeg, wat is dit zenuwslopend

Ik duim verder voor je… mss is het toch :pray:

Heksje, hier ook iemand helemaal in de zenuwen voor jou. Wat kan jij het spannend maken. Ik heb mijn armen weer uit de mitelle gehaalt vanochtend en ga vrolijk door met duimen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

jorien heeft ownderbaarlijk K-oK genezeing ondergaan 8) :thumbup:

Ook hier wordt geduimt hoor, tis wel een gekke gang van zaken bij jou meis.

Ik lees vanaaf bij en intussen

:pray: :pray: :pray: