ff geen IUI meer, 3e iui mislukt. nu pauze.

Oeh! Spannend zeg! Ik zag je naam bij de laatst geplaatste berichtjes staan en dacht ‘he? Heksje was toch eventjes weg?’, vandaar dat ik hier maar eventjes keek.

Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: heel hard voor jullie. Het zou wel fantastisch zijn als het gelukt is!

ik zie ook een streep! :dance:

Idd spannend! :pray:

Ennuh, zien hier ook een streep hoor!! :thumbup: :dance:

Ik zie ook een streepje :oops: :mrgreen:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ziet ook een streep 8)

Jaaahaaaaa spannendddd

Ikke zie de streep ook :dance:

:inlove: :thumbup: :dance:

gefeli

fluistert: ik zie ook een streep… :pray:

spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ik zie hem ook echt die streep :dance:

Ok ok ik zeg niets tot het vrijdag is… 8) en bijt op lip en in dit geval vinger want ik tik het nog niet hoor… :mrgreen:

ow en voor de sceptici :wink: ( moest ik zeggen van mijn man :lol: )

volgens de berekeningen kunnen er nu 68 eenheden pregnyl in mn lijf zitten, maar die zitten vast niet met zn allen in dat ene plasje van me :wink: :mrgreen: 8)

maar goed…we wachten rustig :shifty: af…en testen vrolijk verder :lol:

:dance: :dance: spannend

ook hier een streepje gespot hoor :dance:

Ik had 'm al gezien :mrgreen:

Heksje ook hier draaien de duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ook ik zie een streepje!

Heksje, wow wat een spanning meid!!!

Hier gaan we ook :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor een positieve test a.s. vrijdag!

:-* Gismo

Haaaaaaaaaaaaa je bent weer terug!!! :dance:

K zie ook een streepje :mrgreen:

* gaat in de duimmodus hangen *

Ohhhhh we duimen ons hier helemaal suf

We hopen hier echt op een onbezorgde zwangerschap zonder alle ellende die je bij je vorige zwangerschap had :hug: :-*

Een meeeeega dikke knuffel van ons allemaal hier :mrgreen:

Whaaaaa! Het is wel heel spannend! Ik hoop zo dat dit je eiegn hormoontjes zijn en niet dat laatste restje pregnyl :pray:

Wanneer doe je de volgende test?

hmmmm nog geen druppel bloed, laat staan ongi

ik ben nu 4 dagen overtijd…met een cyclus van 30 dagen…

testen worden uuuuuuuuuuuuuuuuuren later positief :?

maar goed dat morgen de winkels weer open zijn 8)

4 dagen overtijd :o :dance: :pray:

Spannend!! Dat wordt nagelbijten…

Enne… ik zie het streepje ook hoor!