eum moest je vandaag nu heen ,k ja woensdag meen ik, das nu hé? ja
en hoe is het ? ? ?
Spannunttttttttttttttttt
nou…word je nou niet VROLIJK van zo’n begin van de dag ?? :inlove:
heel heel veel succes een heel heel veeel geluk voor de komende weken weer gewenst.
De duimpjes draaien hier weer volop. Voor ons is het over dus kunnen we voor jullie verder.
TOY TOY TOY :thumbup:
Hihi, word je idd vrolijk van zo’n positieve ovutest :dance:
Veel succ6 :thumbup:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Heel veel succes meid!!! :-*
succes vandaag!! enne als het lukt he… dan ben je volgens mij met kerst uitgerekend
natas
het wordt dus weer 14 dagen duimen draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: !!!
succes
Spannend!!!
Ik zal weer mee duimen en
ze zitten er weer in alle 96 miljoen :shock: :o :mrgreen: :inlove: en nu maar hopen dat er een mooi mensje aanbelt :inlove:wij noemen de inseminatie altijd “afzetten bij de voordeur” :lol:
Lieffffffff iihhi. Spannend weer dus meis. Duimerdeduim hoor.
:-* :-*
Ik duim mee hoor. :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
jippie! duimen weer aan! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik ben in verwarring… waar was dat lachebekje dan van??? Ik duim wel hoor!!! :mrgreen:
was een ovulatietest 8)
we duimen voor alle 96 miljoen… dat er een het lef heeft om aan te bellen …
Tip: zet anders de deur gewoon alvast open, het is toch bijna zomer
Ik hoop voor jou op een net zo’n superinsemanatie als een van mijn beste vriendinnen pas geleden heeft gehad!
(Zij is na ruim een jaar proberen geinsemineerd en blijkt nu 6 weken in verwachting!)
ik duim weer mee voor jou :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: