Meike dat is balen, op naar de volgende ronde. Kun je mij je nieuwe NOD per PB sturen?
Mamerijntje, fijn dat je ergens onderdak hebt kunnen vinden.
liefs,
Lisa
@Puck: Heel veel succes vrijdag, hopelijk komt er toch nog iets goed uit het gesprek. :hug:
@Kaatje: Fijn dat de persona goed zijn werk doet. Op naar roze!! :mrgreen:
@Estha: Ik heb dat de eerste maand gehad, weet nog steeds niet wat het geweest is. :?
@Nicole: Sowee, dat is lekker, maar 2/3 dagen ongi. Bij duurt het altijd bijna een week. Leuke bolderkar gescoord. :thumbup:
@Mijke: Balen van je ongi, op naar de volgende ronde maar weer meid.
@Mamerijnje: Mocht je besluiten om hier te blijven schrijven…WELKOM!!! :mrgreen:
Hier verder weinig nieuws. Tis hier raar en benauwd weer, vanmorgen heeft het even keihard geregend, maar nu wil het maar niet doorzetten. Ben ernstig aan het puinruimen overal, heb geloof ik momenteel meer dan 70 advertenties op MP. :shock: Maar ja, ik ga er wel vanuit dat ik een keertje zwanger ga raken en het duurt nog wel even voor er ruimte is voor beebje 2 hihi.
Vanmorgen weer een berg kleertjes voor Evi binnen gekregen, 2e hands gekocht op dit forum. Ik kon het weer niet laten. :oops:
Mijn NOD komt ook weer dichterbij en hoewel ik niet geloof dat het raak is, is het toch iedere maand weer spannend. Ga deze maand iig niet testen voor zaterdag, dan moet ik ongesteld worden en ik heb niets meer in huis. Zondag is hier alles dicht, dus als er dan nog steeds niet is kan ik maandag pas een test kopen.
Hier is het ook zulk benauwd weer, heb er hoofdpijn van.
Ik heb ook altijd een ongi van 2-3 dagen, behalve afgelopen x heeft het 4 dagen geduurd en op dag 6 had ik na het vrijen ook ineens wat bloedverlies.
Over dat testen voor NOD betreft, kon het ook nooit laten, nu vriendje ze verstopt heeft gaat het goed.
fijne avond allemaal
hahaha zolang ik alleen de 2 voor 5 euro gebruik vind mijn vriend het niet erg. Als je die van clearblue gebruikt dan gaat het je heeeel veel geld kosten!! hihi
Hey mijke!
Balen van je ongi. Wel netje op tijd, maar daar doen we het niet voor… Volgende ronde dan maar net als ons :hug:
@ Liesje, ja niets aan te doen, beginnen aan ronde 4…Vol vruchtbare moed Het is hier ook benauwd, maar gaat vooralsnog niet regenen…Ziet er wel dreigend uit trouwens…
@ Susanne, goed bezig met opruimen
@ Nicole, we gaan ervoor deze maand
Ik gebruik trouwens gewoon dipsticks van de babyboomshop…
Kosten bijna niets, en de ovu tests doen het bij mij goed, of niet
en daarom ben ik nog niet zwanger
Mijke, balen van je ongi maarja gewoon vrolijk verder gaan !
Bloed/bruin verlies is weer over (heeft een dag geduurd en vanmorgen nog beetje). Heb vanmorgen onderweg naar mn werk ook onwijze buikpijn gehad (onderin), kreeg ik bij het stoplicht en moest echt janken van de pijn, pffff! Verder nog een aantal keren gehad, maar minder en echt met vlagen. Weet niet wat er met mn lijf aan de hand is hoor, ontpillen kan het niet zijn, bestaat er zoiets als ont-spiralen?? Heb de Mirena ook maar een paar maandjes gehad… Nou ja, heb een bericht gehad dat mn testen van sensitesten onderweg zijn dus zal ze morgen wel krijgen, dan vrijdagochtend echt nog maar een test doen want ben er niet gerust op… Kan me niet voorstellen dat er wat is maar hier word ik gek van!
Vandaag met J.oy naar het CB geweest voor de 18 maanden check (26 juni is ze alweer 1,5 jaar!); 5,2 cm gegroeid sinds paar maanden geleden en nu 10,5 kilo (was iets aan de lichte kant maar niets om zorgen over te maken). Ze gedroeg zich echt voorbeeldig daar en heeft de show gestolen, whahahaha. Hoezo voordoen hoe ik blokjes op moet stapelen; dat doe ik toch zo even! Geweldig. Met vlag en wimpel weer door de APK. Altijd fijn…
Nu ga ik echt naar mn bedje, net nog gewerkt en schoonpa op bezoek gehad. Hij is helemaal Apple-fan en heeft altijd de nieuwste Iphone… hij heeft me aangestoken en ben ook aan het kijken om een goedkoop abonnent te nemen. Ik bel al jaren via mn zakelijke telefoon maar heb daar nu blackberry voor en zie dus (ook in het weekend) altijd mn werkmail binnenkomen… schiet niet meer echt op… Zie hele leuke aanbiedingen bij Telfort. Dat word mn volgende verslaving denk ik…hahaha!
Iedereen weltrusten!
Hoi meiden,
Effe snel want hier druk druk, veel werken deze week !
Estha ik zou ook nog een testje weg want tis wel vreemd allemaal, ik duim heeeeeel hard voor je da je toch zwanger mag zijn
Liesje prima dat je de april stoppers hebt uitgenodigd hoor :thumbup:
Nicole wauw wat een leuke bolderkar en wat fijn zo’n korte ongie heb je dat altijd ?
Mijke balen van je ongie
Suzanne ik hoop dat we za een positief test van jou mogen zien :thumbup:
Kim hoe is het met jou ?
Kan niet verder teruglezen, sorry dames, alles goed met de rest ?
Hier dit keer minder bezig met het wachtbankje, op zich wel fijn want werd er altijd helemaal gek van haha maar ja als NOD nadert zullen de kriebels wel weer komen
Ik ga gauw aankleden en Milan naar de creche brengen !
Nou, gisterenavond al ongesteld geworden. Ik dacht wel dat het niets zou worden deze maand, maar het is dan toch wel weer even een teleurstelling.
Maar goed, ik ga dit weekend lekker aan de roseport en op naar ronde 4. Mijn NOD is dan op 13 juli.
Balen Suzanne, je hoopt er toch elke maand weer op :hug:
Succes in de volgende ronde en lekker van de roseport genieten :thumbup:
Er is nog helemaal geen roze deze maand Hopelijk komt daar snel verandering in !
Estha, fijn dat J.oy weer is goedgekeurd en wat groeit ze hard. Echt een knapperd met de blokjes. Mama zal wel trots zijn.
Ont-spiralen zal best kunnen, zitten toch ook hormonen in? of niet bij de Mirena.
Cindy wat fijn dat je minder bezig bent met het wachtbankje. En idd kriebels zullen wel komen zodra je NOD nadert.
We hebben trouwens wel roze gehad deze maand, DarkAngel.
Suz@nne, chips van je ongesteldheid. Geniet van je roseport.
Wat een pl*/@rus weer is het vandaag, komt hier echt met bakken uit de lucht.
Mag ik even klagen? Lag ik gister eindelijk te slapen werd ik om 00.20 wakker van het geschreeuw/gegil en gesmijt met deuren van de buren, ze hadden weer eens ruzie, om gek van te worden. We wonen in een oud huis dus de muren zijn niet heel dik, was net alsof ze bij ons in de gang stonden.
Halloooo allemaal!
Wat een weer! Gatverdarrie… Nouja voor de plantjes kan het geen kwaad… Ik word er minder vrolijk van.
Jammer Mijke en Suzanne dat jullie ongi zijn geworden. Lukt het een beetje om over de domper heen te stappen?
Hoe is het Puck? In spanning voor het gesprek van morgen? Kunnen jullie het een beetje verwerken, dat klote nieuws? (om het gewoon maar ff op zn Rotterdams te zeggen…)
Estha, geen idee wat dat is. Heb dat toch ook steeds van dat bruin verlies iedere keer. Gooi het maar op ont-spiralen, zou het anders ook niet weten. Ik heb de Mirena ook niet zo heel lang gehad, 3kwart jaar denk… en toen had ik helemaal geen menstruatie! Fijn dat alles ok was op het CB. Ik weet nog goed… Ik kwam altijd zo gefrustreerd daar van dan… dan was er weer zus, dan weer zo… Vreselijk onzeker werd ik ervan destijds. Kind liep al ruim voor zn eerste verjaardag maar praten duurde wat langer… Ik was helemaal gestrest… Nu denk ik, ach mens… wat wil je nou. Kind kan maar 1 ding tegelijk, haha. Voordeel van een 2e en wat ouder, dan sta je wat steviger in je schoenen, denk ik … Hoop ik? Moet nog blijken natuurlijk ? Succes met kiezen van je foon, leuk speledingetje!
Haha Cindy, ik moet het nog zien, als je NOD echt nadert. Ik doe ook heel stoer maar ondertussen…
Fijn zulke buren Liesje… Ik zou ze dr mooi op aanspreken hoor. Zeker als het vaak gebeurd…
Hier vorderen de dagen gestaag. Mis mn kind en mn vriend… Gelukkig komt mini-me morgen weer naar huis!
Ben trouwens zeer tevreden over de Persona. Geeft iedere dag netjes aan hoe en wat. Hou al mn bevindingen bij in een excellsheet (hoe erg!!!) zodat ik wat vergelijkingsmateriaal heb.
Dag 6 t/m 14 rood lampje… = vruchtbare periode
Dag 11 en 12 mn ei
Geklust t/m dag 12, vanaf de 13e dag niet meer want vriendje zat weer op de boot
Dag 14 en 15 wit verlies, meer dan normaal
Vanaf dag 15 groen lampje… = NIET vruchtbaar
En nu is het wachten op mn NOD… Hoop natuurlijk dat we op tijd geklust hebben en dat zoals mn vriendje van de week al zo lief zie, zijn zaadje en mijn eitje heerlijk aan het kroelen zijn daarbinnen samen… we wachten het af!
Fijne dag allemaal!
@Cindy: Ik heb dat ook hoor, ben er op zich redelijk nuchter onder, maar als mijn NOD zich aandient vind ik het toch iedere keer spannend.
@Liesje: Pff lekker dat soort buren. :?
Gebeurt dat vaak, anders moet je ze misschien toch maar eens een hint geven.
@Kaatje: Fijn dat de persona goed werkt, maar raak je niet heel erg geobsedeerd door het zwanger worden? Is geen verwijt ofzo hoor, maar dat zou ik wel hebben als ik het helemaal zo ging bijhouden.
@Puck en Kim: Ben ook erg benieuwd hoe het met jullie is.
Pfff, hier ook al de hele morgen rotweer. Heb in de stromende regen de honden uitgelaten, maar nu lijkt het lichter te gaan worden.
Ik heb echt een klotehumeur. Ben toch wel teleurgesteld weer ongesteld geworden te zijn, ook al had ik dit verwacht en ik heb er ook nog eens flink last van. Ik loop echt leeg, heb flinke buikkrampen en hoofdpijn.
Ik heb net maar mn concertDVD van Pink opgezet, daar word ik altijd wel weer vrolijk van. Als Evi wakker is gaat hij ff flink hard en dan ga ik mn frustratie maar uitleven op de schoonmaak van de bovenverdieping. :twisted:
Eens in de zoveel tijd is het weer raak, ook weleens overdag en dan met de deuren open. Buurvrouw vertrok ook weer voor de zoveelste keer, na een paar dagen is ze dan weer terug en gaat het een paar weken goed. Heb er al zo vaak wat van gezegd. Het duurde deze keer ook gelukkig niet zo heel erg lang maar je wordt er toch wakker van.
Puck en Kim, moet zo vaak aan jullie denken.
Puck ik hoop dat jullie morgen wat wijzer worden. Heel veel sterkte!
Kim hoe is het nu met jou?
Suz@nne, wat Kl0te dat je je zo rot voelt. Leef je uit.
Kaatje, hoe gaat het met de verkoop van het appartement van je mannetje, al kijkers gehad? Zag foto’s op hyves voorbij komen, mooie foto’s die van de woonkamer zou zo uit een tijdschrift kunnen komen. Jullie wonen redelijk dicht bij ons in de buurt. Mijn buurman komt ook uit Vlaardingen. Ben er ook eens wezen stappen, misschien zijn we elkaar toen ook tegengekomen.
@ Suzanne: Gek genoeg heb ik nu veel meer rust. Al die vage toestanden, wanneer ei, wanneer vriendje thuis, wanneer ongi??? Nu kan ik het gewoon aflezen… Nee ik ben er veel geruster door. Maargoed ik snap je wel hoor Tis ook beetje leip, excell sheet bijhouden maarja hoeveel dames houden het niet in hum agenda bij?
@ Liesje, ook toevallig. Zo zie je maar, klein landje
Nee nog helemaal niets gehoord van de makelaar. Ja het is echt een heel fijn huissie. Hadden/hebben ook goede hoop dat het snel verkocht zou zijn maarja met de huidige huizenmarkt… je weet het niet he
kaatje,
schuldig!! Een kruisje in mijn agenda op mijn NOD hahaha En verder in mijn hoofd rekening ik natuurlijk wel uit wanneer mijn Ei ongeveer zou moeten zijn
liesje,
Ik heb hier last van Onze steeg… Kinderen die er doorheen rennen en voetballen. :roll:
Mannetje zegt dan: het zijn maar kinderen. Maar hij zit er niet de hele avond in! haha
Als ik van mijn werk thuis kom wil ik geen gebonk tegen mijn muur!!
Maar goed… als het te erg is ga ik wel naar buiten om netjes te vragen om met de bal naar het grasveldje te gaan. Zo moeilijk is dat toch niet?? hihi
suzanne,
welke dvd?? Funhouse tour? ben je daar ook geweest??
Was geweldig en ik was hoogzwanger van tess!! hahaha
Bekkeninstabiliteit etc, maar ik moest en zou mee!
Ze is trouwens zelf ook bevallen van een dochter he :inlove:
Verder mag je een rot humeur hebben hoor! Je hoopt stiekem toch een gelukstreffer te hebben… :hug:
cindy,
Nog geen roze en volgende maand iedereen tegelijk?!! Dan kunnen we zo doorschrijven bij de maart mama’s hahaha
maar mijn ongi is normaal wel 5 dagen! Dus was hier erg blij mee! Maandag in artis wel een gevoel alsof ik beurs was van onder :shifty: maar zo snel er weer vanaf is dat het wel waard!!
estha,
Ben toch wel benieuwd! Zulke pijnlijke steken zijn toch wel erg heftig begrijp ik uit je verhaal :hug: Ben benieuwd wat je test zegt…
apple verslaving is wel een dure verslaving hahaha maar je hebt gelijk! Leuk die gadgets!!
mijke,
Ja we gaan er zeker voor!!! Ik heb al tegen vriendlief gezegd dat ik maandag (dan werk ik en vertrekt hij pas na 1 uur) in mijn lunchpauze (van 1 uur) nog wel even wil klussen!! :inlove: hahaha Alles voor een baby! en dan rustig aan 2 weken wachten en verstand op nul!
Moest gister huilen bij baby boom!
Zoooo zielig… heeft nog iemand gekeken?
Er zijn toch meer problemen dan je denkt kwa zwanger worden… En dan schaam ik me dat ik me zo druk maakte bij onze 1ste!! :oops:
Iedereen een dikke :hug: en :-*
Whaaah, nog een Pinkfan wat leuk!!! :dance:
Ik ben naar de tour van I´m not dead geweest, het optreden in Den Haag (weet ff niet meer hoe dat heet) en ook naar Funhousetour. Bij die laatste moest ik eigenlijk plat op bed liggen, want toen had ik een hernia. Ook ik wilde er perse heen, maar achteraf was dat echt een stom idee. Had zoveel pijn dat ik amper wat heb meegekregen van het concert. Gelukkig heb ik de dvd van mn mannetje gekregen. :inlove:
Vanmiddag had ik de dvd van I´m nog dead opstaan, want die vind ik qua muziek toch beter.
Ben flink aan het puin ruimen geweest vanmiddag en vanavond nog een half uurtje gaan hardlopen (deels in de regen grmbl). Voor het eerst Sira meegenomen aan de heupgordel en dat ging eigenlijk best goed, dus voor herhaling vatbaar.
Ik heb nu wel weer erg kramp in mn buik, dus net lekker een warme douche genomen, Evi op bed gelegd en zelf ook lekker vroeg naar bed. Beetje tv kijken en boekie lezen, misschien nog ff Babyboom terugkijken op internet. Truste allemaal. :-*
Oja, ik had idd gehoord dat Pink een dochtertje had gekregen. Heb haar zwangerschap redelijk gevolgd. Stiekem had ik gehoopt dat ze haar kindje een naam zou geven die ik ook leuk zou vinden, dan had ik het leuk gevonden om die naam te gebruiken. Maar ja, ik vind de naam helemaal niks :?
hahaha nee ik ook niet…
Maar ze was dik geworden :shock:
Ik dacht dat ik dik was!! hahaha Geweldig
Mannetje was volgde haar op twitter! Was erg leuk om te horen!
Ik Vind haar clips ook geweldig! Zo lekker recht voor z’n raap en om te lachen! ZE ROCKS!!
maar goed… Weer terug naar de baby’s hahaha
hey lady’s!
probeer weer langzaam onder mijn steen vandaan te komen.
Hier nog geen ongi :wall: (dag 50 nu) maar goed ik heb hernieuwde kracht, want ik heb sinds begin deze week sterk het gevoel dat ik een ongi overgeslagen heb. Terug denkend heb ik namelijk 2 weken terug bij de testen op het werk ook urine sticks gebruikt. Die gaven toen bloed aan in de urine (voorteken van ongi) maar deze heeft verder niks gedaan.
Verder heb ik sinds begin deze week helder, doorzichtig, en taai (trekt draden) slijm. Wat, weten wij inmiddels alle , mijn ei-sprong zou betekenen.
Ik heb afgelopen maandag begonnen met temperaturen en tot nu een stabiele lage temp. Ik wacht nu 2 weken af. Heb ik dan nogsteeds geen duidelijkheid (ongi dan wel posi test) dan ga ik naar de huisarts. Dan heb ik alles gedaan wat ik kan (ovutesten, tempen, geduld :roll: ) en moeten we maar verder kijken.
O en ik test (zolang ik geen ongi heb natuurlijk) op woensdag. gister negatief.
Dus nu tempen, om de 2 a 3 dagen klussen :mrgreen: , en geduld uitoefenen.
Ik heb wel alles gelezen hoor! Jammer van al dat rood :naughty: was niet de bedoeling!
@Mijke welkom bij ons groepje, hopelijk breng je een hoop vruchtbaarheid mee want dat kunnen we wel gebruiken! :dance:
@Puck heel veel sterkte en succes morgen!Ik heb je in mijn gedachten :hug:
@Nicole ik heb gister ook babyboom gezien. Niemand neemt je dat kwalijk dat je dat bij de eerste had hoor! Ik heb het ook. Bij de eerste moet je gewoon nog afwachten of alles uberhaupt wel werkt en als je dat weet dan is het goed. Ik heb alleen maar gedacht, dat kan bij ons ook zijn, stel dat… Maja.
@liesje lief dat je aan me gedacht hebt, ik heb ook aan jullie gedacht, hoop dat het toch nog vanzelf lukt!
jullie allemaal trouwens bedankt. Ondanks dat het waarschijnelijk even goed was dat ik onder mijn steen zat, was het toch erg fijn dat als ik even bij las ik altijd wel iemand zag vragen hoe het met me ging. Bedankt dames :inlove:
Als jullie het goed vinden hou ik het even hierbij met reageren, maar vanaf nu zal ik weer regelmatig iets laten weten.
welterusten alvast!
@ Estha, fijn dat J.oy weer APK gekeurd is
@ Susanne, balen van je ongi, we zitten nou in dezelfde
cyclus ook 13 juli NOD…Leuk!
@ Liesje, tja echt mooi weer was het niet vandaag…
@ Kaatje, altijd balen, als je er stiekem toch op hoopt. Maar heb nu al weer zin om te klussen deze maand Voor mij geen excell maar agenda
@ Nicole, wij gaan zeker klussen op de belangrijke dagen, en daarnaast nog wat voor de fun Baby boom gemist helaas…