hey meiden,
Bedankt voor jullie steun! Zo fijn om het met jullie te kunnen delen…
vandaag naar artis geweest en daar was een babyboom hahaha
allemaal baby’s…
en een olifant die in juni is uitgerekend :inlove: haha
Haai Allemaal!
Zohee wat is er veel geschreven de laatste dagen!
@ Puck, wat een drama! Vind het echt heel erg voor jullie. De medische wonders zijn de wereld nog niet uit maar dit is niet wat jullie voor ogen hadden… Leef met jullie mee :hug:
Hoe gaat het met jou Kim? Ook voor jou een dikke :hug:
@ Nicole, wat een leuke foto’s, zo schattig! Jammer van je ongi, met veel (klus)plezier op naar ronde 3 :inlove:
@ Mijke, succes met wachten, duurt lang he?! En dan je lijf die allemaal signalen af lijkt te geven… Welcome to the club!
@ Maria, drukke periode voor de boeg… Succes! Wanneer trekken jullie in het nieuwe paleisje?
Hier gaat alles zn gangetje. Hebben weer een heerlijk weekend achter de rug. Vrijdag ff een drankje en een dansje in de kroeg gedaan, heel gezellig! Zaterdagavond naar Amsterdam. Geslenterd over de wallen. Kroegje hier, kroegje daar… Ik vind het zo gezellig daar! Zondag ff stukje gefietst, verlaat ontbijtje op het terras… Gister ook lekker relaxed gedaan… Life is good!
En dan over zwanger worden: Die bloeding op dag 20 was toch echt een ongi. Bleek al uit die negatieve testen natuurlijk maar ik was toch ook maar met die Persona begonnen meteen. Ik dacht mn vruchtbare periode komt deze maand in de week dat mn vriendje varen is… Onderwijl iedere dag over de staafjes heen geplast en wat gebeurd er… een EI-teken op zondag en maandag… Zag het ook duidelijk aan de streepjes op de staafjes… Shit! Ben dus vh weekend lekker op stap ben geweest en ook een paar drankje teveel gehad… Geklust hebben we zowieso op tijd, maargoed daar ligt het bij ons ook nooit aan 8)
Noujaaaa ik ben iig heel blij dat er een ei gespot wordt. Kan ik tenminste in de gaten houden of vriendje idd wel/niet thuis is ipv al dat giswerk. Ik ben blij met die Persona! Nu maar hopen dat het gelukt is!
hallo dames,
Graag ontvang ik van jullie via PB jullie nieuwe NOD zodat ik het lijstje kan aanpassen.
Nicole, wat leuk al dat kleine grut in Artis. Had je wel een beetje redelijk weer?
Verder heb ik eigenlijk niets te melden.
Bedankt voor jullie lieve reacties.
We wachten het gesprek bij de fertiliteitsarts af .
Hopen dat er toch een mogelijkheid is om onze wens in vervulling te laten gaan.
Het leuke en ontspannen stoppen met de pil is er nu wel vanaf bij mij… Is niet anders.
Houdt jullie wel op de hoogte van het gesprek vrijdag.
Probeer nu wat afleiding te zoeken want andere maak ik me alleen maar druk terwijl we er toch geen invloed op hebben zelf.
Kim, nog in onzekerheid?
Hoop dat er snel wat dames met positieve testen zijn.
Geniet van deze mooie dag!
Hey moeders in wording
Even een kort berichtje…Vandaag mijn laatste proeve voor school
gehad en nog even een reflectie schrijven examendossier inleveren
en dan… diploma ophalen
En inderdaad het is super irii als je moet wachten en dan denk je dat je lichaam je iets probeert te vertellen, of wil ik dat alleen maar voelen…
Ik stapte hier vrij nuchter in maar ondertussen…
@ Nicole, wat een leuke foto’s, hopelijk hier straks ook een baby boom
@ Maria, heerlijk een frisse start in een nieuw huisje met hopelijk een beebje
@ Iedereen, super leuk ieders verhalen hier te lezen…
Kreeg net smsje van mn vriendje vanaf de boot: En Schatje? Voel je al dat mijn zaadje heel erg verliefd is geworden op jouw eitje en dat ze heel erg met elkaar aan het kroelen zijn gegaan en elkaar nooit meer loslaten???
Wat is het toch een schatje he? :inlove:
@ kaatje haha super :inlove:
Kaatje, wat lieffff, wou dat mijn mannetje nog zo positief was.
Meike, wat voor een studie heb je gedaan?
@ Liesje ik heb de opleiding voor onderwijsassistent gedaan, erg leuk en heel leerzaam, mijn stage was op het speciaal basisonderwijs.
En wat betreft jou mannetje, dat komt vast weer. En misschien is het er nog wel, maar weet hij ook even niet hoe het moet…
Keep your head up!
Nou Liesje. Geloof nooit dat mn vriendje of ik nog zo positief zoudem zijn als we net als jij al zo lang bezig zouden zijn… :hug:
hey kaatje,
wat een schat van een man heb je! haha
Die van mij zegt alleen maar na het klussen: spoel je mijn soldaten niet meteen weg?!! hahahahaha :lol:
Die persona klinkt wel alsof hij goed werk verricht!! Super!
En nu maar hopen dat je ei blijft komen als je man thuis is, of dat je nu gewoon zwanger bent!! :inlove: Dat zou het mooiste zijn!!
Ik heb tegen mijn man ook al gezegd: over 2 weken moet je thuis zijn in het weekend want dan gaan we weer flink klussen hahaha Kan hij het aanvragen bij zijn baas. :silenced:
hey mijke,
gefeliciteerd met je diploma!! :thumbup:
ja je kan nuchter zijn maar zowat alle vrouwen krijgen toch de zenuwen vlak voor de NOD. :wall: Voor jou ook spannend nu?! Wanneer ga je testen?
hey puck,
succes vrijdag! Hopelijk krijg je wat ontspanning na het gesprek, want je zal wel zenuwachtig zijn… :hug:
hey liesje,
ja het weer viel mee. Was wel bewolkt en af en toe een klein buitje… Maar daardoor was het niet te druk en konden we echt genieten.
Was een heerlijk familie dagje!
Puck: ontzettend naar nieuws! :hug: Maar er moet vast nog een mogelijkheid zijn!
Kaatje: super lief smsje zeg!
Ik ben vanavond terug gekomen van even 2 dagen weg met mn moeder, was super! Gisteren geshopt in Den Haag en vandaag naar Scheveningen gegaan, wat een geweldig weer hebben we gehad!
Wel weer iets erg raars, had vanmiddag ineens bruin bloedverlies! Natuurlijk maar 1,5 dag ongi vorige week en nu dit… nog nooit gehad. Iemand?
Ik heb zwschapstesten besteld bij sensitest en hoop ik morgen of donderdag binnen te krijgen en dan ga ik er toch maar weer een testje aan wagen… :think:
Nu ff aandacht aan mn mannetje besteden.
Fijne avond!
@ Nicole,
Dank je wel
Ik denk dat ik vrijdag ga testen, als
ik zolang kan wachten en niet ongi ben.
Ben dan sochtends vrij…
@Estha
Sorry kan je niet helpen…wel vervelend die
rare lichamelijke verschijnselen in zo’n spannende
tijd…
Las even bij de april stoppers 2011, daar zijn ze maar met zijn 3en. Heb ze uitgenodigd om bij ons mee te schrijven, neem aan dat jullie daar geen bezwaar tegen hebben.
Estha, kan je ook niet helpen. Hoe was je ongesteldheid die 1.5 dag? en was het wel ongi?
Hey liesje,
Ben het helemaal met je eens hoor!
Vind het juist super lief van je dat je aan hun denkt!
:inlove:
Hey mijke,
spannend hoor! Hoop in ieder geval dat je ongi weg blijft en dan maar een donkere test!!
Hier trouwens alweer klaar met de ongi. Was maar 2 a 3 daagjes…
En manlief heeft het weekend van 24juni mooi gevraagd thuis te kunnen zijn. hihi… Plannen dan maar aangezien hij niet vaak thuis is en mijn ei niet vaak zo in/net na het weekend valt.
xxx :-*
ps onze nieuwe bolderwagen!! via marktplaats gekocht!
Fijn dat je ongi er al op zit. Mooi dat je mannetje dat weekend thuis kan zijn.
Bolderkar had ik op hyves al gezien en gereageerd, cool ding hoor!
ja had het gezien haha :mrgreen:
Wel gezellig dat ik je daar ook kan volgen.
Zit trouwens te denken om ook pattycoat te gaan zien.
Chantal speelt zeker weer geweldig he?!
Vond haar voorheen niet zo’n leuk persoon, maar sinds ik de Beauty and the beast cast ontmoet heb vind ik haar top! Zo spontaan! Echt super lief!
Had ik niet verwacht :shifty: .
Pattycoat was erg leuk, eerste deel na de pauze vond ik iets minder beetje langdradig. Echter hadden wij niet Chantal Janssen maar Brigit Heitzer geloof ik dat ze heet, deed het ook erg leuk.
In eerst instantie hadden we echt waardeloze plaatsen op het balkon maar dan aan de zijkant (kon de helft niet goed zien) gelukkig was er zat plek over dus zijn we na de pauze verplaatst. Maar echt de moeite waard om te gaan.
Mamerijntje breekt in ******
Lieve Liesje, wat ontzettend leuk dat je ons (de 3 diehards van de aprilstoppers) gevraagd hebt voor jullie maandstopclubje!
Ik heb me al een poosje geleden aangesloten bij de meistoppers :mrgreen: en ik weet dat Maria bij jullie meeschrijft. Dat deed ze al vanaf begin :mrgreen:
Ik lees ook mee met de andere maanden (die een beetje in de buurt zitten) en ben blij te merken dat ik niet de enige ben die dat doet :oops: :mrgreen: :oops:
Heel veel succes met zwanger worden jullie allemaal en ontzettend bedankt voor de lieve uitnodiging. Erg attent!
Knuffel Mamerijntje :-
MM breekt uit *******
Helaas…Ongi geworden 5 min. geleden
Ennuh iedereen is welkom hier toch