Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

@ mama_nicole

haha ja dat zei mijn vriend ook al…Even afwachten maar,

Na 20 juni meer duidelijkheid :slight_smile:

Wel leuk dat iedereen hier zo met elkaar meeleeft. Ik hoop dat

voor iedereen deze mooie wens in vervulling zal gaan.

Zojuist naar Pirates of the Caribean geweest! Vond hem erg leuk! Wel weer echt zon pirates film maar vermakelijk. Kwamen we net terug hoorde we van onze oppas dat J.oy haar flesje melk had uitgespuugd… zielig, heeft ze allang niet gedaan… denk door ons bezoekje aan de markt vanmiddag waar ze veel te ‘snaaien’ heeft gekregen (stukje worst bij de slager, kaas bij de kaasboer en ga zo maar door). Gelukkig daarna gewoon wel gaan slapen.

Ik heb rond de middag nog een dipstick zwschapstest gedaan die ik nog had liggen (kreeg ik gratis bij de ovu testen) want zat me toch niet helemaal lekker. Die was negatief. Nu heb ik gisteravond wel wijn gedronken dus weet niet of het dan nog invloed heeft? Ik vind het zo raar die super korte ongesteldheid. Op zich lekker natuurlijk maar dat heb ik echt nog nooit gehad, is altijd zeker 4 a 5 dagen… Ik ga toch een paar testen bestellen online want zo ie zo vertrouw ik die dipsticks niet als zwschapstest en ga ik volgende week ergens voor de zekerheid nog even een test doen, om het maar uit te sluiten. Las over een pseudomenstruatie en lijkt er wel erg op (je lichaam heeft dan nog niet genoeg HCG aangemaakt en denkt nog niet dat het zwanger is en dan er wel een bloeding komt maar minder en korter dan normaal). Het zal vast niet zo zijn maar dan weet ik het iig zeker.

Suzanne, hoe was het circus?? Hield ze het vol? Lijkt mij ook zo leuk met J.oy maar ik denk dat dat echt een te lange zit is voor haar.

Estha: Lastig he die onzekerheid, je wilt het zo graag maar je kan niets doen dan afwachten…

Gistermiddag had ik heel rekbaar cervixslijm zoals je rond

de eisprong verwacht…Maar die is allang geweest (heb

ovu test gedaan) Misschien een voorteken van zwanger zijn dacht ik…

En gisteravond voelde ik me ineens anders, net alsof

er een vlindertje in mijn buik zat… Nu is het weer over…

Maar wil niet teveel hopen, is dan weer zo een teleurstelling…

Nog een paar daagjes afwachten maar…

hier even een ego berichtje,

Nogsteeds niet ongesteld zit nu op dag 47.

Ben nogsteeds ontzettend moe. om 11 uur opgestaan en ben nu al helemaal op en heb niks gedaan. Verder onrustige darmen (al 1.5 week)

Ik weet het echt niet meer. Is er niks wat ik kan doen om mijn cyclus te normaliseren? Of nu mijn ongi op te roepen?

Denk dat ik maar even onder een steen kruip tot ik wat mee duidelijkheid heb…hopelijk is dat snel.

sorry van dit ego berichtje lees wel alles maar heb even geen energie om te antwoorden, hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen.

Meld me als ik weer onder mijn steen uit ben. :-*

sterkte kim!

Verdorrie…het schiet niet op zo :hug:

mijke,

ja het lichaam is iets geks :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: duimen voor je!!!

estha,

spannend :pray:

Hier al meerdere keren naar de wc geweest. Komt er allemaal uit nu maar niet echt makkelijk…

Heb nu ook pijn onder in mijn buik en bang dat het door het drukken komt…

Maar nog iets stoms…

Had een kv test gedaan : negatief.

En toen weer gaan slapen. 2uur later was er een 2de streep. Ja stom dat je nog een keer kijkt :roll: Want je maakt jezelf gek…

Maar goed… Ik wacht het gewoon af tot woensdag en dan test ik nog maals indien ik nog niet ongi ben.

Sorry dat ik even niet reageerde…

Zit er helemaal doorheen.

Afgelopen vrijdag via huisarts uitslagen van zaadonderzoek gehad en ziet er slecht uit.

Kans om op “normale” manier zwanger te worden is nul :cry:

Er zijn geen actieve spermacellen aangetroffen(0 procent). Groot deel heeft helemaal geen beweging (60 procent) en 20 procent traag en 20 procent zeer traag.

Komende week afspraak bij Fertiliteitsarts.

Kim, wat balen zeg dat je nog geen zekerheid hebt. Hoop dat de huisarts je misschien verder kan helpen.

Meiden die deze week kunnen testen. Ik duim voor jullie!

Hoop dat er snel veel positieve testen zijn.

:oops: en dan kruip ik onder een steen :oops:

Jemig Puck wat heftig…heel veel succes bij de arts en hopelijk heeft hij een goede optie voor jullie… :hug:

jemig puck… weet niet wat ik daarop moet zeggen :o .

Heel veel sterkte met de aankomende gespreken. :hug:

Even snel vanaf mijn mobiel. Puck wat een verschrikkelijk nieuws! Hopelijk kan de fertiarts iets voor jullie kan betekenen.

Heel veel sterkte met het verwerken en de gesprekken.

Vriendlief heeft er geen vertrouwen meer in dat ik via de natuurlijke weg zwanger raak dus hebben wij besloten dat wij na onze vakantie als ik dan nog steeds niet zwanger ben terug gaan naar mijn gyn voor een verwijzing voor de fertiarts, zal dan hoogstwaarschijnlijk eerst iui worden.

Hoi meiden,

Mijke welkom hier !

Nicole spannend, ik duim voor een posi test ! Na 2 uur is resultaat niet meer geldig, dan is het een indrooglijntje… hopelijk over paar dagen een knaltest !

Liesje nog gefeliciteerd met je verjaardag, leuke dag gehad gisteren ?

Suzanne, Milan was echt van de een op andere dag zindelijk, heeft heel lang niet gewild maar op moederdag was ie smiddags in zwembadje geweest en erna wou ie ineens geen luier meer aan, ook snachts bleef luier droog dus na 2 weken die afgelaten en het gaat super, nog geen 1 ongelukje gehad :thumbup:

Mijn tip niet pushen, lees boekjes erover met haar, zet potje op centrale plek in de woonkamer, het komt vanzelf ! Belonen dmv stickers kan ook helpen en dan 5 stickers is een kleinigheidje ofzo.

Hoe was het circus ?

Estha wat vreemd die korte ongesteldheid :think: Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid erover !

Kim wat balen alweer zo’n lange cyclus, misschien kun je eens naar de huisarts en starten met een hormoonkuur ofzo ? Succes :hug:

Puck jeetje dat is heftig nieuws :frowning: :hug:

Heel veel succes bij arts, hou ons maar op de hoogte, sterkte !

Liesje ik ga heeeeel hard duimen dat je toch nog spontaan zwanger word :pray: :hug:

Hier lekker naar de speeltuin geweest, het was gelukkig beter weer dan gisteren !

Effe een foto van mijn manneke, gemaakt 2 weken geledne toen het zo’n heerlijk weer was :inlove:

@Puck: Jemig joh, wat een ontzettend klotenieuws. Weet even niet wat ik moet zeggen. :frowning: Hopelijk kan de fertiliteitsarts jullie verder helpen, maar ik kan me voorstellen dat de teleurstelling nu even onwijs groot is.

Dikke knuffel. :hug:

@Liesje: Het gaat nu ook wel heel lang duren he voor jullie. :frowning:

Ik ga heel hard duimen dat het voor de vakantie nog lukt om spontaan zwanger te worden. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Kim: Vind het onwijs balen voor je dat je steeds in onzekerheid zit. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Potverdikkeme, wat een nare berichten allemaal voor iedereen.

@Nicole: Kun je niets iets laxerends nemen dan, dat je de boel ff goed kwijt raakt zeg maar. Desnoods van die klysmaatjes halen ofzo.

@Cindy: Wat een lekker mannetje. :inlove:

Hoe oud was Milan toen hij overdag zindelijk werd? Met stickers belonen heb ik al geprobeerd, maar dat vond ze al snel niet interessant meer. Het frusterende is dat ze het heel goed kan, maar ze heeft er gewoon geen zin in en vind haar luier wel lekker makkelijk. In het zwembad of als ze in haar blote billen loopt gaat ze keurig naar de wc, maar zodra ik haar iets aantrek vind ze het wel gescheten. :?

@Estha: Het circus was helemaal geweldig. Evi heeft echt zitten wippen op haar stoel, haar handjes stuk geklapt en na iedere act riep ze “Wat zou er nou komen mamma”. :inlove:

Persoonlijk had ik een beetje moeite met de tijgers, die vond ik er erg ongelukkig uitzien. Wij hebben in Afrika veel grote katten gezien (geen tijgers natuurlijk) en sindsdien heb ik er veel meer moeite mee om om dit soort dieren in een circus of dierentuin te zien. Ze horen er gewoon niet thuis vind ik.

De andere dieren hadden er duidelijk erg veel lol in en daar werd ook erg liefdevol mee omgegaan. De dieren zagen er ook allemaal erg gezond en goed uit.

@ Puck, echt heftig, hopelijk brengen ze goed nieuws voor jullie

@ Nicole, slopend dit he…

@ Liesje, wie weet waar vakantie goed voor is :slight_smile:

@ Cindy, dank je wel! En lief manneke heb jij hoor :slight_smile:

@ Kim, wat balen zeg, testen negatief? (sorry heb je verhaal misschien

even gemist…)

Hier nog geen verandering…

Puck wat een ontzettend vervelend en verdrietig nieuws! Ik hoop dat de fertiarts wat voor jullie kan betekenen!!

Liesje, geniet dan lekker van de komende tijd en wie weet hoeven jullie dan na de vakantie geen contact meer op te nemen met de fertiarts.

Cindy, wat heb jij een plaatje van een zoon!!

nou meiden!

Hier weer ongi… lijkt wel alsof ik niet MAG testen hahaha vorige x ook al vals alarm!

Maarrrr trots op mijn lichaam… nu 30 dagen! Dus super blij met mijn cyclus!! :inlove:

op naar ronde 3… NOD : 12juli

liesje,

:pray: ik hoop ook voor je dat het toch nog “natuurlijk” gaat lukken… :hug:

mijke,

heeeeeel slopend. vooral die laatste paar dagen.

En tja,

ik wil graag alles onder controle hebben… maar dat gaat met dit gewoon niet…

Dus helaas… volgende ronde weer!

suzanne,

Ja ik ga maar weer chronisch aan de metamucil. Vezels in een zakje zeg maar haha TJa, hopelijk gaat het dan beter. Want eens in de 5 dagen is echt TE pijnlijk voor me… :wall:

En nu krampen erbij!! wat een feest haha Gelukkig kan ik er nog om lachen.

Tijgers in gevangenschap ziet er altijd zielig uit vind ik.

Vind het schitterende beesten, maar zoals bijvoorbeeld in artis lopen ze maar te heen en weren voor het hekwerk langs. Zo zielig…

Maar het klinkt alsof jullie het leuk hebben gehad!!

Cindy,

je had gelijk hoor! Indroogstreep van de kruidvattest. Helaas helaas…

maar zoals ik al zei: ik ben trots op mijn cyclus en die valt nu weer rond het weekend zodat manlief en ik goed de tijd voor kunnen nemen!! :inlove:

maria,

hoe is het verder met jou meis?

o ja

cindy!! SUPER LIEVE FOTO’S !!! :inlove:

Haha nicole, zit je op je praatstoel vandaag ;)…

Jammer dat je ongi bent maar een cyclus van 30 is super! Ik heb nu 3/4 heel verschillende cycli gehad (25-15-31-?? (vandaag op dag 34) of 25-45-??(vandaag op dag 34)). Wel elke x een ei…

Maar obv mn vorige cyclus ben ik 3 dagen overtijd, maar ik zit nu op minstens 11 dpo… dus ik zal over een dag of 3-5 weten wat en hoe.

Zou blij zijn als ik zw. ben, omdat ikd at graag wil. Maar ook ongi zou ik prima vinden omdat ik nu de bevestiging heb dat mijn lichaam wel werkt qua rijping, sprong en de lf…

Verder gaat het wel goed. Ben erg moe de laatste tijd en best emotioneel. Kan op dit moment vrij fel reageren en huilen om de kleinste dingetjes… Dus we wachten af… haha…

Maar heb vooral zin in de komende tijd. Lekker verhuizen, samen ons paleisje maken, straks (hopelijk) een zwangerschap en een kindje… dus absoluut geen klagen :slight_smile:

Nicole:

Jammer dat je ongi geworden bent, maar zoals je zegt op

naar de volgende ronde…

Ik ben nog in spanning tot het weekend, gelukkig veel werken,

heb ik wat afleiding :smiley:

Hoi dames,

Vandaag lekker dagje vrij, naar pinkstermarkt geweest en verder beetje luieren…

Bedankt voor de complimentjes over de foto’s van Milan :inlove:

Suzanne Milan was 3 jaar en 3mnd toen hij zindelijk werd.

Nicole balen van je ongie maar idd een mooie cyclus nu :thumbup:

3x is scheepsrecht :wink:

Maria succes met afwachten, wanneer ga je testen ?

Mijke jij ook succes met wachten…duurt zo lang he :wink:

Hoe is het met de rest ?

@Nicole: Balen van je ongi, op naar ronde 3 maar weer.

@Mijke en Maria: Moeilijk he wachten? :lol:

@Cindy: Ow, dan heb ik nog ff haha. Evi wordt over een maand 3, maar ik zal wel blij zijn als die luiers iig overdag de deur uit kunnen.

Vanmorgen naar het sprookjesconcert geweest en het was echt een succes. De meiden hebben echt genoten en meegeswingd. Sommige dingen waren nog wel wat moeilijk en het verhaal volgen deden ze volgens mij niet, maar ze hebben het wel ontzettend naar hun zin gehad, ze waren total loss haha.

Het was trouwens nog lang niet uitverkocht, terwijl de kaartjes met enorme getalen van vv afvlogen. :shock: