Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Ons nieuwe deeltje



ons showforum

Voorstelronde:



DarkAngel

Ik ben Monique, 30 jaar en ik ben 9 jaar samen met Michael. Wij wonen in Culemborg samen met onze 2 kinderen: Sarah van 4 jaar (20 juni 2006) en Kevin van 2 jaar (20 oktober 2008).

Ik ben thuisblijfmoeder en we gaan voor een derde kindje.



Liesje8680

Ik ben 31 jaar oud en ik woon samen met mijn vriend 32 in Zuid-Holland Zuid in de Hoekse Waard. Hier wonen wij met onze twee katten. Mijn vriend heeft een eigen timmerbedrijf en ik ben secretaresse maar momenteel werkzoekende. Wij gaan voor ons 1e kindje.



Mama_Nicole

Ik ben nicole , 26 jaar oud. Heb 1 dochtertje van 14maandjes: Tess en we gaan 7 april trouwen!! Op mauritius (eiland bij afrika).

Verder woon ik in sint pancras (alkmaar, denk aan kim de boer hihi) en hebben wij 4,5 jaar een relatie met elkaar.



Kimstroom

Ik ben Kim, 25jaar, en werk partime als doktersassistente. Ik ga 6 mei trouwen met Ben, we zijn dan 8,5 jaar bij elkaar. We wonen samen in Roermond met onze beagle Basil en twee konijnen. Ons appartement staat te koop omdat we graag een huisje willen.



Suz@nne

Ik ben Suzanne, 31 jaar en woon met mijn dochtertje van 2 jaar, man, 2 honden en 2 katten op een woonark aan de Lek. Momenteel ben ik fulltime mamma, maar ik ben wel weer aan het rondkijken naar een baantje.



Kaatje1975

Ik ben Karen, 35 jaar, woon in ZuidHolland. Heb al een zoon van 7 en ga dus met mn nieuwe vriend voor een 2e kindje. (Voor mn vriend is het de 1e)



ClaudiaJurgen

Ik ben Claudia en woon samen met Jurgen in een klein dorp in de Achterhoek. we hebben samen een dochter Sidney van 1,5 jaar.

een onwijs lekker ding die heel vrolijk en druk is.

Verder hebben we 3 honden waarvan 2 sharpei’s en 1 klein zwart (ettertje) bastaardje.



Estha

Ik zal me ook nog even voorstellen: ik ben 32 jaar woon in de regio Utrecht samen met mijn dochtertje van 15 maanden en mijn vriend. Wij willen nu dus graag een 2e.



Cindy1980

Ik ben Cindy,30 jaar, woon samen met mijn vriend in Roermond en we hebben een zoontje van net 3 jaar.

Nu dus besloten om voor een 2de ta gaan, we gaan nu ronde 2 in.

Ik werk 32 uur in de gehandicaptenzorg.



Selkas

Ik ben Marloes, 30 jaar, tandartsassistente. Getrouwd en moeder van 2 kids en wij willen een 3de. Wij wonen in Noord Groningen.



Puck78

Ik ben 32 jaar en woon samen met mijn vriend en onze kat.

Nog geen kinderen maar hebben eind januari besloten met de pil te stoppen. Wegens gezondheidsklachten hebben we dit moeten uitstellen omdat ik eerst mijn medicatie moest afbouwen. Erg spannend allemaal!

Hallo allemaal!



Eindelijk weer s een berichtje van mij, zo druk geweest!

Waarom eigenlijk een nieuwe topic???



Hoe is het met jou Puck? Verloopt het herstel spoedig? Slaat de verveling al toe? Balen joh, dat je die :evil: op visite hebt gehad…



Gefeliciteerd met je EHBO diploma Liesje. Viel het tegen, dat examen?

Of dacht je achteraf…ohhhh heb ik me daarom nou zo nerveus gemaakt???



Wat vervelend Nicole, dat je misschien je ei hebt gemist… Zou ik ff goed van balen als ik jou zou zijn… Maarja, wat doe je er aan he?



Ik hoop met je mee dat je te vroeg hebt getest Kim! :pray:



Nou ik heb ook een Persona gekocht hoor Maria, ben benieuwd! Moet hem overigens nog eerst krijgen. Heb um via Marktplaats. Dat vrouwtje had hem gekocht met twee dozen strips erbij (twv 100 euro, ik heb um nu voor 50). Ze zei dat ze hem niet gebruikt heeft, zit nog in verpakking want ze bleek toch al zwanger. Wellicht brengt het ding geluk en heb ik hem ook niet nodig, haha! Ik heb vandaag betaald, nu hopen dat ze hem idd morgen opstuurt… Ben er nooit zo van om iets op marktplaats te kopen maarja, scheelde me wel ff centen zo…



Mijn weekend was iig weer super! Heerlijk naar Brugge geweest. Wat een ontzettend leuke stad is dat, echt een aanrader! Wel een beetje duur, vooral op de terassen daar… We betaalden 10euro voor een kop koffie en een kop thee :shock: Maargoed, we hebben genoten! We hebben een rondleiding gedaan in een koetsje, hoe romantisch… Met een bootje (met 35man) door de grachten gevaren en natuurlijk lekker gegeten en gedronken (1 glaasje maar). Kortom het was echt heel leuk!



Deze week ook maar 3 dagen werken. Aankomend weekend ga ik samen met mn zoon naar de sta caravan van mn broer, op Ouddorp. Mn schoonzusje is er dan ook met die twee aapjes. Ff een kleine minivakantie tussendoor :slight_smile: Nu maar hopen op een beetje mooi weer! We slapen in een tent, zou wel leuk zijn als we er niet uitdrijven.



En verder is het maar weer afwachten. Ik heb geen idee wanneer en of mn eisprong is geweest. Ik voel daar niets van, ook niets gemerkt aan afscheiding ofzo… Geklust is er zowieso! :smiley:



Vandaag is het huis van mn vriend in de verkoop gegaan. Hoop dat het snel verkocht is (logisch) zo zonde van die dubbele lasten!



Nou meiden, ga nog even aan de bak hier! Geen zin, wil naar buiten… tis zulk lekker weer!



Grt Karen

Alweer veel nieuwe berichten zeg!!



Wat een heerlijk weer hè dames?



Herstel van de operatie gaat niet zoals gehoopt. Eerste dagen leken de klachten echt minder te zijn en leek de operatie geslaagd maar nu toch weer de oude klachten. Moet van mijn lieverd dus heel rustig aan doen dus hij heeft vanmorgen het hele huis schoon gemaakt en boodschappen gedaan. Hopen dat de klachten toch nog afnemen.



Balen zeg Kim dat je negatieve test had. Misschien nog wat te vroeg, ga voor je duimen.



Vanmorgen moest ik voor wat medicijnen naar de huisarts toen deze vroeg hoe het verder ging. Aangegeven dat ik vanaf december gestopt ben met de pil en we een kinderwens hebben. Gezien het feit dat ik heel veel medicijnen heb gebruikt in het verleden heeft hij me doorverwezen naar de fertiliteitsarts. Kan dus ook anders dan dat ze je eerst een jaar laten aanrommelen;)

Afspraak al half juni… Be continued!



Jullie nog wat leuks gepland deze week?

Nieuw topic omdat we de 50 pagina’s bereikt hebben bij het vorige.

Zag in het overzicht dat ik 31 ben…maar ben al 32, bijna 33 haha!

Ohhh ik wist niet dat je maar tot 50 pagina’s mocht gaan :slight_smile:

Dat overzicht ziet er mooi uit zeg! :thumbup:



Bah wat waardeloos Puck! Wel super lief dat je man/vriend eea uit handen neemt… al vind ik het stiekum niet meer dan logisch :stuck_out_tongue:

Ben benieuwd wat zo’n fertiliteitsarts-dinges, wat een woord is dat toch haha, voor je kan betekenen.

Puck Wat fijn dat je mannetje het huis vanmorgen heeft gedaan, erg vervelend :lol:. zal je leeftijd aanpassen.



Examen EHBO is mij ontzettend meegevallen, heb me druk gemaakt om niets. Ben met dat soort dingen altijd zo’n stresskip.



Kaatje dus lekker gehad in Bruggen, ga binnenkort een weekendje weg met mijn mams, misschien een idee om daar naartoe te gaan.

Balen Puck, dat het herstel niet zo verloopt als je had gehoopt! Wel super lief dat er zo goed voor je gezorgd wordt!



Hoop dat je snel duidelijkheid hebt bij de fertiliteitsarts!



@Karin, hopelijk heb je wat aan die persona!



@Liesje, ik geloof dat ik ontbreek in het overzicht… :slight_smile:



Vriendlief is toch echt wel ziek!! Klussen zit er echt niet in. Dat kan ik die arme schat niet aan doen! Haha… En hij heeft koorts gehad dus dat geeft niet bepaald beter zaad dacht ik zo ;)…

Lijstje ziet er idd leuk uit maar is nog niet naar mijn zin, kan hem nl. niet wijzigen, ben nu aan het uitvogelen hoe het anders kan.



Maria dat klopt, heb het lijstje overgenomen van DarkAngel en daar sta jij niet in. Wil je me even een PB sturen?

Hey Lady’s



Poeh wat een hitte.



@Puck jammer zeg van je ok. Ik hoop dat je klachten toch verdwijnen.

En ben eens benieuwd wat de arts gaat zeggen! :thumbup:



@liesje maak je ook een Nod lijstje?



Ik ben nog niet ongsteld geworden dus ga morgen denk ik nog maar eens testen :pray:

sorry zie nu een lijst :smiley: :smiley: NICE

hey meiden!



Ziet er top uit liesje! maar ik zit in ronde 2 (al denk ik dus dat het nu al naar ronde 3 word… maar goed…) heb wel 2 keer geklust zaterdagnacht en zondagavond. hahahaha dus als mijn ei was geplopt hebben we ons best nog even gedaan… :thumbup: :inlove:



kim,

volgens mij zit de NOD er toch ook al bij!?

Verder geniet ik nu net van de warmte… Het ziet er wel naar uit dat we regen krijgen, maar goed. Ik geniet ervan want heb de hele dag gewerkt.



Laat je morgen even weten hoe de test is gegaan? :pray: spannend!!!



maria,

Balen dat hij ziek is! Maar zwemmers met koorts schiet toch niet op haha dus dat is wel jammer :-*



hey puck!

Geniet lekker van je rust! Inderdaad, erg logisch toch dat manlief alles doet?

En ben benieuwd wat je te horen krijgt op je afspraak



hey karen,

Hoop ook dat het snel verkocht is. Spreek uit ervaring als ik zeg dat je beter af bent met 1 huis hihi. Mijne was snel verkocht gelukkig.

Ik ben benieuwd of je de persona want vind… Want gewoon lekker klussen op de gok heeft ook wel wat. hihi maar snap je wel hoor! weten waar je aan toe bent.

@Puck: Balen dat het resultaat van de operatie tot nu toe tegenvalt, hopelijk gaat het straks beter. Doe rustig aan en laat je lekker verwennen door je mannetje. :hug:



@Nicole: Balen van je ei, hopelijk heeft je last minute klussen toch nog iets gedaan.



@Maria: Beterschap met je ventje.



@Kim: Misschien was je te vroeg met testen, ik duim nog ff mee. :thumbup:



@Kaatje: Je weekend klinkt heerlijk. :inlove:



Pfff, wat een berichten zeg. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. :oops:

Nou, de last minute is gelukt hoor, we gaan as weekend lekker naar Belgie voor 2 dagen. De recensies op Zoover waren niet fantastisch, maar ja ik heb er op vakantieveilingen maar 20 euro voor betaald en de honden mogen mee, dus ach we zien wel. :mrgreen:

@ Suzanne: lekker joh, ff weg! En als het daar net zulk weer word als hier, zit je helemaal goed! En voor 20 euro kan je natuurlijk ook niet hele hoge eisen hebben :smiley: . Ga je naar de kust?



@Kim, nou wie weet toch nog een kans! :pray: Van welke lengte cyclus ben je nu uitgegaan?



@Karin, jeetje is zo’n Persona zo duur? Dat wist ik helemaal niet…ben benieuwd of het werkt voor jou.



Afgelopen weekend naar Emporium geweest, echt een super festival was het! Vandaag nog één dagje werken en dan alweer weekend, joepie!! Lang leve Hemelvaart :dance: . En het weekend word top qua weer, vanaf donderdag eigenlijk al. Raar het het vandaag zo’n verschil is met gisteren (toen nog gebbq’t) niet?

As zondag gaan we met vriend zn zus +kids, vader en diens vriendin naar Artis, ben benieuwd! Ben er vroeger ooit geweest en kon me herinneren dat ik het toen niet zo geweldig vond omdat de hokken zo klein waren… hopelijk wel verbeterd nu.

En morgen maar weer eens een lesje dreumeszwemmen met mn klein meid.



Nog een weekje en dan zou ik ongesteld moeten worden, dan ga ik uit van weer een cyclus van 32 dagen… Ben benieuwd. Heb wel sinds 2 dagen 's avonds een enorm opgezette buik en steekjes onderin. Maarja, dat zegt nog heeeeeeeeelemaal niks! :wink:



Nou, ik ga nog even wat werk verzetten voordat ik de weg weer op moet! Vandaag afspraken in Zwolle, Lunteren en hier om de hoek in het ziekenhuis. En heel toevallig krijg ik rond dezelfde tijd de uitslag van mijn MRI in dat zelfde zh in Nieuwegein… hopelijk gewoon niks aan de hand…

Kaatje, je weekendje weg klinkt heerlijk! Wij willen nog altijd eens naar Londen, maar Brugge klinkt ook gezellig, zet die op ons weekendje weg-lijstje :slight_smile:

En het wordt mooi weer dit weekend, geniet er van!



Puck, jammer dat je herstel niet zo goed gaat, wel fijn dat je mannetje je helpt! Hopelijk worden je klachten snel minder.

En snel die doorverwijzing, half juni is idd snel!



Maria, beterschap met je vriend! Hopelijk springt je eitje wat later.



Kim, al getest?? Op hoeveel dagen zit je nu?



Suzanne, geniet van je weekendje weg! Waar in België gaan jullie naar toe?



Estha, spannend, hopelijk zwangerschapstekenen!

En plassen we allemaal 2 streepjes!



Wij gaan weer een paar dagen naar mijn ouders. Morgen aan het einde van de dag gaan we naar ze toe, want donderdag is er een gezellige markt dichtbij hun waar we van kleins af aan al naar toe gaan.

Moet nog wat sokken hebben voor Sarah en Kevin en wil even kijken naar korte broeken. Vrijdag rustig dagje bij m’n ouders, zaterdag verjaardag van een nichtje en dan misschien 's avonds naar de bioscoop. Zondag eerst weer een verjaardag en dan weer naar huis.

Goedemorgen dames



De test vanmorge was negatief :evil:



Ik ben uitgegaan van de laatste dag dat mijn ovu test positief was (ik heb t/m afgelope vrijdag testen gedaan om een goed beeld te krijgen) en dat was zondag 15 mei, afgelope zondag 2 weken geleden. Dus ik test over een dag of 2/3 nog 1 keer en anders gewoon weer wachten op de ongi. Ik zit nu op 35 dagen.



@suzanne klinkt als een heerlijk weekend veel plezier!



@Estha ik duim voor je op alle fronten :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:!!



@DA have fun! :wink:

kim,

negatief :shifty: verdorie! Vind het toch wel dapper dat je zo positief bent :thumbup: Goed hoor! Ik zou toch wel zenuwachtig zijn. pfff

Nou ik ben benieuwd of je wachten een positieve test geeft!



Da,

klinkt leuk! Dat is een lang weekend vol leuke dingen! Welke film gaan jullie dan misschien heen? Of zien jullie dat dan wel?



estha,

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hopelijk valt het allemaal mee! Duimen voor je!

En laat even weten wat je van artis vond! Wij gaan ook binnekort. Heb gespaard voor gratis kaartjes want het wordt allemaal niet goedkoper helaas. :roll:



suzanne,

voor 20 euro een vakantie! Nou dat klinkt goed hoor! En de hondjes mogen ook mee :inlove: haha gezellig toch>?!!

Even er uit is altijd goed! Dus dan maar iets minder luxe. Misschien ben je zelf er erg tevreden mee!!







Ik ga zaterdag met mijn man zijn familie naar amsterdam! Gezellig met z’n alle! Eerst een rondleiding in de jordaan en daarna uit eten! Heb er ontzettend zin in!! :dance: Kleine tess mag niet mee, maar het zou ook te laat worden. Dus die gaat naar mijn ouders.



Heb nu weer last van een dikkere buik, hoofdpijn en jeukende tepels. haha ja klinkt leuk he?!

Dus ben benieuwd of we toch nog mazzel hebben gehad…

kan aan mijn afscheiding duidelijk zien dat mijn ei ECHT geweest is



:inlove:

Kim, balen dat hij toch weer negatief is uitgevallen.



Nicole, jeukende tepels, heb ik ook weleens gehad, werd er helemaal kriegel van. Ik heb nu ook een wat opgezettere buik en ben ontzettend moe, zou niet weten waarvan, kan wel eventjes slapen. Mijn ventje vindt me nog steeds stralen.



Dames, heb weer wat aanpassingen gedaan in het lijstje, als jullie nog wijzigingen hebben willen jullie me dan een PB sturen.

@nicole klinkt positief maar van binnen geef ik de moed langzaam op hoor. Ook al weet ik dat ik nog niet lang bezig ben en alle andere reden om niet op te geven. weet niet het komt hoor maar heb een dip…



@liesje Ik zie de lijst maar af en toe? soms zet hij hem er gewoon niet in kan dat?of ligt dat aan mijn account?