Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Kim, het enige wat ik kan bedenken is dat je niet bent ingelogd. Weet het anders ook niet!

@ Liesje: hoop echt voor je dat het stralen door je zwanger zijn komt!!



Nog geen uitslag van de MRI…



Weer een opgezette en rommelige buik. Vorige keer had ik ruim een week voor mn ongestelheid al hele heftige buikpijnen enzo maar dat waren echt van die ongesteldheidskrampen. Ben benieuwd of ik dat nu ook weer krijg… (nooit gehad, echt raar die spiraal…).

Balen zeg Kim dat de test negatief is. Die onzekerheid zorgt inderdaad voor behoorlijk wat onrust en een dip.



Heb vandaag de ovulatietesten binnen gekregen dus deze maand eens kijken of er een LH piek is te spotten.

Kan ik in ieder geval iets melden bij de fertiliteitsarts. Weet namelijk niet of ik wel eisprong heb.

Gaat nog niet lekker na de operatie. Dus de hele dag beetje aan het hangen op de bank en in bed. Hoop dat het toch snel wat beter gaat.



Nog een fijne avond allemaal!

@Liesje8680 wrote:

Kim, het enige wat ik kan bedenken is dat je niet bent ingelogd. Weet het anders ook niet!


O ja dat zou kunnen, wist niet dat dat verschil maakte,bedankt.

Meiden wat hebben jullie veel gekletst!!



@Nicole, hopen dat het raak is meid!!



@Suzanne, lekker nog even paar dagen weg. Je bent er dan ook wel echt uit. Goede recensies of neit!



@Estha, spannend meis!! Hopelijk weet je ook snelw at er uit de MRI is gekomen.



@DA, je hebt een lekker weekend voor de boeg zo te lezen. Geniet er van!



@Kim, balen dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent! Zal voor je duimen!



@Puck beterschapp!!



@hier… vanmorgen dus echt een knalpositieve test met persona… maar qua slijm enzo kan ik toch niet echt zeggen dat het er aan zit te komen.

Ik heb altijd begrepen dat je dan helder rekbaar slijm moet hebben, dat had ik vorig weekend. Nu heb ik wittig slijm dat nou niet bepaald rekbaar is… Maarja… heb vl iig kunnen verleiden haha…



Alleen, als ik nu echt mn ei heb, dan heb ik wel een korte LF denk ik zo. Aangezien mn laatste cyclus 30 dagen was en mn laatste ongi 3 weken geleden begon…



We wachten wel weer af…

hey maria,

Wat verwarrend zeg :shifty: Je lichaam laat eigenlijk zien dat het nog niet zover is maar je persona wel!!

Nou ja. Klussen is in ieder geval gelukt dus hopen dat de persona gelijk had! :mrgreen:



puck,

hopelijk heb je met de persona meer duidelijkheid! Maar neem je rust hoor! bankhangen is nodig om te herstellen!



estha,

nog geen uitslag? wat vervelend! En die klachten zijn ook niet fijn! Een week voor je ongi al?! pfff sterkte meid!



kim,

Jeetje… niet in een dip komen hoor! :hug:

Vond je zo sterk overkomen… En de moed niet opgeven. Maar soms lukt het juist zodra je het los laat. Dus gewoon door blijven gaan maar proberen ergens anders op te focussen. :shifty: Dat is heel moeilijk!

Maar dat was bij mij een omkeerpunt. Ik was elke keer zo teleurgesteld… Tot het me niets meer kon schelen wanneer mijn ei zou komen. Toen was het raak… :hug: Kop op meis!



liesje,

Ja manlief snapt niet waar ik zo’n “probleem” van maak.

Jeukende tepels en dan ook nog een BH!! Ik draag nu extra zachte bh’s. dat scheelt wel.

En straal maar lekker! :inlove: Hopelijk straal je 9 maanden!





Ik heb toch maar een ibuprofen ingenomen tegen de hoofdpijn (ookal mag dat niet als je zwanger bent). Paracetamol werkte totaal niet (4 van gehad 2x2stuks). Gelukkig is het nu gezakt.



Net nog bij een collega geweest. Haar zoontje (coen) is nu 10dagen oud…

WAT KLEIN WEER!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Kim, kopop hoor geef de moed niet op.



Maria: De Persona is het dus ook niet helemaal! Wat een onzekerheid. Wil je niet ontmoedigen maar kan natuurlijk ook zijn dat je een langere cyclus hebt deze maand. Maar als jij zegt dat je vorig weekend rekbaarslijm had dan is toen je eisprong geweest en niet afgelopen weekend.



Puck, fijn dat je al zo snel bij de Fertiarts terecht kunt en fijn dat je huisarts zo goed meedenkt en je doorstuurt, mijn huisarts reageerde ook heel adequaat, nu weet ik ook waarom ze me zo snel doorstuurde ze was zelf zwanger.



Estha, nog geen uitslag vd MRI, wanneer krijg je die nu?



Nicole, zeg maar tegen je man dat je je echt niet aanstelt.

Gelijk heb je hoor dat je Ibuprofen neemt, je weet immers niet of je zwanger bent. Bij mij werkt Paracetamol ook niet. Nou heb ik gelukkig niet zo vaak hoofdpijn.



Ik ben vanmorgen een beetje :sick: wakker geworden. Nog steeds een beetje maar heb ook nog niets gegeten, gauw maar even een bakkje kwark naar binnen.

Liesje: :sick: wakker geworden?? Nou, dat zou dan weleens de ochtendmisselijkheid kunnen zijn :smiley: Hoop het echt voor je! Jij hebt een dag eerder je NOD dan mij, spannend!!



MRI was goed gelukkig!! Toch even spannend!



Ik ga f relaxen, kleine meid slaapt nu, hele huis schoon gemaakt en de strijk gedaan pfffff!

Hello Ladies!



Laatste berichtje van mij voor het weekend. Ik ga vanavond lekker met mn zoon naar Ouddorp. Het wordt super weer, dus we hebben geluk! Vrijdag avond weer naar huis, zaterdag ff boodschappen enzo Zondag heeft mn zoon een voetbaltoernooi dus dat wordt een dagje vertoeven op het voetbalveld. Ook lekker hoor met mooi weer, en meestal wel gezellig, zo’n toernooi.



Ik kom net vh toilet en ik denk zie ik dat nou goed… spoortje rood/roze met afvegen… Onee he, wat nu weer? Heb ook een beetje buikpijn… Moet pas over een week ongestelt worden, 8 dagen om precies te zijn volgens mn banner… Of mn cyclus is echt vh padje of…



Innestelingsbloeding

De innesteling kan gepaard gaan met wat bloedverlies, de zogenaamde innestelingsbloeding. Deze innestelingsbloeding vindt dus circa een week na de bevruchting plaats, vlak voordat de vrouw normaliter ongesteld moet worden. Wanneer de blastula zich niet innestelt wordt deze afgestoten met de eerstvolgende menstruatie. Doorgaans zal de vrouw niet merken dat er een bevruchting plaatsgevonden heeft.



Bloedverlies en krampen

Het klinkt erg tegenstrijdig: bloedverlies terwijl je zwanger bent. Toch kan je in de eerste 8 tot 10 dagen na je ovulatie (eisprong) last hebben van wat bloedverlies. Dit is geen menstruatiebloed, maar bloed dat vrij komt bij de innesteling van de embryo in de baarmoeder. Het bloedverlies lijkt ook niet erg op bloedverlies bij de menstruatie: het is meestal eerder dan de normale menstruatie, is lichtroze in plaats van rood van kleur en duurt maar heel kort. Het bloedverlies bij de innesteling kan net als de gewone menstruatie gepaard gaan met hevige krampen.



Het gaat weer een lange weeeeeek worden! En niet alleen voor mij zie ik… zitten er een hoop op het wachtbankje. Hoe ie het met jou Kim? Trek je het nog een beetje? En Liesje misselijk! Ik hoop op wat positieve testen deze maand!! duim, duim



Fijne dagen allemaal!

Liefs,

Karen

Oja… en ik ben gister om 21.00u naar bed gegaan. Kon nog net mn ene been bijtrekken en heb aan een stuk door geslapen tot vanmorgen 07.00u… hoe bedoel je vermoeid???

Oja… Fijn Esther dat je MRI goed was! Hele opluchting zeker? Waarom kreeg je die eigenlijk als ik vragen mag?



Enne Maria, is dit je eerste ronde met Persona? Ik heb gelezen dat het ding zich de eerste maand(en) naar je cyclus moet gaan zetten. Dus dan is het niet gek toch als hij wat afwijkend reageerd (als dit tenminste je eerste ronde is)

Kaatje, ik was ook zo moe, kwam er vanmorgen om half 10 (lag er om kwart over 10 in) uit en ben na een uur weer teruggedoken en je raad het al ik werd net pas weer wakker. Dus heb echt stille hoop dat ik idd zwanger ben, helaas nog een paar dagen wachten tot ik kan testen.



Wat raar dat je net bloed afveegde, was het veel en had het dezelfde kleur als bij je menstruatie? :thumbup: :thumbdown: voor je dat het een innestelingsbloeding is en geen vroege menstruatie want je hebt dan wel een hele korte cyclus.

Veel plezier in Ouddorp, gelukkig werkt het weer weer mee.



Estha fijn dat er niets uit die MRI is gekomen.



Wij gaan de komende dagen flink huishouden in de tuin, staat een hoop onkruid, gras staat op kniehoogte en er moet nodig gesnoeid worden.

Nee was echt heel weinig… moest ook ff goed kijken… Maarja ook beetje buikpijn… onderin mn buik. Beetje menstruatie achtig gevoel zeg maar. Maar niet zo erg als wanneer ik ongi ben…



Vorige maand had ik 4 dagen voordat ik ongi moest worden oud bloed en 1 dag eerder rood bloed (dus op 27e dag ipv 28e dag zoals maand ervoor) Vanaf die rode dag getelt zou ik eisprong hebben ergens vorige week, misschien wel in Brugge??? Dus zou innesteling best nu kunnen zijn zo’n beetje en volgende week dan NOD rond 8 juni. Theoretisch gezien zou het mogelijk zijn… Hoop het!!! :pray:

Jemig, wat zijn jullie fanatiek de laatste dagen zeg. Alweer 2 bladzijden verder. :shock:

Hoe is het met alle dames op het wachtbankje, want jullie zitten dicht bij elkaar zeg. Spannend, spannend iedere maand weer, zeker met al die ´klachtjes`. Ik vind dat het wel weer tijd is voor wat roze hier. :mrgreen:



Estha: Fijn dat er niets uit de MRI kwam, of had je daar juist wel op gehoopt?

Fiew, goed bezig in je huisje hoor. Ik moet ook nodig aan de sop en de strijk, maar dat gaat hier altijd erg moeizaam als het mooi weer is. :roll:



Puck: Rustig aan doen hoor, gewoon je tijd nemen, want je hebt maar 1 rug. :hug:



Bij mij begint mn buik ook alweer te rommelen en op te zetten, vooral ´s avonds. Vind dat echt zo raar…

Vanmorgen met Evi nieuw paspoort en rijbewijs opgehaald. Zit madam tegen een oud vrouwtje hele verhalen te vertellen dat we met het vliegtuig op vakantie gaan naar de olifanten en de leeuwen. Dus de mevrouw vraagt aan mij of we een verre reis gaan maken, uhm…nee we gaan 2 dagen naar Belgie. :lol:

Gisteren van mn ventje een bos rozen gekregen voor onze trouwdag, zo lief. :inlove: Morgen heeft hij lekker 5 dagen weekend. Wij moeten ook nodig buiten aan de slag, want de ark moet aan de buitenkant helemaal schoon gemaakt worden, alles moet worden geverfd, de schuur moet opgekanpt worden en we moeten nieuwe ventilatiekanalen boren. Hoop dat het dit jaar klaar komt. :roll:

Hey Lady’s



Klinkt allemaal als mogelijke kwaaltjes dus duim heel hard voor jullie. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Ik heb net op het werk een zwangerschaps test gedaan (voordeel van als doktersassistente werken :wink: )

Deze was hartstikke negatief. Ook meteen een urine test gedaan en deze gaf bloed in mijn urine aan dus denk dat mijn ongi eraan zit te komen :frowning: helaas maar weer.



Ik weet niet wat ik volgende maand moet doen. Moest van de HA doormiddel van ovutesten kijken of ik een eisprong had. Maar ja twee keer positief met 4 dagen ertussen is nog niet echt duidelijk, tenminste niet voor mij. Moet ik nou volgende maand weer testen? Misschien is het voor de rust beter van niet maar ja ik weet nogsteeds niet of ik wel een (duidelijke) eisprong heb, dus eigenlijk wil ik het weer wel…

En welke testen dan want clearblue vindt ik eigenlijk te duur… en persona is ook erg duur (en dus ook niet volledig duidelijk)



zucht Eigenlijk ben ik de onzekerheid gewoon zat. Maar mijn kinderwens is zo groot dat ik het ook niet los kan laten…

Misschien toch nog eens contact met de HA opnemen en kijken wat die zegt…



Ik hoop dat jullie in ieder geval wel goed nieuws krijgen deze maand! :pray:

@Karin, klinkt als een heerlijk weekend!



@Esther, wat fijn dat de mri positief was!



@Suzanne, bijdehant is jouw dochtertje dan zeg! haha…



@Liejse, spannend meid, ik zal voor je duimen!



@Kim balen da tje nu weer geen duidelijkheid hebt! En de persona komt denk ik doordat het de eerste maand is dat ik hem gebruik…



@Hier, ik heb gister en vandaag duidelijk een LH piek gehad. Dus ik denk dat ik dan nu toch mn ei heb gehad 8-)… eennn als ik dan een langere cyclus heb is er ook niets aan de hand met mn lf…



Plus nadat we geklust hadden heb ik de hele tijd lichte krampjes gehad en vandaag ook nog…



Spannend dus weer! Haha…



Hoop dat ik niemand ben vergeten!!

Nou moe! Had ik vanmiddag weer een stukje getikt staat het er niet op!



Kim denk dat je het volgende maand weer moet proberen, de huisarts zal precies hetzelfde zeggen. Als er geen verklaarbare aanwijzingen voor zijn zal je niet nu al doorverwezen worden naar een gyn. Zoals ik al eerder vertelde heb ik zeer goede ervaringen met de ovu dipsticks van Sensitest.



Suz@nne blijkbaar wil je meisje graag op vakantie naar Zuid-Afrika. Dat wordt dus sparen.

Al zoveel te lezen zeg!! Is bijna niet bij te houden;)



Kim mijn huisarts adviseerde de eerste maand bij het gebruik van ovulatietesten op dag 6 al te beginnen zodat je kan zien dat ze langzaam donkerder worden als je daadwerkelijk LH piek hebt.

Zelf ben ik gisteren begonnen en gisteren was deze heel licht en vandaag net iets duidelijker. Elke dag op zelfde tijdstip adviseerde hij en einde van de middag. Dus ik test om 17 uur want dan ben ik meestal thuis. Zodra deze bijna even donker bij mijn waarschijnlijk dag 15 of 16 is moest ik begin van de middag en einde van de middag testen dan zou dit het meest betrouwbaar zijn.

Hb ze via Zwanger en Kids besteld. Niet zo duur en je kan er gelijk 50 bestellen.

Hoop dat ik ze niet allemaal nodig heb:)



Meiden nog een fijne avond. Ik ga nog even door met verplicht niets doen en hopen dat ik snel opknap… Wat een rommel die narcose. Ben zo moe de hele tijd.

Liefs Puck

Trouwens ik had vanmiddag weer eens iets vreemds, heb appelmoes gekocht, eet ik werkelijk nooit en als ik het eet is het zelfgemaakt en niet uit een potje. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Haha Liesje dat is me wat! Gekke is dat ik heel vaak vind dat ik al een beetje een buikje heb sinds het stoppen met de pil… En dat terwijl ik net de rode duivels op bezoek heb gehad en ik dus niet zwanger ben.