Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

hey meiden!



Even een ego berichtje!

Mijn buik is toch aan het zeuren!!!

Geen darmen dit keer! En geen blaasontsteking, maar als ik naar de wc ga dan kan ik geen kracht zetten door het doffe gevoel. Ja kan het moeilijk uitleggen maar snap er niets van.



Heeeel vreemd!!



xxx

@Puck78 wrote:

Kim mijn huisarts adviseerde de eerste maand bij het gebruik van ovulatietesten op dag 6 al te beginnen zodat je kan zien dat ze langzaam donkerder worden als je daadwerkelijk LH piek hebt.

Zelf ben ik gisteren begonnen en gisteren was deze heel licht en vandaag net iets duidelijker. Elke dag op zelfde tijdstip adviseerde hij en einde van de middag. Dus ik test om 17 uur want dan ben ik meestal thuis. Zodra deze bijna even donker bij mijn waarschijnlijk dag 15 of 16 is moest ik begin van de middag en einde van de middag testen dan zou dit het meest betrouwbaar zijn.

Hb ze via Zwanger en Kids besteld. Niet zo duur en je kan er gelijk 50 bestellen.

Hoop dat ik ze niet allemaal nodig heb:)




Dus als ze bijna even donker zijn test je om 12 uur en 8uur ofzo? Is misschien wel een goede tip.



@liesje die had ik nu ook al gezien op internet heb je dan de dipstick? Ik was aan het kijken naar de luxe test aangezien het vorige keer zo slecht te zien was. Of zeg je dat de dipstick ook een echt duidelijk resultaat geven?



@suzanne volgens mij wil je dochter je iets duidelijk maken :clap:



@nicole hmm… :think: geen idee hoor :eh:

Ik heb altijd de dipsticks, werken bij mij prima en vind ze duidelijk zat.

fijne avond allemaal.

hey kim,

ik was zwaaaarrrr ontevreden over de dipsticks! Maar ieder voor zich natuurlijk! :roll: Maar ook de zwangerschapstest dipstick variant was dus niet goed. Had eerst positief en toen werd ik ongesteld! Heeeel vreemd. EN kan erg kwetsend zijn. gelukkig was het onze eerste ronde nog maar.

Hopelijk brengt het voor jouw even wat meer rust, want meissie je maakt jezelf echt gek door zo negatief te zijn.

Gun jezelf wat tijd. Dat meen ik echt en 100%positief ben ik dan!

Je lichaam heeft even nodig. Echt heel weinig vrouwen hebben het “geluk” meteen zwanger te raken.

Hopelijk kan je snel je ei vinden!

EEN HELE DIKKE :hug: KNUFFEL!!!







liesje,

vind je appelmoes niet lekker?? hihi gekkie :lol: maar ik ga voor je duimen want het klinkt steeds beter bij je! Echte symptomen! Spannend hoor!! :inlove:



hey puck,

is de streep al wat donkerder vandaag?? En kan je wel klussen na je operatie?? :oops: Niet te moe?

Narcose is idd troep! Heb de eerste 2 weken van tess in een waas meegemaakt… pffff



maria!!!

Klussen en daarna steekjes! Nou je zit er dan wel bovenop denk?!!

En dan nu het wachten weer :wall: Dat is erg he?! nou lekker genieten van dit mooie weer !!! :thumbup:



Suzanne,

Je hebt nog genoeg te doen… uhhh je manlief heeft genoeg te doen hihi :mrgreen:

en je hebt ook een rommelde buik! Grappig dat we allemaal dezelfde klachten hebben (ongeveer) en achter elkaar aan lopen!

Ben benieuwd! Wie zal er binnekort een roze wolk hebben?!

Ik gun het IEDEREEN!!! :inlove:



kaatje,

spannend meid!!! Als het de innesteling is moet je toch wel snel kunnen testen!! :inlove: OEEE leuk!!



estha,

Een positieve mri uitslag! Wat fijn zeg!! :dance:







Hier is mijn buik weer wat beter.

Geen klachten voor de verandering! haha lang leven het ontpillen en hormonen!!

Heb trouwens wel veel last van jeuk in mijn hals, neus en oren sinds ik gestopt ben met de pil. Rare plekken he?? Ook vochtpukkeltjes in mijn hals en tussen mijn borsten heeeeel af en toe!

Jippie!!! hahaha heb het er 100% voor over!

KOM MAAR BRUSJE!!! :inlove:



Genieten jullie ook van het mooie weer?

Ik ga zo richting het terras en vanavond eten bij een vriendin!

Vanochtend lekker gefiets met Tess.

THIS IS THE LIFE!!! :thumbup:

Mama Nicole,

De test geeft bij mij denk ik wel een goed beeld. Hij wordt nu al langzamer donkerder. Ik heb ze op een blad geplakt zodat je het verloop kan zien.

Zit nog ver voor mijn ovulatie hoor, dus hoeven nog niet te klussen;)



Kim: huisarts gaf aan als deze behoorlijk donker begint te worden en je denkt aan je lichaam ook te merken dat je bijna je eisprong hebt dan 2 keer per dag testen. Rond 13 uur en rond 18 uur.

Dat geeft het beste beeld weer. Zelf de dipsticks van Zwanger en Kids. Eerste maand testen voor mij nu, maar ze worden wel elke dag donkerder.

Zelf denk ik dat deze bij mij wel werken. Ik bewaar ze plak ze op een blad onder elkaar op zodat je ze makkelijk kan vergelijken. Daarbij gemeld ik dag van de cyclus , de datum en de tijd.

Zullen het zien of ei is te spotten. Ik houdt je op de hoogte



Nog een fijne dag allemaal!

Liefs Puck

De MRI was voor duizeligheidsklachten die ik al jaren heb, het gaat op en af. Op het moment heb ik er gelukkig even geen last van, maar het kan echt met periodes heel erg vervelend zijn… Ik ben uitgebreid onderzocht maar nergens geen oorzaak… Nu maar hopen dat het gewoon weg blijft!



Vandaag heerlijk gezwommen met zn drietjes. Wij wonen bij een zwembad om de hoek, echt 1 minuutje lopen. En ze hebben daar zo’n leuke aqua jungle maar J.oy wilde alleen maar het trapje op en af, hahahaha. Heerlijk daar buiten op het grasveld gelegen!



Ik ben erg benieuwd naar aankomende week, veel dames die hun NOD hebben, inclusief moi, pfffff. Wil er niet teveel mee bezig zijn maar toch ga je hopen nu he! Tis heel dubbel bij mij allemaal, er zijn momenten waarop ik denk dat ik het echt niet erg zou vinden als het nog even duurt. Op andere momenten zou ik het nu gelijk wel willen! Vandaag gehoord dat mijn buurvrouwtje ook weer zwanger is van de tweede, 10 weken nu… tja dan begint het extra hard te kriebelen!

Tja, ik kan jullie niet helpen met die ovulatietesten hoor. Weet er niet van en dat wil ik graag zo houden haha. Ben echt niet van plan om daar aan te gaan beginnen, omdat ik nu al weet dat dat mij heel veel onrust gaat geven.



@Estha: Fijn dat het nu beter gaat met je klachten, aan de andere kant weet je nu nog niets. Ik duim mee dat die narigheid nu wegblijft. :thumbup:



@Liesje: Whahaha, jij met je appelmoes. Hopelijk is het een teken voor zwangerschap. :mrgreen:



@Nicole: Ik ga al die klussen niet op manlief afschuiven hoor. Ik ben gisteren de hele dag aan het poetsen geweest en de voorkant is nu bijna klaar. Vandaag nog een stukkie en dan zijn er 2 kanten klaar.

Idd maf dat we allemaal buikklachten hebben, dat had ik de vorige keer niet hoor. Heb deze keer sowieso meer last van mn hormonen, al die vreetbuien pfff.



@Kim: Moed houden hoor. :hug:

We hebben het best veel over Afrika, dus ik weet wel zeker dat Evi hier graag naartoe wil. We zijn hier al eerder geweest en beide helemaal verliefd op het continent, dus we gaan zeker nog een keer terug, maar dat wil ik dan wel pas doen als Evi (en een evt. tweede) wat ouder zijn.



@Puck: Stomme narcose idd, hopelijk gaat het snel beter.



@Maria: Spannend!!! :smiley:



Wij zijn idd ook vreselijk aan het genieten van het mooie weer. Chris krijgt maandag zn nieuwe bedrijfsauto, dus die is gisteren vooral bezig geweest met de oude uit te mesten haha. Jemig er lag echt een hele vuilnishoop achter de auto. :lol:

Ik ben de ark aan het poetsen geweest en aardig verbrand in het zonnetje, oeps. Vandaag weer verder en dan misschien nog ff varen. Vanavond spullen inpakken en dan vertrekken we morgenochtend naar Houthalen. Ben errug benieuwd na de recensies op Zoover. :roll:

Maandag heeft Chris ook vrij gevraagd, dus we hebben een heerlijk lang weekend. Op de terugweg gaan we dan nog bij vrienden langs in Brabant om de babykamer te bewonderen. :inlove:

Sinds vanmorgen echt zo’n ongi buikgevoel, pffff, zou het nu alweer beginnen…? Niet zo heftig als de vorige keer maar tis dat typische gevoel…



Even mn zinnen verzetten met een lesje Bodybalance, heerlijk!

Spannend Estha, hopelijk goede tekens en geen ongi op komst.



Hier nog steeds geen nieuws. Geen klachten of kwaaltjes.

We zijn nog steeds bij mijn ouders, morgen en overmorgen moeten we naar een verjaardag. Zondag eind van de middag weer naar huis.

Maandag ga ik testen kopen en dan dinsdag of woensdag testen.

hallo dames,



Poeh hey wat een benauwd weer! 8)

Hier nog steeds geen ongi te bekennen :evil: gister wel op het werk nog een test gedaan (weer nega natuurlijk) en een urine stick gedaan. Deze gaf nogsteeds bloed in urine aan dus kan alleen maar wachten tot de ongi doorzet.



Voordeel is dat ik goed de tijd heb om uit te zoeken welke ovutesten we deze maand gaan gebruiken :wall:

de dipstick van sensitest krijg ik inderdaad zeer uit elkaar liggende reactie op. Van super goed tot waardeloos. Aangezien zelf de beste testen niet altijd uit mijn hormonen kunnen komen :doh: denk ik dat ik deze dus maar niet pak.

Puck ik ben benieuwd naar jouw bevindingen deze maand op de testen van zwanger en kids en anders denk ik dat ik de luxe testen van sensitest neem, daar was ook alleen goed commentaar op… Ik ga in ieder geval wel jouw methode van testen proberen.



Bedankt voor jullie steun en knuffels, we gaan er deze maand (of ja eigenlijk komende, aangezien ik nogsteeds niet ongi ben :think: ) voor.



@suzanne, lijkt mij helemaal geweldig om naar afrika te gaan maar snap wel dat je wacht tot je kroost wat ouder is.



geniet nog van het weekend dames!

:-*

Ik begin wat buikpijn te krijgen, ben benieuwd of m’n menstruatie er aan komt. Verder nog nergens last van.

Vorige ronde zoveel kwaaltjes en nu niks!

Wat een Kl#$%te weer ineens zeg! En we zouden nog wel naar Artis gaan vandaag met de family, ben benieuwd of dat nog doorgaat… Anders is er in Amsterdam ook vast wel iets leuks te doen wat overdekt is…



Ik heb elke avond nu een onwijs opgeblazen buik, ook een soort van drukkend gevoel onderin (sinds 2 dagen). Ik herken het als soort van bandenpijn maar daar is het eigenlijk nog wel heel vroeg voor! Vandaag wel een beetje zeurderige pijn in mn buik… ik zal vast wel gewoon ongesteld gaan worden een deze dagen… :roll: Maarja, dan lekker op naar ronde 3. Vind het wel jammer dat mn cyclussen nu langer zijn, is toch weer langer wachten elke keer.



@Kim, nog geen ongi, vervelend hoor van die onregelmatige cyclussen en je doet er zo weinig aan he…



@DA: spannend hoor! Ben ook benieuwd…



Iedereen fijne dag vandaag…

suzanne,

neee was ook maar een grappie hoor. Sterker nog: ik doe hier meestal al het schilder/behang werk. Vloer leggen… Klussen… ik vind het leuk :mrgreen: En mijn man heeft 2 linker handen zegt ie altijd zelf! haha

Lekker he? die vreetbuien :x Ik ken het ook en dat is niet goed voor mijn gewicht hihi



estha,

maak er evengoed een leuke dag van!! Wij waren gister in a’dam maar dit is goed balen!! pfff Die regen kan het mooi verpesten!

Maar bij artis heb je evengoed veel dingen overdekt.

verder klinkt het goed… maar het lichaam he?! ik ga voor je duimen want zo te zien moet je nog 3 dagen tot je NOD!!!



DA,

Ik had bij tess helemaal geen klachten toen ik zwanger raakte. Terwijl de keren dat het NIET raak was ik veel klachten had! OOk voor jouw dus duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



puck,

ik vind het wel goed klinken zoals jij het doet. Ik had ze zelf op mijn nachtkastje liggen (die van de vorige dag en van de dag zelf). En zo vergelijkte ik ze met elkaar. Maar jij bent goed bezig! :clap:



kim,

Fijn dat je er weer voor gaat meis!! :inlove:





Nou meiden,

Ik had vrijdag een druppel bloed in mijn onderbroek… verder niets.

Ook had ik vrijdag last van de bekken na mijn werk. Niet heeeeel veel last, maar zeurend…

En tijdens/na het klussen deed het zeer… alsof mijn baarmoeder erg gevoelig was…

en jeukende neus/huid!! mijn hooikoorts tabletten werken niet… dus dat vind ik ook erg vreemd.

Ik maak me er nog niet te druk om. Maar herken dit wel van mijn zwangerschap! Dus nog 1 week en dan ga ik testen (10juni is mannetje jarig dus leuk verjaardagskado)

Snap er trouwens niets van… Als het zo is dan hebben we precies tijdens de eisprong geklust… want ik wist 100% zeker dat ik die al gehad had!



:-* dikke knuf

Kim, fijn dat je weer goede moed hebt gekregen, ben ik blij om.



DA, ben ook benieuwd of je menstruatie komt, liever niet natuurlijk.



Nicole, voor jou is het ook behoorlijk spannend als ik je kwaaltjes zo lees.



Estha, vanmorgen was het idd budweer, hier komt nu het zonnetje door, dus ik hoop in Amsterdam ook en dat jullie gewoon naar Artis kunnen.

Dat van die opgeblazen buik ken ik, hadden gister gebbqd met vrienden en had echt een buikje van een zwangere.



Verder heb ik eigenlijk geen last meer van dingen, ja sinds gisteravond een beetje hoofdpijn maar nog niet zo erg om iets in te nemen en een beetje opgezwollen borsten. Ik weet het niet meer hoor! Ga er maar gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden.



Afgelopen dagen flink huisgehouden in de tuin, is echt opgeknapt.

Vandaag lekker niks, beetje wasjes draaien.

hey dames.

Fijn weekend gehad?

Gister zag het er even naar uit dat ik ziek ging worden. :sick: Pijn in mijn benen, hoofdpijn en last van mn darmen. Maar jun gaat het wel weer heb alleen echt pijn in mijn onderrug. Nopu heb ik dat wel vaker (heb chronische rug en gewrichts klachten) maar al lang niet meer zo erg gehad.

Of het zijn tekenen van de aankomende ongi, of ik word alsnog ziek. Dus afwachten maar.

Heb trouwens dus nogsteeds geen ongi… :think:

trouwens hoe is het met alle (bijna) NOD dames???

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hallo allemaal!



Het is weer maandag, back @ work… Wat een weekend weer! Ik hou dr van, heerlijk die zon! Mn zoon en ik hebben genoten op de camping bij mn broer. Leek wel vakantie! :thumbup:



Nou hoe het met mijn NOD is weet ik niet… had vorige week best wel veel rood op dag 21 en dag erna oud bloed en verder nix… Een week te vroeg dus. Snap er niets van. Ben toch maar op die dag begonnen met de Persona als zijnde dat het een menstruatie was. Ik hoop natuurlijk dat het een innestelingsbloeding was maar wilde er niet op wachten. Stel dat het toch menstruatie bleek te zijn moet ik weer een maand wachten met die Persona. Kortom, ik verwachte eigenlijk mn menstruatie morgen zo’n beetje. Denk dat ik woensdag morgen gewoon even test want ik voel niet dat er een ongi aan zit te komen. Voel me ook niet zwanger, maargoed… dan weet ik het zeker en gaan we gewoon s even kijken of ik inzicht kan krijgen middels die Persona. Al heb ik gelezen dat dat de eerste maand(en) ook niet zo duidelijk is aangezien het ding zich naar mn cyclus moet gaan zetten om een duidelijk beeld te krijgen… We zullen zien! Morgen mag ik de eerste test uitvoeren, dan zit ik op dag 6. De eerste maand moet ik 16x over een staafje plassen. De maanden erna 8x. Ben benieuwd! Hoe bevalt jou de Persona Maria?



@ Kim, die onzekerheid als je ongi maar uitblijft, vreselijk! Ik vind dat je je er kranig doorheen slaat! :thumbup:



Spannende dagen weer dit voor veel van ons. Heb zin om felicitaties uit te delen dus kom maar op met die positieve testen!

Ik heb vanmorgen testen gekocht en wilde wachten tot morgen of woensdag maar ik kon het niet laten:







Whaaaaa :shock:

Yesssssssssssss Whoeoe!! Wat leukkkk gefeliciteerd!!!

Op naar een hele fijne zorgeloze zwangerschap, geniet ervan meis!

GEFELICITEERD!!! :clap: :inlove: :dance: Het is je zo gegund! Hopelijk steekt het de andere dames ook aan voor een posi test.

Meid dat je maar geweldige, onbezorgde, prachtige zwangerschap mag hebben!! :-*