Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

JIPPIE!, eindelijk weer een keer roze op ons forum. Van harte gefeliciteerd. Hoe voel je je?

Hoop dat ik de volgende ben, nog 1 dag. Ga woensdag pas testen.

Ik ben de volgende dus niet! had net met afvegen wat bloed. Begin er een beetje moedeloos van te worden.

Als jullie me zoeken, zit weer even onder een steen.

Liesje… Nee :frowning:

Hè verdorie, dit is niet leuk…

Ahhhh Liesje! Verdulleme! (om het maar ff netjes te zeggen) Had het jou ook zo gegund! Je bent al zo lang bezig… Shit zeg! Dikke knuf!

he balen liesje! Nou dan gaan we er volgende maand met z’n tweeën voor (als ik tenminste snel ongi wordt)



We horen wel als je weer onder je steen uitbent! :hug:

Wow wat fijn zeg weer iemand op roze! Van harte gefeliciteerd en hoop dat je een zorgeloze zwangerschap zult hebben.

Geniet ervan.



Wordt moet ik zeggen wel beetje ongeduldig. Iedereen in mijn omgeving lijkt zwanger of heeft al kids…

Hopen dat we allemaal snel op roze kunnen!

Geniet van jullie dag.

heeeey wat goed!!! :inlove: :inlove: :inlove:



Geniet ervan meid!

Al veel klachten??

Echt super blij voor je!!!

DA:



Geweldig, gefeliciteerd joh!!! En gewoon al 3e (of 2e?) ronde raak!! Had je het verwacht? Je had helemaal geen kwaaltjes toch? Misschien juist daarom?

Lekker genieten van deze geweldige dag!! :thumbup: :dance:



Ohhhhhhhhhhhh, nu wil ikke ook!!! Ik voel nog niks… maarja kan ook pas zijn dat ik nog wel later dan woensdag ongi word… pfff wachten duurt lang. Ben blij dat ik druk met werken ben tot donderdag…



Puck: als je er zo mee bezig bent dan lijkt iedereen op je heen ineens zwanger, had ik vorige keer ook! En nu trouwens ook weer… komt gewoon omdat het je opvalt en eerder niet…



Liesje: vind het echt onwijs balen voor je… :hug: een dag te vroeg in je cyclus? Is er trouwens na je operatie een soort van afgesproken hoe lang jullie het zonder medische hulp zouden gaan proberen? Of was dat helemaal niet aan de orde? Hoop dat je snel weer een klein beetje onder je steen vandaan kunt komen…



Ik ga even bodypumpen, even weer wat afleiding :smiley:

@DA: Whaaaah, helemaal super zeg!! Gefeliciteerd, nu maar hopen op een geweldige zwangerschap!!! :inlove:

Moet wel eerlijk bekennen dat ik even een steek van jaloezie voelde hoor, toen ik je berichtje las hoor. :oops:



@Liesje: Potverdikkeme meid, snap dat je het effe helemaal zat bent. Dikke knuffel. :hug:



Wij zijn dus weer terug van ons weekendje weg. Na de slechte recensies gingen we echt uit van het ergste, maar we hebben een heerlijk weekend gehad. Het appartement was verre van luxe en het tokkiegehalte op het park was erg hoog hihi, maar dat mocht de pret niet drukken. We zaten op de begane grond direct aan een strandje waar Evi heerlijk heeft zitten scheppen, terwijl wij met een boekje in het zonnetje zaten. Aan de andere kant liep je zo het bos in, waar ik eindeloos met de honden gelopen heb rondom prachtige meren. Het zwembad was erg druk maar wel heel leuk met veel glijbanen. De eerste dag was Evi zo hieperdepiep dat ze alleen maar met wapperende handjes, keihard lachend door het zwembad heeft lopen hollen. Ze zag zoveel dat ze niet meer wist waar ze allemaal moest kijken. Ze vond het helemaal geweldig en wilde eigenlijk niet meer naar huis.

Als hij nog een keertje op vakantieveilingen staat is het zeker voor herhaling vatbaar, maar de volle prijs zou ik er nooit voor neerleggen.

Ik had echt nergens last van! 1 keer (zaterdagavond) wat steken in mijn borsten gehad. Nu ik weet dat ik zwanger ben doen mijn borsten pijn en is mijn onderbuik wat opgezwollen. En last van maagzuur.



Vanmorgen werd ik wakker en ineens dacht ik: ‘oja, ik ben zwanger’ en voelde me zo happy! Vorige zwangerschappen was ik erg misselijk, hopelijk blijft dat me bespaard.



Ik hoop dat jullie me snel volgen!!

Goedemorgen allemaal!



Hoe voel je je DA?

En jij Liesje?



Ben je zo blij voor de een, zo sneu vind ik het voor de ander… Het is iedereen zo gegund!



Zit ik vanmorgen te testen op het toilet voor die Persona, krijg ik me toch een bloedneus. heb dat nooit??? Moest ook niet niesen ofzo, voelde gewoon ineens nat… Huh? Bloed?



Maargoed, ik had op internet gevonden dat je de teststaafjes van persona ook als zwangerschapstest kan gebruiken. Ik zag er niets aan vanmorgen maar ik heb natuurlijk geen vergeijkingsmateriaal omdat het de 1e test was Ik heb daarentegen ook heel vaak gelezen dat je het niet als zwangerschapstest kan gebruiken dus aan die info heb ik niet veel…



Wel vond ik genoeg over bloedneuzen:



Wanneer kan je een bloedneus krijgen?

Het kwaaltje kan al heel vroeg tijdens de zwangerschap voorkomen. Daardoor wordt een bloedneus vaak als een voorteken van zwangerschap gezien.




Vriendje komt vandaag weer thuis dus we gaan morgenochtend testen want kan echt niet langer wachten meer !!!



Fijne dag vandaag!

Spannend Kaatje!!! Ik duim heel hard!!

Oh we postten tegelijk DA :slight_smile:

Estha en Maria, hoe is het met jullie??!



Suzanne, welkom terug, fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie weekendje weg!

Oja en ik heb sinds donderdag zo’n hoofdpijn… Wil geen paraceta nemen voor het geval dat maar tegen het einde vd dag kijk ik zowat scheel (bij wijze van spreken) :think:

paracetamol mag gewoon hoor! Bij mij werkt dat niet dus ibuprofen neem ik altijd en dat mag niet.

Spannend hoor!! Ben heel nieuwsgierig voor je!!



liesje,

gaat het een beetje meis?

Niet onder je steen blijven hoor… :hug:



suzanne,

klinkt idd alsof je het lekker hebt gehad! Heerlijk joh!



hier geen klachten meer :shifty: beetje gevoelig bij mijn bekkenstreek… maar veen pijn meer zoals afgelopen vrijdag…

@suzanne fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad!

@kaatje ben benieuwd!

@nicole :think: ik duim voor je!



Ondanks dat ik natuurlijk jullie allemaal gun had ik het ook wel even moeilijk toen DA poste dat ze zwanger was. :oops:



Maar in de loop van de dag mezelf er een beetje overheen gezet. Ja, zegt Ben komt omdat je op dat Forum zit, wordt je alleen maar deprie van. Nou zei ik om me heen zijn ook zwangeren en dat is net zo deprie.



Dus ik ga lekker zwemmen om te ontspannen. Kom lang de verloskundige praktijk…denk he dat lijkt de onderbuurman wel…en dat is mijn onderbuurvrouw. (nou met ik even vertellen dat ze een uurtje eerder kwam vragen of ik even een uurtje op mijn schat van een onderbuurjongen wilde letten omdat ze dan even boodschappen konden doen, maar dat ging niet want ik ging zwemmen)

Ja en toe was voor mij de link snel gelegd. Moet zeggen dat ik wel even wat tranen heb moeten laten… Maar daarna buuf meteen gevraagd en de echo gezien ze is 9,5week zwanger…



Vindt het heel leuk voor haar, maar ook wel moeilijk, ze was ook sinds januari bezig, maar zal tegen hun vrolijk blijven natuurlijk… Hoop maar dat ik (en de rest hier natuurlijk ook) snel zwanger ben… :pray:



(o ja een bijna zinlose opmerking…maar ben nogsteeds niet ongi, krijg nou wel wat zeurend gevoel in onderbuik en zij…ik wacht af)

begrijp je helemaal hoor kim.



ookal is dit onze 2de babywens… Je blijft jaloers op vrouwen die wel zwanger zijn of het binnen 1 keer lukt. :roll:



Vind het dapper van je dat je het gevraagd hebt aan je buuf. Anders blijf je ermee rondlopen en zou je haar misschien zelfs kunnen gaan vermijden. Terwijl je net aangeeft dat ze een schat van een kind al hebben.



ben toch wel benieuwd wanneer je ongi komt… ontpillen is raar!

Heb je lang anticonceptie gebruikt?? Weet het even niet meer :oops: .



Veel sterte meis! :hug:

Ja ik kan ook heel goed met ze opschieten zijn echt schatten dus wilde inderdaad voor mezelf het risico niet lopen dat ik ze ging vermijden.



Ik denk dat ik 9 of 10 jaar de pil heb geslikt ofzo? weet het ook niet meer precies. Dacht dat ik 15 was. :eh:

Maar we zijn nu al een half jaar getopt dus dat stomme :evil: grblm ontpillen mag nu wel eens afgelopen zijn!

Maar daar heb ik niks over te zeggen…dus maar weer wachten.

@Kaatje: Spannend joh, zou super zijn als het deze ronde raak was. :inlove:

Enne paracetamol mag je gewoon nemen hoor, ook als je zwanger bent.



@Kim: Ik begrijp je gevoel helemaal hoor, het is ook moeilijk. Als je eenmaal de beslissing genomen hebt dat je graag een kindje wil, dan is dat afwachten gewoon heel moeilijk, maar in de meeste gevallen hoort het er gewoon bij.

Ik heb dat ook, al ben ik vanmorgen door een telefoontje weer even met beide benen op de grond gezet. Mijn zusje belde helemaal van slag op dat haar buurjongetje van 11 jaar gisterenavond voor zijn huis is doodgereden. Zijn vader stond toevallig voor het raam naar buiten te kijken en zag zijn eigen kind door de lucht vliegen. Twee buurmannen hebben hem gereanimeerd tot de ziekenauto kwam, maar het heeft niet mogen baten. Ook mijn zus heeft het mannetje zien liggen in een gigantische plas met bloed en een onherkenbaar beschadigd gezichtje. Daarna heeft ze de ouders opgevangen die helemaal hysterisch aan het gillen waren, dus het heeft er even flink ingehakt bij haar, ze had nu nog een bibberstem van alle emoties.

Dan heb ik wel weer even zoiets van wat zeur ik nou. Ik heb verdikkeme een gezond en prachtig meisje op de bank zitten en hun ventje ligt in een kist. Dus ja, ik ben weer even op de planeet.