@suzanne bah wat heftig! :kaars:
Nou zeg, het gaat echt lekker hier. Toen we zaterdagmiddag naar ons vakantieadresje reden zag Evi een meisje op een paard over het fietspad rijden. Evi nog helemaal: “Oooh paard, mamma paard”. Nu lees ik net op internet dat dit meisje van 14 jaar ook is overleden. :shock:
Haar paard is uitgegleden en het meisje is heel ongelukkig met haar hoofd op de weg terecht gekomen. Uiteindelijk is ze gisteren toch overleden.
Ben weer onder mijn steen vandaan. Sta er niet van te kijken dat mijn menstruatie een dag eerder is begonnen, had ook een dag eerder mijn eisprong.
Wat vreselijk voor die ouders, je kind verliezen is erg maar als het voor je ogen gebeurd lijkt me helemaal afschuwelijk.
Van dat 14 jarig meisje heb ik zojuist gelezen. Brengt me weer met beide benen op de grond dat ik 3 jaar geleden onwijs geluk heb gehad.
Ik zie ook overal om mij heen allemaal zwangere vrouwen of vrouwen achter een kinderwagen met een pasgeboren baby ook om me heen raakt de een na de ander in verwachting. En als ik dan weer iemand hoor die ongewenst zwanger is geraakt dan gaan mijn nekharen overeind staan.
Als ik in september nog niet zwanger ben mag ik weer terug naar de gyn om te kijken wat we gaan doen. Hoop natuurlijk van harte dat dat niet nodig is.
Kaatje, spannend morgen!
Voor de dames met een aankomende NOD ook natuurlijk.
@ Suzanne: jeetje wat heftig zeg!! Krijg er helemaal rillingen van…
Hier vanmorgen weer een zeurend gevoel in mn buik dus was alweer bang dat het eraan zat te komen maar tot op heden nog niks… als ik weer uitga van 32 dagen zou ik morgen ongesteld moeten worden. Hopelijk dus niet maar ik ga maar uit van wel dan kan het altijd meevallen…
Vriendlief is ons kleine meisje ophalen van het KDV dus ik ga nu even een lekker pasta’tje koken!
Iedereen fijne avond!
dus morgen een testje doen???
Spannend Estha, ik duim voor je!!
En ik snap het wel hoor meiden… Ik ben super blij maar ik weet ook dat er meiden zijn bij wie het al zo lang duurt!! En ik gun het iedereen met heel mijn hart.
Ik strooi wat hormoontjes rond
:: ::
Vang ze!!
Ik hoop echt dat jullie me snel volgen!
:**:
Ik hoop dat ze werken!
Hoop ook dat ze werken!
Eh nee, mocht er morgen niks zijn, dan ga ik zeker nog niet testen. Dat doe ik echt niet nog een keer. Dan zal ik op zn vroegst zaterdag een test doen. Maargoed, vooralsnog ga ik er gewoon vanuit dat in ongi word morgen.
verhalen… dat is echt ondenkbaar en moet het vreselijkste zijn wat je als ouder kan overkomen, je kind overleven…
Wat is er 3 jaar geleden gebeurd Liesje? Of wil je dat niet vertellen?
Hier vanmorgen een vette negatieve test… Bah ergens wist ik het wel. Had me er al op ingestelt dat het deze maand ook niet was gelukt. Maar gister door die bloedneus was mn hoop weer helemaal terug… Kan het niet helpen maar ben er behoorlijk teleurgestelt van… Volgens mn vriend was het gewoon te vroeg en moet ik vrijdag of zaterdag gewoon nog s testen…
Blegh, geen lekker begin van de dag… Ff schouders recht en weer doorgaan, maar nog even half uurtje niet
Fijne dag allemaal!
Kaatje, tuurlijk wil ik het vertellen, 3 bijna 4 jaar geleden ben ik tijdens het springen van mijn paard gekletterd en op mijn rug terecht gekomen, ben met heel veel pijn opgestaan en door iemand naar de huisarts gebracht deze heeft mij direct doorgestuurd naar het ziekenhuis voor foto’s maar het ziekenhuis vond dat niet nodig, na een aantal dagen met nog steeds veel pijn ontdekte ik een rare uitstekende ruggewervel, ik terug naar het ziekenhuis om toch nog foto’s te laten maken, daar kwam uit dat ik een fractuur in die wervel had, mijn wereld stortte in toen ik te horen kreeg dat ik de daarop volgende maanden een soort korset moest dragen. Gelukkig is het helemaal goed gekomen en heb ik er niets aan overgehouden maar voor hetzelfde geld had ik nu in een rolstoel gezeten.
Balen dat je test neg. was, idd over een paar dagen nog een keer testen.
Oei, dat was schrikken idd! Gelukkig is het allemaal goed gekomen!
@liesje jeeh dan heb je inderdaad echt een engeltje op je schouder gehad hoor!
@kaatje balen van je test ik wacht met je af!
@Estha spannend!
Dames vraagje…Ik wil mezelf geen onterechte hoop geven maar begin nu wel een beetje te twijfelen aan mijn lichaam.
Ik ben nogsteeds niet ongi (wat een verassing :roll: ) Zit dus op 43 dagen. Maar heb al een aantal dagen ongi pijn in mijn onderbuik, krampjes en onrust, ook wat pijn in mijn onderrug, ben doodop al een aantal dagen, voel me met vlagen niet lekker, en vanmorgen dik, wit, dradig slijm…???
Zijn dat geen zwangerschapskwaaltjes of ben ik nou helemaal gek? Maar maandag was de test gewoon negatief, dus is er uberaubt nog een optie dat ik toch zwanger ben?
Ik ga er nogsteeds vanuit dat ik ongi moet worden, maar zoals ik meestal als ik hoop zwanger te zijn wordt overspoeld met ongi klachten, zo van ‘geloof nou maar je bent echt niet zwanger’.
Zo wordt ik nu wachtend op mijn ongi, overspoeld met zwangerschapsklachten?!?!
O ja en ben misselijk, dus ga even iets eten.
Kan een van jullie hier iets mee? misschien ervaring uit vorige zwangerschap?
Kim, misschien moet je bloed laten prikken. Je verschijnselen komen volgens mij wel in de buurt van een evt. zwangerschap. 43 dagen cyclus is ook wel heel erg lang. Kan me voorstellen dat je een punthoofd krijgt van deze onzekerheid.
tuurlijk is er een kans dat je eisprong pas heeeeeel laat was. :inlove:
Dat komt vaker voor (mezelf). Ik dacht dat ik bijna 12 weken was en dat was 9 weken en 3 dagen bleek uit de echo.
Ik ga duimen meis!
kaatje,
wat balen meis. :hug:
Probeer het inderdaad over een paar dagen nog eens!
DA,
ik vang ook wat hormoontjes… :**: mag van vriendlief op zijn verjaardag testen (iets te vroeg 28dagen) en zondag nog eens. Spannend!
liesje,
wat een verhaal!
Dan besef je inderdaad hoe mazzel je bent! :shifty:
Maar als mijn eisprong veel later was dan 15 mei dan hebben we niet meer geklust dus dan kan ik toch niet zwanger zijn…
ik weet het niet. Ik kijk het aan tot het eind van de week dan doe ik nog een test en anders bel ik volgende week de HA maar eens.
o ja… als er niet geklust is kan dat niet nee… :oops: sorry…
maar is het mogelijk dat de test gewoon pas heel laat positief aangeeft? heb ik namelijk ook al eens ergens gelezen. voor hetzelfde geld wordt ik morge ongi maar dan houdt het snel op. Maar die klachten vind ik zo raar. :think:
geduld is een schone zaak :naughty:
Kim;
Wat vreemd zeg! Kan me voorstellen dat je er gek van word. Ik vind elke cyclus van gemiddeld 30 dagen al lang duren maar bij jou zijn ze wel erg lang.
We zouden gewoon een paar keer per maand een eisprong moeten hebben hoeven we niet zo lang te wachten.
Las op internet site over Preseed. Een glijmiddel dat geen belemmeringen vormt bij een kinderwens. Kan ook bevorderend werken als PH van slijmvlies niet in orde is of bij vaginale droogte. Voordeel is dat de zwemmers makkelijker omhoog komen door samenstelling van het middel.
Heb het gekocht bij de apotheek… Jullie horen de 26 ste of het effect had haha! Op de site staan ook ervaringen van gebruikers. Het middel zorg er volgens mij niet voor dat je sneller zwanger word maar de condities in de vagina worden optimaal voor het zaad wat positief effect kan hebben en schijnt erg fijn te zijn tijdens het klussen;)
Geniet van jullie avond!
Kim, ik hoop dat je toch nog positief test!
Maar ik had vorige ronde ook zoveel kwaaltjes en pas na 42 dagen ongesteld.
En dit keer dus helemaal geen kwaaltjes.
Toch duim ik voor je! En voor de anderen!!
Hallo allemaal, vandaag gewoon netjes ongesteld geworden! Baalde (nu eigenlijk nog steeds) er wel even stevig van maar goed het is pas ronde twee!! Heb de hele dag in een meeting gezeten voor mn werk ben net thuis en werd dus eind vd ochtend ongesteld… Nu heb ik voor de tweede keer wel een cyclus van 32 dagen en dus op dag 19 mijn eisprong gehad (was ook zo volgens de testjes). Dus wel fijn dat het regelmatig is. Als dit doorzet, dan is mijn volgende NOD op 9 juli, dussssssssss we gaan dr weer voor! Moet dit weer even van me afzetten… Gaat lukken! Even een blik geworpen op mijn kleine lieve slapende meisje en dat maakt alles weer goed! :inlove:
Kim: tja die klachten had ik ook en heb ik wel vaker als ik ongesteld moet worden… Maar tis wel balen dat je niet weet waar je aan toe bent…
Kaatje: balen van de negatieve test!