@Liesje: Zoo, dan heb je idd geluk gehad zeg.
@Kaatje: Balen van je negatieve test.
@Estha: Tja, tis toch altijd weer ff slikken als je ongesteld wordt he. Stiekem hoop je er toch iedere maand weer op.
@Nicole: Spannend, zou een leuk cadeautje zijn. :mrgreen:
@Kim: Kweenie, moeilijk hoor. Ik had vorige maand ook zoveel zwangerschapsklachten, misselijk, maagzuur, pijnlijke borsten, maar toch werd ik gewoon ongesteld.
@DA: Thanks, ik vang er ook een paar, wie weet helpen ze. :: ::
Ik denk overigens niet dat het deze maand raak gaat zijn, ik weet niet waarom maar dat gevoel heb ik gewoon. Ik houd ze gewoon vast voor de volgende ronde.
Gisteren op vakantieveilingen 4 kaartjes gescoord voor het Sprookjesconcert op 2e pinksterdag. Daar ga ik samen met mn zus, haar dochtertje en Evi naar toe, een echt meidenuitje haha. :mrgreen:
Vandaag maar weer eens flink aan de sop en ik moet nog strijken bah bah. :? Ik moet ook nodig weer eens kinderspullen uitzoeken, fotoĆĀ“s maken en het op MP zetten, want ik ga echt niet alle spulletjes bewaren voor een evt. tweede. Hebben jullie wel alles bewaard?
Ja, wij hebben alles bewaard voor een jongen en meisje dus!
Op zolder staan zoān 10 dozen baby/kinderkleding.
De wieg staat op zolder, kinderwagenbak, wipstoel, enz.
Dit keer wil ik graag een andere kinderwagen dus die ik nu gebruik ga ik schoonmaken en verkopen.
Estha, hĆĀØ balen zeg! Maar super dat je zoān regelmatige cyclus hebt!
Op naar de volgende ronde!
Tja, die luxe heb ik dus niet. Ons arkje is niet groot en we hebben geen kelder of zolder. We hebben wel een piepklein schuurtje, maar die staat al bomvol. Alles bewaren is voor ons gewoon geen optie, maar gelukkig hangen de winkels vol mocht het zover komen. :mrgreen:
Hey allemaal!
Ik vind het zo vervelend voor jou Kim. Wel klachten geen ongi en ook geen positieve test en dat allemaal op zoān lange cyclus. Snap heel goed dat je er moedeloos van wordtā¦ En dan zit er ook nog eens niets anders op dan afwachtenā¦ Sterkte meis
Succes met dat Preseed Puck! hoe is het met je rug?
Jammer dat je ongi bent geworden Estha. Logisch dat je er ff van moet slikken maar wel super fijn zoān regelmatige cyclus, daar kan je tenminste van op aan! Op naar de volgende ronde!
Nou ik ga morgenochtend nog ff een testje doen. Zal wel niets zijn, geen klachten en ook geen spontane bloedneus meer gehad. Ik denk dat die bloeding op dag 21 gewoon een vroege ongi was maar just in caseā¦ Ga vrijdagavond uiteten en misschien daarna op stap. Heb wel weer s zin in een glaasje als ik dan toch niet zwanger benā¦
Grt Karen
Lees net bij de decembermamaās 2011 dat Selkas in verwachting is van een tweeling.
Selkas, van harte gefeliciteerd.
Reageer morgen wat uitgebreider.
Welterusten.
hey meiden.
Even snel een update: een negatieve test vanmorgenā¦ :shifty:
Dus of ik ben te vroeg of ik word gewoon ongi (hopelijk over niet al te lange tijd dan).
xxx
ik ga de verjaardag van mijn man vieren! Tot morgen!
Selkas een tweeling, zo hee! Gefeliciteerd!
Ik hoop met je mee Nicole dat je te vroeg was! Van harte gefeliciteerd met je Man, fijne verjaardag!
Hier ook een negatieve test maar dat verwachtte is dus al. Op naar de volgende ronde!
Ik wens jullie alvast een fijn weekend!
Ik hoop dat jullie te vroeg hebben getest!!
Selkas een tweeling, wat leuk!
He shit Nicole en Kaatje, hopelijk te vroeg getest. Ik duim nog even door.
Gefeli met je vent Nicole! :mrgreen:
Leuk dat Selkas in verwachting is van een tweeling zeg. :inlove:
Als je dit leest GEFELICITEERD!!, maar ik denk niet dat we haar, Claudia en Maria hier nog terug zien hoor.
Bijna weer een heeeerlijk lang weekend. :dance:
Morgen ga ik met mn moeder, nichtje en Evi (en misschien pappa en mn neefje) naar het circus. Volgens de andere mammaĆĀ“s van psz was het superleuk, dus we gaan toch maar. Ik wilde eigenlijk niet gaan, omdat we pinksterenmaandag ook al naar het sprookjesconcert gaan en de 26e naar het zomerfestival van Studio 100. Die kleine meid heeft een drukke agenda in juni hihi.
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Een heel bericht getypt toenstraks maar staat er niet op! Stomme telefoon!
Maar goed dan maar even opnieuw.
Wauw selkas een tweeling helemaal geweldig! :inlove:
Nicole en kaatje balen van de testen! :evil: hopelijk te vroeg maar anders op naar volgende maand (hopelijk snel!)
Suzanne hoezo maria niet meer? Is die naar een andere groep overgestapt?
Hier vanmorgen toch nog maar een testje gewaagd maar helaas. Hoop dat het wachten nu snel voorbij want ben het nu zat.
Balen van alle negatieve testen! Op naar de volgende ronde, voor jou ook snel hopelijk Kim!
Ik ben al niet meer ongesteld! Echt te raar, ben amper 1,5 dag ongesteld geweestā¦ dat heb ik nog nooit meegemaakt. Meestal 4 of 5 dagenā¦ :think:
Suzanne: allemaal leuke uitjes voor de boeg. Ben benieuwd hoe dat sprookjesconcert was, wat is het precies?
Vandaag lekker dagje met mn kleine meisje. Gedanst op K3 en Kabouter Plop, hahahaha, ze ging echt rondjes draaien, zo lang dat ze er bij neer viel omdat ze er duizelig van werd!
Ben er trouwens sterk over aan het nadenken om mn studie Gewichtsconsulent in de ijskast te gaan zetten. Ik dacht dat ik dat er wel even bij zou doen (naast mn job van 3 dagen) maar valt vies tegen, met name omdat het eerste gedeelte zulke droge stof is, alleen maar stampwerk en dat lukt niet altijd meer na een drukke dagā¦ en dan wil je ook nog weleens relaxenā¦ Ga ook een afspraak met mn leidinggevende inplannen aangezien mijn ouderschapsverlof afloopt eind september en ik graag 3 of 3,5 dag zou willen blijven werken maar ik weet niet of ze daar mee akkoord gaanā¦ ik begon daar 5 dagen, na mn bevalling 4 en later 3 omdat ik meer bij J.oy wilde zijnā¦ pffff tis ook een nieuwe leidinggevende en ik weet niet zo goed wat ik aan hem hebā¦ mn vorige leidinggevende zou ik het allang mee besproken hebbenā¦
Ik ga maandag en dinsdag met mn moeder naar Kijkduin, NH hotels (ook via vakantieveilingen), had ik haar voor moederdag gegeven. Even samen weg als bedankje voor al het oppassenā¦ Nu wachten tot vriendlief klaar is met werken en ik ga zo toch maar de finale van Xfactor kijken hoor
Fijne avond iedereen!
lees hier de berichten weer even, ben een week niet actief geweest omdat het forum mijn account had gedeacitiveerd omdat ik mijn email adres had gewijzigd.
zie een zwangere erbij !! gefeliciteerd DA een februari mama leuk zeg :D:D
verder hoop ik zo daar jullie snel volgen, baal echt voor jullie dat het zo lang duurtā¦ :: :: :: :: :: :: :: ::
hoop dat ze helpen voor jullieā¦
verder gaat het hier wel goed, ben inmiddels al 14 weken zwanger en heb het idee dat ik me stukje bij beetje beter ga voelen, de moeheid is nog heel erg maar de misselijkheid en duizeligheid worden minder.
Mijn eetlust is nog wel minder, dus kom echt heel weinig aan maar mijn buik begint echt te groeien :D:D:D
heb nog nooit zoveel soep gegeten als de laatste weken hahaā¦
@Claudia: fijn dat de misselijkheid en duizeligheid minder worden!
Je schrijft dat je het jammer vind dat het allemaal zo lang duurt bij ons maar wij zijn eigenlijk nog maar net bezig dus dat valt allemaal reuze mee! Bij jou ging het gewoon mega-mega snel!
hoi meiden, ff snel met mn tel, reageer later uitgebreid. Heb t erg druk gehad laatste weken met het voorbereiden van de verhuizing en afronding lopende zaken op school. Maar ik ben dr nog!
Sorry meiden, dat ik zo lang niet ben geweest. Zoals ik net al zei, heb ik het druk gehad. We krijgen natuurlijk binnenkort de sleutel dus we moesten nog het nodige regelen. En het einde van het schooljaar komt in zicht, dus ik moest ook een hoop dingen afronden. Daarbij ben ik ook nog een week vrij ivm de verhuizing dus dan moet alles dubbel zo snel. Maarā¦ ik ben dr weer een beetje.
Nu mijn reacties op jullie:
@Puck, hoe is het meis? Knap je al een beetje op?
En net als jij zie ik overal zwangeren in mijn omgeving of mensen met jonge kinderen. Dan wil ik ook zo graag. Ik herken het dus!
@Liesje, wat balen dat je weer op rood ging en onder een steen moest kruipen. Hoe is het nu met je?
WAt een heftig verhaal met je paard! Rijd je nu nog paard of ben je er sindsdien mee gestopt?
Wel slecht zeg dat ze in eerste instantie geen fotoās wilden maken! Terwijl je toch gewoon een breuk had.
@DarkAngel, Gefeliciteerd!! WAt goed joh!
Ennā¦ ik heb, hopelijk, wat van je hormonen gevangen!! :**:
@Kimstroom, super irritant dat je nu weer geen duidelijkheid hebt deze maand en dat je weer zo veel dagen overtijd bent (geweest). Zou wel eens fijn zijn als je wist waar je aan toe bent!
Ook erg vervelend lijkt het mij om aan alle kanten geconfronteerd te worden met mensen die wel zwanger zijn of zwanger worden en het bij jou zo veel tijd vraagt en je cyclus ook niet mee werkt!
@Nicole, wat vervelend dat je buik zo aan het zeuren was! Is het nu over of nog steeds? Balen dat je zwtest ook niet bevestigd waarom je buik zo aan het zeuren was/is.
Ik herken heel veel in je verhaal van jeuk, last van je bekken, en pijnlijke baarmoeder tijdens het klussen. Ben benieuwd wat er bij jou uit komt?
@Estha, fijn dat de MRI goed was, maar hebben ze nu enig idee waar jouw duizeligheidsklachten vandaan komen?
Balen trouwens dat je toch weer ongi bent! Je klachten kloppen toch met wat er gaat gebeuren! Goed wel dat je er verder zo positief in staat!
@Suzanne, wat goed dat je het probeert zonder ovusticks! Ga je dat volhouden denk je?
Wat fijn dat jullie, ondanks de slechte recensies, zoān goed weekend hebben gehad. Weer even helemaal bijgetankt?
Volgens mij ben je super handig met vakantieveilingen.nl moet er denk toch maar eens gaan rond neuzen.
@KArin, ik ben best tevreden over de persona. HEeft deze maand mijn ei gevonden en de streepjes op de testjes gaven op een gegeven moment ook een LH piek aan, dus hij werkt als je het mij vraagt.
Je hebt wel een hoop, positief, verdachten klachten! Ben benieuwd!
Balen dat je test nu uiteindelijk nie tpositief blijkt te zijn!
@Selkas, gefeliciteerd met de tweeling!!
@Claudia, wat gaat dat snel zeg! Wel fijn dat je je steeds beter gaat voelen!
@hierā¦ ja wat zal ik zeggen.
Ik heb dinsdag 31 mei, waarschijnlijk, mijn ei gehad en anders de woensdag er op. Beide dagen hebben we geklust en daar heb ik wel buikkrampjes van gehad.
Maar maandag en dinsdag (6 en 7 juni) best wel buikkrampjes gehad weer die uitstraalde naar mijn liezen en het bovenste stuk van mijn bovenbenenā¦ Dus het leek wel innestellingā¦ maar ja zeker weten doe je het niet.
Dinsdag had ik het zo gehad dat ik een testje, dat ik over had van de persona had gepakt, en toen zag ik dat mijn LH weer was toegenomenā¦ Terwijl ik op donderdag een haast witte test had.
Woensdag en donderdag geen last gehad en ook niet ongi geworden. Donderdag zou, op basis van mijn vorige cyclus, mijn nod zijn.
Vandaag een weeĆĀÆg gevoel in mijn bovenbenen en in mijn onderbuikā¦ kortom ik weet het niet.
Wat me wel opvalt is dat mijn huid weer vet is :evil: en mn borsten een beetje gezwollen lijken. Maar ja dat kan natuurlijk ook als je ongi moet worden en ik zit nu op 9/10 dpo en dat is dus ook niet zo ver verwijderd van eventueel een ongiā¦ Dusā¦ spannend weer.
Mijn zusje en een vriendin denken overigens dat het raak is, maar het blijft gissen en onzeker totdat ik een positieve test in handen heb.
Hey Allemaal,
Net nieuw hier, sinds maart gestopt met de pil.
We zien wel dacht ik, maar ben er steeds meer mee
bezig, 3e ronde nuā¦
Verwacht eigenlijk niet zwanger te zijnā¦Niet heel
fanatiek āgeklusdā Maar je weet nooit natuurlijk.
Ik zal regelmatig hier even een kijkje nemenā¦
Hoi meiden,
Hier ook weer eens een berichtje van mij.
Alles gaat zijn gangetje hier, Milan is nu ook snachts zindelijk dus ik ben trots :inlove:
Ik lees dat Selkas zwanger is van een tweeling, gefeliciteerd !
Had verder gehoopt wat meer roze te zien hier maar helaasā¦ hopelijk snel goed nieuws van meerdere dames :thumbup:
Mijn NOD is 25 juni.
Ik spring er vanaf nu weer in en zal weer op jullie gaan reageren, succes allemaal meiden :-*
hey meiden!!!
Gister een super leuke dag gehad. Heel gezellig.
Heb de oude bolderwagen van mijn ouders gehad en die ga ik opknappen. Vind ik leuk om te doen en ik heb er ook in gezeten.
Heb momenteel ook een lichte zeur in mijn onderbuik dus we wachten het af. :shifty:
Kan ook nog steeds slecht naar de wcā¦
maria,
zoooo heb jij even een update gedaan hahaha
Het leid wel lekker af denk?
Ben wel benieuwd of je klachten terecht zijn!! en je vriendinnen ook gelijk krijgen! Hoop het wel voor je!
Die klachten zijn wel vervelend he?!
Ik hou mezelf ook voor: geen klachten= zwanger en klachten = niet zwanger. Zo was het bij tess ook. Dus ga er vanuit dat ik echt te laat was met klussen en dat ik gewoon mijn ongi krijg.
hey mijke!!!
GEzellig dat we weer een nieuwe lid van onze groep hebben!
En je hebt maar 1 goede zwemmer nodig dus elk uur klussen heeft toch geen zin hahaha DUIMEN voor je!! :-*
hey claudia!!
Wat lekker dat je over die 13 weken grens bent zeg!! ZOOOO JALOERS!! haha :inlove: :inlove:
en je klachten worden minder! Wat heerlijk zeg.
Hebben jullie ook al geshopt? Zoals nieuwe babysokjes ofzo?? :inlove: Vind ik zoooo schattig! ZO klein!!
HEY estha,
maar 1,5 dag?? Waar mag ik tekenen!!???! haha dat wil ik ook!! Maar hou het wel in de gaten. Want misschien was het geen ECHTE ongi!!
klinkt inderdaad alsof je het heel druk hebt met van alles! Denk je wel om jezelf?!
Veel plezier bij kijkduin!!
kim,
Pffff snap het meis.
Hoe lang duurt het nu ondertussen?
toevallig al de assistente gebeld over wat het advies van je eigen huisarts is? Sommige huisartsen zijn sneller met doorsturen dan andereā¦
dikke knuf :hug: !!! Ik denk aan je!
hey suzanne,
veel plezier in het weekend! Ben al heeeeeeel lang niet naar het circus geweest! Leuk hoor!
En festival van studio 100! zag het op tv maar mijn meisie vind ik daar ff te klein voor!
Leuk om naar uit te kijken in ieder geval!
Wij gaan misschien naar sprookjesbos enkhuizen maandag. Gezellig een dagje weg met die kleine!! :dance:
kaatje,
Een negatieve testā¦ wat een stom moment he?!
Ken je dat : je kijkt die 2 de streep er zowat zelf op hahahaha
En ben je ook al ongi ondertussen?? Ik nog nietā¦ Maar wel een zeur onderinā¦ :doh: Dus we gaan samen naar de volgende ronde denk ik zo maar!
DA,
hoe gaat het met je?? Lekker aan het genieten??
Wanneer is je eerste echo? Of heb ik daar overheen gelezen? (er is zoveel geschreven!!)
hey cindy!
leuk je weer terug te hebben, druk aan de klus zie ik?! :lol: haha
Hoe gaat het verder met je??
Heerlijk dat hij zindelijk is joh! Scheelt toch weer!! :thumbup:
Nou meiden!!
Op naar meer roze!!! :inlove:
Even snel een berichtje van mij. Heb nog een hoop te doen vanmorgen voor de visite voor mijn verjaardag komt (was woensdag jarig). Weer een jaar erbij, wat gaat de tijd toch snel. Het is dubbel feest vandaag, we zijn 2 jaar samen.
Meike welkom bij ons gezellige clupje.
Het zit ons allemaal niet mee! We willen allemaal erg graag zwanger worden en het liefst gister nog.
Na mijn val met springen ben ik na mijn herstel weer gewoon gaan rijden, had een eigen paard en dan moet je wel. Springen heb ik echter nooit meer gedaan en zal ik nooit meer doen ook. Afgelopen maart heb ik mijn paard verkocht, had er niet meer zoān zin in en met de gedachten zwanger te raken en een kind leek het me beter ook voor hem om hem weg te doen. Hij heeft het nu ontzettend goed bij twee zusjes die helemaal dol op hem zijn en die hem meer aandacht geven dan ik ooit heb kunnen geven.
Van de week zal ik het lijstje weer eens aanpassen.
fijne dag allemaal.
Hey Maria en Claudia, jullie zijn er weer. Net als ik typ dat jullie waarschijnlijk niet meer komen hahaha. :mrgreen:
@Claudia: Heerlijk joh, lekker die 12 weken voorbij, minder misselijk. Nu kan het echt genieten gaan beginnen. Ben wel strontjaloers hoor haha.
@Maria: Zooo, druk druk druk lees ik. Zou super zijn zeg als je idd zwanger was. Ik duim met je mee. :thumbup:
@Estha: http://www.sprookjesconcert.nl
Raar joh, zo kort ongesteld zijn. Zou het dan wel een ĆĀ“echteĆĀ“ geweest zijn? Haha, jij ook actief op vakantieveilingen. Leuk he, om zo goedkoop aan dingetjes te komen. Vind het echt een sport om zo goedkoop mogelijk uit te zijn.
@Kim: Shit zeg, weer een negatieve test. Wat ontzettend balen dat je cyclus je zo in verwarring brengt. Dikke knuffel. :hug:
@Mijke: Gezellig, een nieuweling erbij. Welkom hier!
@Cindy: Hey, je bent er ook weer. Super joh, dat je ventje zindelijk is. :thumbup: Bij Evi wil het allemaal nog niet erg, ook niet overdag. Hoe lang duurde dat bij jou?
@Nicole: Fijn dat een leuke dag hebt gehad gisteren. Ik begrijp wel dat je jouw meisje nog te klein vind voor het zomerfestival hoor, maar ja over een maandje wordt Evi alweer 3 jaar. Zuchtā¦wat gaat de tijd toch snel. Balen dat je nog steeds buikklachten hebt.
@Liesje: Gefeliciteerd!!! :-*
We hebben vanmorgen alvast de kaartjes voor het circus opgehaald, anders staan we straks vanmiddag heel lang in de regen in de rij. We mochten gewoon tussen alle dieren doorlopen en ze aaien, was zo ontzetten leuk. :inlove: De giraf loopt daar gewoon los over het terrein, blijkbaar loopt tie niet weg. Evi heeft de olifanten gras gegeven, dat pakten ze aan met hun slurf, nou dat was echt prachtig natuurlijk. Zelf Chris ging gras staan plukken hahaha. Ook de kamelen moesten nog even lekker geaaid worden door Evi. Ik heb haar nu nog even lekker vroeg op bed gelegd, want de voorstelling duurt 2,5 uur dus dat is best lang. Ben heel benieuwd naar vanmiddag, volgens een andere mamma van het psz is het superleuk. Evi is al vanaf gisterenavond aan het stuiteren, die kan echt niet wachten. :inlove: