Ik kan toch niet wie-weet-hoe-lang mn leven on hold zetten. Misschien lukt het wel nooit om zwanger te worden. Wat dat betreft kan ik soms ook weer een hele nuchtere doos zijn, hoe moeilijk het het ook is.
We kunnen het geld goed gebruiken, want de spaarrekening is aardig geplunderd door alle dierenartsenkosten het afgelopen jaar. Dus ik ga gewoon door met solliciteren en hopelijk kan ik dan weer aan de slag als Evi naar de basisschool gaat.
Mocht het zwanger worden eerder lukken, dan blijf ik waarschijnlijk nog 4 jaar thuis en moeten we maar wat zuiniger aan doen. Baantjes voor weinig uren zijn gewoonweg niet te krijgen op dit moment, iig niet voor mensen van mijn leeftijd.
@ Suzanne nee we hebben er bewust voor gekozen om het geslacht niet te weten…wel spannend haha.
Goed dat je gesolliciteerd hebt! ben eens benieuwd! Ik zit nu in de ww tot aan mijn zwangerschapsverlof, echt waardeloos, moet twee keer per twee weken solliciteren. Allen zijn er nauwelijk (eigenlijk geen) leuke en passende vacatures EN wordt ik toch nergens uitgenodigd omdat ik zwanger ben. Dus dat hele sollicititeren slaat nergens op… :eh: dus. Ben blij dat ik na mijn verlof gewoon alleen nog hoef te solliciteren op serieuse opties (krijg maar 3 maanden ww dus na mijn verlof is die op)
Nicolle hoe is het met de kleine man? En hoe gaat het met zusje?
Ik zag dat april mama’s gelukkig compleet zijn! Dat wil zeggen dat ik over twee maanden al aan de beurt ben :shifty: :shock: komt toch wel snel dichtbij…vindt het allemaal wel erg spannend…
Puck en Liesje hoe is het met jullie zwangerschap? verloopt het goed?
Kim,
Met mijn kleine man gaat het super.
Hij is flink gegroeit. Zit zelf te rommelen met zere tepels. Ben benieuwd hoe lang ik het nog ga volhouden.
Voor jou word het inderdaad spannend! Weet nog dat ik zo blij was de 30 weken te hebben bereikt. En nu word kick alweer een maand. Pfffff waar blijft de tijd.
Suzanne,
Je hebt gelijk hoor. Geld is momenteel heel belangrijk. En werken vind ik ook leuk…
En die dierenarts kan idd lekker op vakantie van jullie centen. Dus je hebt nu met je dieren afgesproken dat ze het voortaan zelf betalen denk? Hihi :lol:
Ik vind het wel spannend hoor of je moeder gelijk krijgt. Ik duim echt voor je
Zie je wel dat pendelen gepiep is. :snooty:
Ben vandaag gewoon ongesteld geworden, een dag te vroeg zelfs. Begin het echt zoooo spuugzat te worden.
Ik heb overigens nog niets van mijn sollicitatie gehoord, houd jullie op de hoogte.
:evil: wat een waardelose p*kkenzooi zeg :evil:
Sorry een beetje last van plaatsvervangende kwaadheid voor je suzanne! :oops:
Jeetje zeg kan het nou niet eens een beetje meezitten?!
Hopelijk met de sollicitatie meer geluk, zou eens tijd worden voor je!
Nou lekker dan… :wall:
Vind het echt beroerd voor je Suzanne. :hug:
En wat zegt je moeder er zelf over (ben ik dan nieuwsgierig naar)
Sterkte.
En je sollicitatie ben ik ook benieuwd naar.
Hoe is het hier, nog nieuwtjes?
Nog geen nieuws over mn sollicitatie helaas. We wachten maar weer af en ik zoek ondertussen druk verder.
Na lang zeuren en vele klachten van vriendinnen haha, heb ik ook eindelijk maar eens een facebookpagina aangemaakt. Zou het leuk vinden om jullie toe te voegen. :mrgreen:
Je kan mij vinden onder nicole pauw-deugd
Ik heb liesje ook in mijn lijst. :-*
Verder geen nieuwtjes idd. Kick slaapt, eet, poept, plast en huilt haha
Af en toe een lachje. Dat begint nu te komen…
:inlove:
Ik heb jullie gevonden!! :dance:
En u bent geaccepteerd :mrgreen:
Jij was helemaal snel
Ik zit er bovenop! Haha. :mrgreen:
Hier weer ongi geworden… over een maand spiraaltje laten plaatsen dus manlief moet nog even geduld hebben haha
gister ook kraamfeest gehad! Was super gezellig! En zo fijn dat iedereen tegelijk kwam. Druk, en hup weer weg allemaal! Super hoor! Echt een aanrader voor mensen die niet zoveel met hun fam heeft als ik. Haha
En nog steeds ongi… zucht. Leuk! Ik weet datsex geen optie is tot spiraal geplaatst is, maar zo hebik dus nergens zin in! Grrrrrr :wall:
Verder genieten vanhet warme weer! Heeeerlijk! En jullie?
Nicole, balen dat je alweer ongi geworden bent en dat het nog flink doorzet ook, helemaal met dit warme weer.
Hier ben ik dan getrouwd en wel. We hebben echt een super dag gehad, gelukkig viel het mee met het weer dus hebben we mooie foto’s kunnen schieten
Ook even een zwangerschap supdate:
Met mij en de kleine gaat het ontzettend goed, afgelopen maandag weer naar de VK geweest, een vriendin is meegeweest en heeft het geluid van het hartje met de telefoon opgenomen dus die kan ik steeds even terug luisteren.
Ik ben flink aan het groeien, pas geen eigen broek meer, al een paar weken eigenlijk niet. Lange positiebroeken heb ik aangeschaft maar was even vergeten dat het ook zomer gaat worden en ik ook korte broeken nodig heb. Pas nog twee broeken van mezelf en kijk steeds even op Mp of ik daar geen tweedehands broeken vind.
Woensdag hebben we lekker de tuin aangepakt, allemaal nieuwe bakken en plantjes gekocht. Ook hebben we schitterende, althans vind ik zelf, box gekocht, wederom via marktplaats.
@Liesje: Wat zien jullie er prachtig en stralend uit. :inlove:
En wat een stoere bak!!
Fijn dat het met jullie kleine purkie ook goed gaat. Je bent al lekker aan het shoppen voor de kleine lees ik. Hoe is het met het kinderkamertje?
@Nicole: Zo raar is het toch niet dat je 4 dagen ongesteld blijft? Je bent gewoon veel te ongeduldig hahaha. :lol:
Ik heb nog steeds niets van die sollicitatie gehoord, dus ik ga er vanuit dat het niets gaat worden.
Gisteren ben ik met Evi voor het laatst naar het cb geweest, weer een periode afgesloten. Ze doet het allemaal super, flink gegroeid al blijft ze tenger voor haar leeftijd. Qua testjes die ze moest doen deed ze het beter dan haar gemiddelde leeftijdsgenootjes, dus jullie begrijpen deze trotse moeke zat te glimmen. :mrgreen:
Het was de eerste keer dat ze haar vaccinaties bewust meemaakt, maar ze deed het heel goed. Ze heeft niet eens gehuild, stoere meid.
Ik zit erover te denken om na deze maand weer een tijdje aan de pil te gaan. Het zwanger worden wil maar niet lukken en dat wordt emotioneel steeds moeilijker voor me, waardoor ik de laatste tijd erg slecht in mn vel zit. Bovendien speelt mijn acne weer behoorlijk op, daar had ik een speciale pil voor en ik voel me erg lelijk zo.
Wellicht is een tijdje ´babyrust´ goed voor me…
Nou, die sollicitatie is ook niks geworden. Kreeg vandaag de afwijzing in mn mailbox.
Liesje,
Je ziet er geweldig uit!
Suzanne,
Ik ben nog steeds ongi… :wall:
Vind er niks aan haha over 3 weken een spiraaltje laten plaatsen.
En balen van je sollicitatie :hug:
Ga je nu nog verder solliciteren?
Ben zeker van plan om verder te solliciteren ja, morgen gaat er weer eentje de deur uit. Alleen als ik zwanger zou worden, ga ik niet verder zoeken, maar dat zal voorlopig niet gebeuren (zie vorige post).
Nou hier dus een placenta die toch nog is achtergebleven. Nu moet ik alsnog onder narcose. Heb wel het begin van ons ventje dit keer kunnen meemaken, maar wat baal ik hier ontzettend van. 20 juni word ik geholpen. :shifty:
Wat een stilte hier.
De placenta is er dus uit…
Maar het gaat nog steeds niet goed met me.
Heb gister een MRI gehad van mijn hoofd en nek.
Ben benieuwd wat daar uit komt.
Zondag 2 weken terug werd ik niert lekker en viel mijn lichaam uit en mijn linkerkant werd dof… kon iedereen wel horen maar niet meer bewegen.
Mijn kleine man slaapt wel heel goed! Van 21:00 tot 8:00.
Heerlijk!
Vamdaag krijgt hij weer prikken. En ik kan niet eens mee. Werk een halve dag.
Mijn kleine meid is zindelijk! Die ook 's nachts droog dus daar ben ik super blij mee.