Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Jeetje Nicolle wat heftig! Jammer dat het allemaal zo tegenzit!. Ben je al lang weer aan het werk? Fijn dat de kinderen het goed doen, dat is in ieder geval iets.

Hier laatste loodjes, vind het langzaam wel spannend en toch ook wel een beetje eng worden… Verder gaat het met de beeb goed, ligt goed en is ingedaald. Met mij iets minder, veel bekkenklachten, loop buiten met krukken omdat ik al twee keer dor mijn bekken ben gezakt, dus ben nog maar weinig mobiel. Ook begint mijn buik me in de weg te zitten, kan bijna alleen nog a la all bundy onderuitgezakt zitten haha.

Ben eens benieuwd hoe lang het nog gaat duren (en hoe ik het allemaal ga doen)

Suzanne hoe gaat het?

Andere dames hoe is jullie zwangerschap?

Nicole, wat eng dat je je niet meer kon bewegen, raakte je niet in paniek?

Wanneer krijg je de uitslag van de MRI?

Hoop dat er niets ernstigs uitkomt!

Wat fijn dat Kick zo goed slaapt en Tess zindelijk is ook wel prettig.

Hier gaat het zijn gangetje, mag niet klagen. Deze week een weekje vrij gehad en nu nog twee weken werken en dan heb ik weer ruim twee weken vrij. Gaan in de eerste week met vrienden een midweek naar Center Parcs in Belgie en in de tweede week gaan we aan de babykamer beginnen.

@Kim: Je hebt een dochtertje! :dance:

Hoe is het allemaal gegaan, hoe is het met jullie. Vertel, vertel, vertel!!!

@Nicole: Heb je de uitslag van de MRI al?

Hoe is het nu verder met je?

Ik ben ondertussen via de huisarts doorverwezen naar een fertiliteitskliniek. We willen nog steeds allebei geen IVF of andere behandelingen, maar we willen wel graag weten of het uberhaupt mogelijk is om zwanger te worden. Eerste stap is bij mij diverse bloedonderzoeken en sperma-onderzoek bij manlief. Op 6 augustus moet ik naar de gyn voor de uitslagen en een lichamelijk onderzoek. Dan horen we ook of er nog verdere onderzoeken gedaan gaan worden.

Afgelopen woensdag heb ik een enorme dipdag gehad. Een vriendinnetje van me is (wederom binnen no time) zwanger van haar tweede. Ik kon even niet blij voor ze zijn en heb vreselijk gehuild. Soms vind ik het gewoon zo ontzettend oneerlijk. :cry:

Qua sollicitaties is er weinig nieuws onder de zon. De laatste tijd best veel brieven/mails verstuurd, maar alleen maar afwijzingen gehad. Momenteel is er gewoon weinig ivm de vakantie, maar eind augustus gaan we gewoon weer verder zoeken. Zodra alles met Evi goed loopt op de basisschool ga ik me ook inschrijven bij een uitzendbureau.

Van harte gefeliciteerd Kim!! Hoop dat alles goed met jullie gaat.

Nicole hoe is het nu met je? Hoop dat je je eindelijk wat beter voelt en echt kunt gaan genieten.

Suzanne, wat balen dat het nog niet gelukt is. Had zo gehoopt op betere berichten van je. Wel goed om toch de stap naar de huisarts te zetten. Hoop dat ze jullie na onderzoek positief bericht brengen. Weet helaas hoeveel stress het kan opleveren als het niet spontaan lukt. Hoop dat het jullie verder helpt en dat jullie wens wordt vervuld. Jeetje en ook geen positief bericht qua sollicitaties. Er moet nu gewoon even wat positiefs gebeuren bij jullie zodat je die negatieve dingen wat beter kan opvangen samen. Zal voor je duimen!!

Hier zijn gangetje. Met de baby alles goed maar zelf wel flink wat problemen. Veel last van mijn rug en benen en bijna continue harde buiken en buikpijn. Al de nodige uren doorgebracht aan ecg op de afdeling verloskunde. Gelukkig nog geen ontsluiting dus hopen dat het met rust nemen thuis goed blijft gaan en hij zeker nog een week of 6 blijft zitten. Kamertje is gereed alleen de plinten er nog op.

Kinderwagen besteld en verder het meeste in huis. We zijn er klaar voor!

Liesje hebben jullie leuke vakantie gehad? Ben benieuwt hoe het gaat met klussen op het kamertje. Wordt vast erg mooi!!

Geniet van deze mooie zonnige dag en we krabbelen

Ladies,

ff overleg, kreeg bericht van een moderator met het verzoek een nieuw deel aan te maken. Wat vinden jullie zal ik dat doen of zullen we het topic afsluiten? word nog zo weinig gebruik van gemaakt.

Kim, hier ook nog even van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Esmee. Hoe is de bevalling verlopen?

Puck, heb een heerlijke vakantie gehad ookal was het maar zo kort. Was voor het eerst dat we met deze vrienden op vakantie waren en dat is zo ontzettend goed bevallen dat we volgend jaar weer met zijn allen gaan, dan hebben zij ook gezinsuitbreiding gehad en gaan we met 4 volwassenen, 2 babies en een kleuter.

Babykamer schiet op, deze maandag en dinsdag houtwerk geschuurd, gegrond en geschilderd, gister behangen met mijn vader en zaterdag ga ik sauzen. Vandaag even een rustdag en morgen met mijn mams stof uitzoeken voor de wieg en een lapjesdeken die zij voor elk kleinkind maakt.

Volgende week gaan we voor laminaat kijken en dan kunnen de meubeltjes er in. Moet ook nog dubbelglas in maar dat kan later ook nog, voorlopig is de winter nog ver weg.

Met de zwangerschap gaat het prima, nog steeds weinig kwaaltjes. Vorige week met die warmte had ik wel erg veel last van dikke pootjes en sinds vorige week wat last van mijn schaambeen. Baby is een druk mannetje, geeft regelmatig feestjes in mijn buik.

onlangs een 3d echo gehad, wat bijzonder is dat zeg. Mijn man heeft ruim een half uur met open mond naar het scherm zitten staren.

Suzanne wat vervelend dat je nog steeds geen job hebt gevonden. Waarom ga je niet als gastouder aan het werk, papiertje is zo gehaald en wordt meestal door een gastouderbureau (deels) vergoed.

Wat fijn dat jullie huisarts jullie hebben doorverwezen voor nader onderzoek.

Wat een stoere meid die Evi, niet eens gehuild tijdens de vaccinatie

Nicole, ben ook benieuwd hoe het met je is? Zie je bijna niet op fb.

uhhh een nieuw topic hoeft van mij niet :oops:

ik heb de meeste op facebook en wie mij nog niet heeft en wel wil:

nicole pauw - deugd kan je me vinden!!

hier gaat het verder goed

mri was goed en 2 weken vakantie heeft me goed gedaan.

FF niks en mooi weer. Heerlijk gehad! Echt genoten!

ik hoor/merk het wel wat we doen met dit topic…

Suzanne,

van jou wil ik het graag blijven horen…of via fb of via een pb. Hoop dat je me op de hoogte blijft houden :-*

de rest kan ik vinden bij de aankomende mama’s!!! SPannend meiden!! :inlove:

Tja moeilijk, dit topic is bijna doodgebloed, maar de dingen die ik hier post ga ik natuurlijk niet op FB zetten. Ik heb trouwens alleen Nicole en Liesje op FB, heeft de rest dat ook?

@Puck: Balen dat je zoveel last hebt. Nog even volhouden meis, het einde is in zicht. :-*

@Liesje: Wel foto´s posten op fb he als het kamertje af is.

Gezellig met zn allen op vakantie. :smiley:

@Nicole: Fijn dat er niets uit de MRI is gekomen. Heb je nu helemaal geen last meer gehad?

Gisteren hebben we Evi´s 4e verjaardag gevierd. Mijn kleine meisje wordt nu echt groot…nog 2 weken en dan gaat ze voor het echie naar de basisschool. Zal vreselijk stil worden thuis. :frowning:

Wel een superdag gehad gisteren, ondanks dat er nog veel mensen op vakantie waren. Heerlijk weer, dus lekker buiten gezeten en de kinderen hebben lekker gezwommen en gevist. ´s Avonds met zn allen frietjes gegeten en toen afvoeren naar bed, want Evi was echt versleten. Ze is schandalig verwend, want vanmorgen ben ik bijna de hele ochtend bezig geweest met alle bouwpakketten van Playmobil haha.

Morgenochtend moet ik naar de gynaecoloog. Ik ben heel benieuwd naar de uitslagen en adviezen over hoe verder, maar ik zie ook wel een beetje tegen de onderzoeken op. Jullie horen wel hoe het afloopt. :wink:

Volgens mij zijn we nog maar met 4 die hier regelmatig schrijven; Nicole, Suzanne, Puck en ik dus ga als jullie het er meen eens zijn dit topic laten sluiten. We kunnen elkaar natuurlijk ook via een pb bereiken.

Suzanne, tuurlijk zet ik pics van het kamertje op fb.

Nog van harte gefeliciteerd met je meisje, lekker verwent is ze!

Op verzoek ga ik het topic sluiten. Veel plezier elders!