@Nicole: Nog nieuws nav je controle?
Ik ben vandaag weer begonnen met de ovulatietesten. Heb er eigenlijk deze maand niet zoveel zin in, maar ja…life goes on en als ik zwanger wil worden zal ik toch mn best voor moeten doen.
Mijn moeder had haar pendel weer eens afgestoft en volgens de pendel ga ik volgende maand zwanger worden van een jongetje. Ik geloof helemaal niet in dat pendelen, maar ik hoop van harte dat hij gelijk heeft (al maakt het geslacht me geen biet uit).
hai dames,
Zie net ineens dat er weer een pagina gepost is.
Suzanne, wat rot vind ik dat voor je dat het mis is gegaan. Hoe gaat het nu met je?
Puck, heb je de uitslag al gehad van de combinatietest? Ben zeer benieuwd naar je trouwfoto’s, stuur je een pb met mijn e-mailadres.
Nicole, hoe is het, baby al in aantocht? Wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden
Hier zijn de voorbereidingen voor het huwelijk in volle gang, vandaag gaan de kaarten op de post. Zondag ga ik voor een trouwjurk kijken, wil er een gaan huren, zie het niet zitten om een peperdure jurk te kopen die ik maar 1x aan heb en zo’n enorm budget hebben we nou ook weer niet. Zit al helemaal in mijn hoofd hoe hij er ong. uit moet zien. Voor de foto’s heb ik mijn oudste broer gecharterd, de taart maakt een vriendin, locatie voor het feest hebben we ook via via, kost ons dus ook helemaal niets, alleen de drankjes en mijn vader en jongste broer maken de hapjes voor 's avonds. Jurk betaald mijn moeder trouwens en de kaarten hebben we van mijn sm gekregen. En een vriendin van mijn sz gaat mijn make up doen.
Zometeen om 11.35 uur heb ik de termijnecho en moet ik bloed laten prikken voor de combitest en hoor ik ook meteen wanneer ik de nekplooimeting heb. Een flink aantal mensen zijn al op de hoogte van de zwangerschap maar vanmiddag als de echo in orde is maak ik het wereldkundig via Hyves en Facebook.
Ben ook weer stront verkouden en woensdagmiddag zag ik alles helemaal niet meer zitten, kon alleen maar janken, die verdomde hormonen ook. En tot overmaat van ramp ging 2 weken geleden ook nog de auto kapot en moesten we op zoek naar een nieuwe. Vriendlief gaat hem vanmiddag ophalen, gelukkig kon ik die twee weken gebruik maken vd auto van mijn allerliefste schoonzus.
Ik zal vanmiddag wat echo foto’s plaatsen.
fijn weekend iedereen!
hey meiden!
Ik word woensdag nagekeken of ze iets voor me kunnen doen. Dus of mijn baarmoeder er al klaar voor is.
Zo ja: dan ga ik vrijdag WAARSCHIJNLIJK ingeleid worden. Anders word het na de paas. Spannend!!!
Veel ananas eten en sex hahaha :lol:
Was in ieder geval erg blij dat ze me serieus nemen.
Heb ook slaaptabletten gehad maar daar ben ik zo ziek van geworden dat ik ze niet meer in ga nemen :sick: Echt het tegenovergestelde effect gekregen. Was zoooo vroeg wakker en kon niet meer slapen en daarna het gevoel alsof ik veelste veel gedronken had. :roll:
liesje,
ik zag het op FB staan en ben blij dat alles goed is!!! :dance:
Leuk die voorbereidingen. En wist niet eens dat je een trouwjurk kon huren.
Ben erg benieuwd naar je foto’s!!!
Suzanne,
je hebt gelijk meid. Geslacht maakt niets uit, zolang je maar een beepje in je armen kan houden! :hug:
Goed dat je doorgaat met testen hoor… ookal is dat voor je gevoel heel zwaar.
Suzanne, wat hoop ik met je mee voor je dat het klopt en je komende maand zwanger zult zijn. Heb zelf wel veel aan de ovulatietesten gehad. Wist daardoor dat mijn cyclus heel regelmatig was en dat het daar dus niet aan kon liggen. Ben benieuwd of je je LH piek kan vinden.
Wat spannend zeg Nicole!! Zou wel fijn zijn voor je als het er goed uit ziet en ze het kunnen inleiden. Is gewoon al over een week Succes nog even met de laatste loodjes!
Hier alles goed. Heb vorige week de combinatietest gehad. Doordat de bloedafname al de week ervoor was gedaan kregen we meteen de uitslagen.
Op basis van de nekplooimeting en bloedonderzoek hebben we hele goede uitslagen gekregen. Kans van 1 op 3796 op een kind met down. Op de andere syndromen die gestest zijn een kans van 1 op 11.000. We zijn erg blij met deze uitslagen en kan vanaf nu wel meer genieten merk ik. Voel me buiten de vermoeidheid erg goed. Begin al buikje te krijgen… wat ik voorheen echt helemaal niet had
Liesje ik heb je een mail gestuurd met de foto’s! Veel plezier met het zoeken naar een leuke jurk!
Goed weekend allemaal!
Ik wil ook foto’s zien!!!
Ik stuur je een pb :mrgreen:
Jeeh, ei gespot!! :dance:
Gisteren was mn test nog omowit, maar vandaag was de streep nog donkerder dan de controlestreep. Tis ook nog wel vroeg, want het is pas dag 12. Stomtoevallig gisteren geklust, dus dat komt achteraf goed uit. Wij hebben wat te doen van het weekend. :mrgreen:
kijk suzanne!!
Zijn die testen toch ergens goed voor!!
Veel plezier dit weekend hihi
Puck, ik stuur je ook een pb!!!
Verder fijn dat alles goed was! :inlove:
puck,
wat een mooie foto’s! En wat een mooie jurk!! :inlove:
Ja je man ziet er ook mooi uit, maar ben gek op trouwjurken!! Super mooi hoor!!
Puck, wat zagen jullie er stralend uit.
Vandaag een paar hele mooie jurken aangehad maar de prijs voor het huren ervan viel erg tegen. Heb op marktplaats ook een aantal hele mooie nieuwe jurken gezien voor 100 euro, daar maar eens naar gaan kijken binnenkort
hey meiden,
geen inleiding voor mij deze week
Ik zit nog helemaal dicht. Het zou nu echt niet verantwoord zijn om beepje er uit te halen.
Ze geven de natuur nog 1 week en anders word ik vrijdag de 13de ingeleid. hahahaha jaaaa mooooie dag. :lol:
Dus voor mij nog even volhouden met alle klachten. En hopelijk wil de baarmoeder toch een beetje ontspannen voor vrijdag de 13e.
Anders krijg ik helemaal een gel aangebracht etc. Hoop toch echt dat dat niet hoeft.
Balen Nicole :hug:
Ik zit weer op het wachtbankje. :roll:
Rare is dat ik na de positieve ovulatietest een heel goed gevoel had over deze maand, maar nu helemaal niet meer. Nou ja, tis maar weer afwachten…
Hoe is het hier meiden, het blijft hier zo ontzettend stil?
Jullie blijven hier toch niet schrijven, omdat ik nog steeds niet zwanger ben he?
Ben je gek! Ik ben gewoon deze week aan het voorbereiden. Morgen is de dag! Heb al 2/3 cm ontsluiting dus ze kunnen mooi mijn vliezen breken! Spannend…
Ik houd je / jullie op de hoogte :-*
@Nicole: Ik volg jou wel een beetje bij de aprilstoppers.
Maar vind het jammer dat het hier zo akelig stil blijft, terwijl er elders wel gepost wordt. Straks blijft er van dit groepje helemaal niets meer over.
Vandaar de vraag of jullie je enigzins verplicht voelen tegenover mij, want dan kunnen we er net zo goed mee stoppen toch?
@suzanne Sorry :oops: ik krijg niet altijd een melding als hier geschreven wordt. Dus het is helemaal geen des intesse!
Wat jammer dat het deze maand weer niet gelukt is…ik hoop zo dat het snel lukt voor jullie! (heb een hele tijd gedacht dat ik de gene zou zijn die alleen overbleef…) Maar ik zal proberen weer wat meer hier te schrijven. Nou moet ik zeggen dat ik in het juli forum ook niet extreem actief ben hoor.
@nicole to day is the big day! Ben zo benieuwd wat het is en of alles goed gaat!
Hier gaat het rustig aan. Ik ben sinds 1april werkloos (weet niet of ik dat hier al verteld had?) Mijn contract is helaas niet verlengd omdat het feit dat ik in de vakanties niet fulltime kon werken toch de doorslag gaf…maar goed helaas is het niet anders…
Dus nu zit ik thuis, heb wel veel om handen. Voor mijn bekken is het misschien wel goed. Daar heb ik toch wel veel last van.
Bij de controlle van de vk gister bleek mijn baarmoeder een flinke groeispurt te hebben gemaakt. (die zat nu ter hoogte van 28weken) dat kan een gewone groeispurt zijn, maar ik moest voor de zekerheid suiker laten prikken. Dus dat moeten we maar even afwachten. Zo nu heb ik jullie weer een beetje bijgepraat…
Ik lees net bij de aprilmama´s dat Nicole is bevallen van een zoon, Kick! :inlove:
Gefeliciteerd Nicole. Hopelijk is alles goed met jullie beiden. :-*
Kim: Je had hier idd wel verteld dat ze je contract niet gingen verlengen. Balen joh. :hug:
Voor je bekken is het waarschijnlijk wel beter idd. Ben je voor onder behandeling bij een fysiotherapeut oid?
Ik zit nog steeds op het wachtbankje. :roll:
Ergens tussen nu en dinsdag ga ik waarschijnlijk ongesteld worden. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik iedere keer aan het einde van mn cyclus erg pijnlijke en harde borsten, maar ik heb het idee dat het deze maand veel erger is. Of zou ik gewoon dingen voelen die ik graag wil voelen?
Nou ja, we wachten maar weer (heel ongeduldig) af…
Wow wat leuk dat Nicole is bevallen van een zoon! Geweldige naam Kick. Lekker kort houd ik wel van. Hoop dat alles goed gaat met moeder en zoon. Ze zal vast binnenkort wel weer hier schrijven.
Lieve Suzanne, hoop dat deze voortekenen hetzelfde betekenen als bij mij. Ook ik had dit altijd maar toen ik zwanger was wel veel erger en toch wat anders dan anders. Ik zal voor je duimen! Schrijf overigens mee omdat ik het prettig vind om te lezen hoe het met jullie gaat en omdat ik veel aan jullie gehad heb. Toch bijzonder dat je dit kan delen met elkaar. Het schrijven is wel wat minder geworden omdat ik 4 dagen per week aan het revalideren ben en dus daarna gesloopt ben en zoveel mogelijk mijn rust probeer te pakken. Week 6 zit erop dus nog 10 weken…
Vorige week toch doorverwezen naar Gyn omdat ik toch wel behoorlijk complex rugprobleem heb. Uiteindelijk wist de Gyn ook niet goed wat ze ermee aan moeten dus ze gaan mijn dossier met de behandelend neurochirurg bespreken. Over 2 weken heb ik weer een afspraak.
Komende donderdag horen we of we een dochter of een zoon verwachten.
Dan mag ik daarna op pad om dingen te kopen toch? Haha!
Verder gaat alles goed en probeer ik zoveel mogelijk te genieten. Kinderwagen is besteld en ben beetje aan het kijken wat we verder nog nodig hebben.
Geniet van jullie zondag!
Weeeer ongesteld geworden, begin zo langzamerhand echt de moed te verliezen.
Ach Suzanne toch :hug: wat balen zeg…
Ja ik heb fysio voor mn bekken,dat gaat redelik
@puck ben benieuwd.met je rug…ook benieuwd wat het wordt :inlove: [/code]
Even korte update.
Hebben uitgebreide echo gehad en alles zag er prima uit.
Hebben een hele rij foto’s meegekregen en een dvd van een half uur.
Het is een jongen :inlove: