Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

dan weet je wat je te doen staat!!! :inlove: :mrgreen: :inlove:

En wat zielig van je kat… Heb je hem in laten slapen??? Of valt hij nog te redden??? opereren??

Puck,

ben benieuwd naar je foto’s!! Geen idee eigenlijk of dat kan in een pb… :shifty:

En wat fijn dat het vocht nu eigenlijk minder wordt!! :dance: Al 9 weken zie ik! Lekker he?! Nog maar een paar weekjes en dan mag je wat zekerder worden! :inlove:

Hier gaat het nu vrij aardig. Nog maar 7 weken. Dus dat is altijd fijn. :dance:

Box staat sinds vandaag klaar. En ben langzaam aan, alles aan het wassen.

Krijg nu ook de vraag wat we willen hebben voor ukkie. TJA… als het een jochie is wil ik graag jongens spullen!! :roll: Maar voor een meid heb ik alles al in huis… Zo moeilijk.

Ow lekker Nicole, alles klaar zetten voor de kleine uk. Die kleine kleertjes wassen en ondertussen lekker dromen. Heerlijk hoor. :inlove:

We hebben de kat gelukkig niet in hoeven laten slapen hoor. Zijn kaak zit nog goed tegen elkaar en ze hoopt dat het met rust vanzelf geneest. Als die kaak toch instabiel blijft, dan moet hij toch geopereerd worden en gaan ze de boel vast zetten.

Verder moet hij 6 weken binnen blijven en mag hij die periode alleen maar vloeibaar voedsel eten. Hij krijgt pijnstillers en ik moet zn oog 3x per dag zalven. We hebben er weer een zorgenkindje bij. :frowning:

@ Puck, ik ben daar ook niet zo handig in…maar ben wel nieuwsgierig naar je foto’s! :smiley: fijn dat je je al goed voelt ben! :inlove:

@Suzanne oei arm poes… :hug: verwen hem maar goed! Mooi eindelijk een ei gespot!! :dance: we duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je!

@ Nicolle :inlove: geweldig al zo dichtbij…wel fijn dat nu alles een beetje goed gaat…

Wat hier betreft, de misselijkheid is EINDELIJK over! hoezee, hoezee. Maar heb wel al veel last van mijn bekken (er is al bekkeninstabiliteit geconstateerd en beknelling van de onderste ruggenwervels :wall: ) Daar heb ik nu fysio voor en ik moet rustig aan doen. Bovendien even een paar dagen in de put gezeten omdat ik te horen heb gekregen dat mijn contract niet meer verlengd wordt en dus ik geen werk meer heb vanaf 1 april :frowning: ik ben/was niet flexibel genoeg in de vakanties. Jammer maar helaas daar kan ik niks aan veranderen ik kan (lichamelijk gezien) geen fulltime weken werken, dat trekt mijn rug niet. En dat bleek toch te onhandig volgens de baas. Maar daar heb ik me nu gelukkig bij neer kunnen leggen, ik ga voorlopig gewoon moederen tot ik een vacature vindt die me bevalt.

Donderdag hebben we 20weken echo, opzich kijk ik er niet tegenop, maar 1 dame in ons juli mama’s forum heeft een hele slechte gehad en dan wordt je wel weer even aan het nadenken gezet.

Maar genoeg geklaagd! Voorlopig gaat het met beeb goed! Ik voel hem nu dagelijks (als bellen zeg maar) En afgelopen week duwde hij/zij echt tegen mijn buik en kon je het ook van buitenaf voelen. Dat was wel heel appart :inlove:

Jeetje Kim, jij bent ook gewoon alweer op de helft. Wat gaat dat toch hard. :shock:

Wel onwijs balen van je werk en je bekken zeg, potverdikkeme. Ik ben na de zwangerschap ook ongepland thuis geraakt en eigenlijk bevalt het me prima hoor. Al mis ik het soms wel om gewoon ff lekker mn hersens te kunnen gebruiken haha. Als het zwanger worden niet lukt en Evi is gesetteld op de basisschool, dan ga ik ook weer proberen om ergens aan de slag te gaan.

Was de misselijkheid heel erg? Heb je wel kunnen werken? Ik vond die eerste vier maanden echt een ramp, heb alleen maar gekotst en bijna niet gewerkt.

Ik ga duimen voor een mooie echo donderdag!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

hey kim,

hoe was je echo??

En balen van je bekken zeg :hug: Begrijp wel een beetje hoe je je voelt.

Het beste advies is naar jezelf te luisteren en het niet te erg maken door maar over je grens te gaan. Dan heb je na je bevalling een groter probleem.

suzanne,

wat balen van je kat zeg. maar ik ben allang blij te lezen dat je hem niet hoeft in te slapen :-* Dat vind ik zo zielig.

En nog lekker geklust tijdens je ei?? hihi :inlove:

puck,

over 2 dagen je termijnecho!! Spannend!!!

Hier gaan we met de april mama groep al BIB’en!!! :shock: De eerste mogen dus al bevallen!!!

Nu ben ik pas 21 april uitgerekend, maar het gaat zo hard.

Ben er echt klaar voor. Tas is ingepakt en staat klaar bij de maxi-cosi en logeerkoffer van Tess zodat manlief alles zo kan pakken en ik alleen maar hoef te puffen hihi (zegt ze alsof de bevalling niks is :shifty: )

Zoo Nicole, het gaat inderdaad ontzettend hard.

Ahhh Suzanne, wat erg van je kat, gelukkig is het enigszins meegevallen. Wij hebben al flink wat katten verloren in het verkeer. Daarom gaat onze jongste niet los naar buiten en zit hij aan een tuigje.

Was vanmorgen een herrie hier in de buurt, heeft de hond (bulldog)van de buurman de hond van de andere buren te grazen genomen.

Onze trouwdatum staat vast, 16 mei is de dag.

Woensdag heb ik weer een echo, zo spannend! Mag tot nu toe niet klagen heb weinig tot geen symptomen. Duurt niet lang meer en ik mag al positiebroeken aan, mijn eigen broeken zitten helemaal niet lekker meer.

liesje,

wat lekker joh!!! :thumbup: Doordat je buikie groeit, voel je je toch net even meer zwanger (vind ik zelf).

En 16mei!! Ga je echt in trouwjurk etc??? En komt je fam nog uit egypte??

Ja we trouwen echt met alles erop en eraan maar redelijk low budget.

liesje,

super zeg!! Leuke plannen!! :inlove: En gaan jullie het voor de bruiloft bekendmaken?? Want op FB begrijp ik dat niemand het nog weet :shifty: Toch?? (logisch hoor, want je bent nog maar een paar weken zwanger. En ik houd mijn mond )

Flink wat mensen weten het al maar op fb wil ik het nog geheim houden tot 12 weken.

Vanmiddag weer een echo gehad en boontje is nu 13.4 mm grooten er was een kloppend hartje te zien. Ben helemaal happy.

Hoi meiden!! :smiley:

@Nicole: Je bedoelt zeker BUB´en? :wink:

Spannend he, als je zwangerschap op zijn einde gaat lopen? Je vraagt je toch iedere keer af wanneer het gaat beginnen. Hoop ontzettend voor je dat het deze keer een betere bevalling gaat worden.

@Liesje: Het schiet al op, het schiet al op!! Spannend!! :dance:

Ik was ook een meibruidje. Vind het wel heel mooi dat je zwanger gaat trouwen. Hopelijk heb je een geweldige dag. Wel foto´s posten he. :wink:

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, dat vond ik iedere keer toch weer een geruststelling.

Hoe is het met die arme hond?

@Puck: Hoe is het met jou?

Hier verder weinig nieuws onder de zon. Ik moet ergens tussen vrijdag en maandag ongesteld worden, maar ik geloof er niet meer zo in deze maand. Ik heb heel ongeduldig al 2 testen gedaan, maar beiden omowit. :frowning:

Wil vandaag gaan beginnen met de buitenboel weer zomerklaar te maken, het wordt tenslotte mooi weer. Dus ik ga vandaag de hogedruk maar eens opscharrelen, dan kan ik gaan beginnen met de steigers af te spuiten. Evi mag zelf haar glijbaan e.d. schoon soppen, kinderarbeid haha. :mrgreen: Als het terras schoon is, ga ik de tuinset bij mn ouders op halen en voor Evi ben ik druk op zoek naar een 2e hands trampoline. We kunnen straks zelf buiten niet meer zitten door die speeltuin. :lol:

Met de kat gaat het gelukkig best goed. Langzaam begin ik er weer vertrouwen in te krijgen dat alles goed gaat genezen. Ik denk wel dat er meer kapot is dan wij kunnen zien, want ik vind overal in huis (stukjes) korstjes met haren erop. Waarschijnlijk zitten er onder die dikke vacht heel veel wondjes. :frowning:

suzanne,

neeee ik bedoelde echt BIB’en hahaha ja dan geef je met 37weken aan dat je baby nog in je buik zit.

Daarna BIA

en daarna BUB. hahahaha

Hoe is het verder… Ik heb nog niks gehoord hier. Dus hoop toch dat je ons vergeten bent en in super blije staat bent. We horen het vast snel…

En sterkte met je kat. Vind het nog steeds zielig ondanks dat hij herstellende is… :hug:

hier donderdag controle gehad. Had een lichtelijke hoge bloeddruk. Dus met mijn verleden stuurde ze me door. Alles was goed en mocht naar huis. Moet me wel heel rustig nu gedragen want sta onder strenge controle.

Heb ook veel last van hoofdpijn, sterretjes zien en die hoge bloeddruk gaat niet geheel weg. vanochtend had ik 153/75. Zucht… wil niet weer na de bevalling 3 dagen moeten blijven. Maar als het niet anders is… :roll:

In ieder geval moet ik vandaag nog maar 4 weken en 6 dagen. Klinkt net even beter dan 5 weken. hahahaha

Balen dat je weer klachten hebt, alleen maar fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden toch? Sterkte met de laatste loodjes meid. :-*

Nee, geen blije staat hier, anders hadden jullie het al geweten hoor.

Ben nog niet ongi geworden, vandaag is het dag 27. De afgelopen paar maanden had ik steeds een cyclus van 26 dagen, maar meestal was het 28 en soms 30. Ik wil iig wachten tot dinsdag met testen, want ik heb er al weer 2 verspeeld. Veel te vroeg getest, stom natuurlijk. :roll:

Ik voel wel van alles in mn buik, maar ik weet niet of dat is omdat ik graag iets wil voelen of dat het echt zo is. Ben niet echt meer objectief geloof ik.

We wachten nog maar ff af…het zal wel weer niet…

ach meid :hug:

Ik vond het wachten ook het ergste! De dagen gaan zo langzaam.

En in jou situatie zou ik ook zo denken hoor. Want werd na 3 maanden er al gek van :silenced:

Ik ga toch voor je duimen dat je nu een positieve test krijgt… :pray:

Nee hoor, vanmorgen ongesteld geworden… :frowning:

Ik denk dat ik deze maand toch zwanger geweest ben. :cry:

Net op de wc allemaal bloederig weefsel (huidkleurig) op mn wcpapiertje. Niet iets wat er normaal gesproken uitkomt als je ongesteld bent. Gatver, heb er echt een rotgevoel van.

he jasses meid… dat is helemaal een domper :cry: :hug:

De ovulatietesten hebben dus wel wat geholpen, maar beepje moet ook lekker blijven zitten. Sterkte deze week… je zal waarschijnlijk nog wel wat last houden dan :-* :hug:

Daar is ze eindelijk weer! Flink druk gehad de laatste weken. Eerst door de trouwerij en nu met revalidatie. Kost me al met al veel energie en dat had ik al niet zoveel;)

Als het uiteindelijk wat vooruitgang gaat opleveren dan ben ik al tevreden.

Vandaag alweer 12 weken. Weer een mijlpaal gehaald. Met 11 weken een echo gehad en alles zag er toen prima uit. Morgen de echo voor de combinatietest en als dan alles er goed uit ziet wil ik de family gaan inlichten. Ouders en onze zussen en een goede vriendin weten het wel al. Kan het overigens nu ook niet lang meer verbergen, want heb normaal helemaal geen buik en begint nu echt al behoorlijk te komen door de hormonen.

Nicole, wat gaat het snel nu bij je zeg! Kan je nog een beetje genieten van de “vrije” dagen? Je hebt er in ieder geval goed weer bij.

Suzanne, wat rot voor je zeg dat deze maand negatief is afgesloten. We gaan wederom voor je duimen dat je je ook bij ons kan aansluiten. Lukt het je een beetje om het van je af te zetten of ben je er toch wat van slag van?

Het is niet gelukt om de foto’s van de trouwerij via een persoonlijk bericht te sturen. Zie geen optie hoe ik een foto kan toevoegen. Zou dus wel wat kunnen mailen als jullie je mailadres even in een prive berichtje aan me verzenden.

Liesje, wat leuk dat jullie ook bijna gaan trouwen. Wij zijn net in het huwelijkbootje gestapt en kijken er nog met veel plezier op terug. Had ook geen 3 weken later moeten trouwen want dan had mijn jurk niet meer dicht gegaan. Ben je al op pad geweest voor een jurk? Als je wilt heb ik een hele stapel bruidsbladen hier liggen die je zo mag hebben. Moet het alleen wel als een pakketje versturen want is een heel dik pakket. Stuk of 14 bladen. Heb er wel wat aan gehad om ideeen op te doen.

Ik ga nog even van het mooie weer genieten, dus geniet allemaal van jullie dag!

Hoi meiden, ik ben weer onder mn steen vandaan. :?

Tis hier wel errug stil gebleven zeg.

Ik ben er echt van overtuigd dat dit een miskraam is geweest, al heet dat geloof ik niet zo als het zo vroeg al verkeerd gaat. Ik heb heel veel buikpijn en krampen gehad, zo erg dat ik er pijnstilling voor moest nemen. Verder heb ik erg hard buiten gewerkt om het een beetje van me af te zetten, want ik had het er toch wel erg rot mee. Al helemaal nadat een vriendin gezellig kwam beppen dat ze met de pil gestopt was en aangezien ze de vorige keer supersnel zwanger was…dan is ze straks waarschijnlijk eerder dan ik. Dat was even slikken.

@Puck: Hoe was de echo en test? En wat zei de familie, superblij zeker? :mrgreen:

Ik ben wel erg benieuwd naar je trouwfoto´s hoor…

@Nicole: Hoe is het nu met jou? Begint het al een beetje te rommelen?

rommelen is het juiste woord. Meer dan dat is het niet.

Harde buiken/voorweeen, maar goed. Morgen weer op controle en dan hoor ik wel wat de plannen zijn.

Ga in ieder geval met een lijstje heen. Ben er goed klaar mee.

Kom maar baby!!!

verder snap ik je gevoel helemaal. Als die vriendin echt zo snel zwanger raakt is dat erg frustrerend!!

Vind het ook erg rot voor je dat je een vroegtijdigemiskraam hebt gehad. Het blijft toch een babytje… ookal is het zo vroegtijdig. :hug: